Skocz do zawartości

Junak V2


Rekomendowane odpowiedzi

alonzoo, luknij na fotki takiego "Junaka", pochodzą ze zlotu we Wrześni w 2007r.

 

 

strona prawa - http://img156.imageshack.us/my.php?image=img0341x.jpg

 

strona lewa - http://img156.imageshack.us/my.php?image=img0364w.jpg

 

 

a tu rzeźba z bliska:

 

http://img156.imageshack.us/my.php?image=obraz060v.jpg

http://img156.imageshack.us/my.php?image=obraz061t.jpg

http://img156.imageshack.us/my.php?image=obraz063a.jpg

 

To b.stary patent - spotykało się to czasami w latach '70 i '80, jak komuś walał się w garażu wał od WLA 750 i miał dużo wolnego czasu.

 

 

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co kroić janka jak tańszy i lepszy do tego jest malczynka;] Cylidry kosztuja grosze wał jest wykorbiony w niecodzienny sposób co da niezły dźwiek. Do tego zrobić jakiś zwarty blok skrzynia od harego i mamy fajny silnik do customa. A przynajmniej taki którego nie ma nikt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem takie przeróbki, to pomyłka. Zwróćcie uwagę, ze jedna głowica pracuje normalnie, a druga jest odwrócona. Tam gdzie wydech jest gaźnik, tam, gdzie gaźnik, wydech. Inne zawory, inne kanały... Moim zdaniem zabawa nie warta zachodu. Już lepiej było by zrobić to na ruskich głowicach lub jakichkolwiek, które są prawe i lewe.

Ktoś słyszał, jak to pracuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem takie przeróbki, to pomyłka. Zwróćcie uwagę, ze jedna głowica pracuje normalnie, a druga jest odwrócona. Tam gdzie wydech jest gaźnik, tam, gdzie gaźnik, wydech. Inne zawory, inne kanały... Moim zdaniem zabawa nie warta zachodu. Już lepiej było by zrobić to na ruskich głowicach lub jakichkolwiek, które są prawe i lewe.

Ktoś słyszał, jak to pracuje?

 

Nie bardzo Ciebie rozumiem. Większość V2 pracuje na zasadzie odwróconego cylindra. Jakoś nie zauważyłem żeby w Yamaha virago czy XVS głowice były prawe i lewe, a jak wiemy pracują bez zarzutu. W innych konstrukcją to tylko estetyka, po prostu ładnie wygląda jak rozrząd w obu garach jest po tej samej stronie.

 

Fakt, że ten silnik janka zrobiony jest na siłę. Mogli zastosowań dwa gaźniki od jakiejś japoni i puścić wydech po obu stronach, byłoby jeszcze fajniej i na pewno lepiej. A tak na modzili bez sensu. A po drugie nie rozumiem jak można tyle pracy wsadzić w piec i tak spier.. boczek (skrzynkę narzędziową czy co tam w nim jest)

Edytowane przez Krystian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo Ciebie rozumiem. Większość V2 pracuje na zasadzie odwróconego cylindra. Jakoś nie zauważyłem żeby w Yamaha virago czy XVS głowice były prawe i lewe, a jak wiemy pracują bez zarzutu. W innych konstrukcją to tylko estetyka, po prostu ładnie wygląda jak rozrząd w obu garach jest po tej samej stronie.

 

Fakt, że ten silnik janka zrobiony jest na siłę. Mogli zastosowań dwa gaźniki od jakiejś japoni i puścić wydech po obu stronach, byłoby jeszcze fajniej i na pewno lepiej. A tak na modzili bez sensu. A po drugie nie rozumiem jak można tyle pracy wsadzić w piec i tak spier.. boczek (skrzynkę narzędziową czy co tam w nim jest)

 

Janek górą tylko po co tyle roboty???

ten boczek po prosu o pomste woła!!!!!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...