bartasjbl Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Witam, kupilem sobie niedawno bandita 600, wszystko chodzilo, ale rozebralem go zeby poczywscic wszystko i odnowic. DZsiaj go zlozylem i chcialem odpalic ale na zadnej swiecy nie ma iskry we wszystkich fajkach. co moze byc przeczyna? modul? prosze ratujcie. Dodam ze odpalalem go na podlaczonym doladonia akumulatorze, nie wiem czy to moze wina tego? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Zdejmij bak i przyjrzyj się dokładnie tej grubej wiązce przewodów idących do cewek. Zobacz czy nie ma jakichś przetarć, nawet niewielkich. Ja kiedyś miałem taką sytuację w gsxf-ie jak robiłem synchro gaźników. Zachaczyłem bakiem a tą wiązkę i cały prąd uciekał tamtędy. Wystarczyło owinąć taśmą izolacyjną i moto zaczęło odpalać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 juz praktycznie sprawdzalem wszsystko;/, przepyw pradu jest od poczartku do koca kabli, przetarc nie ma. Po czym moze poznac ze modul padl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 To nie modul, tylko jakies g... ktorego nie polaczyles prawidlowo. Sprawdz na poczatek czujnik stopki bocznej i czujnik sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Adam, ale niestety moj motor ma bardzo wybrakowana elektryke;/ i wczesniej odpalam na nozce bocznej, zreszta probowalem juz bez nozki. A o co chodzi z tym czujnikiem sprzegla? trzeba wcisnac przy odpalanmiu? bo tez odpalal bez tego. kurcze nie wiem. Powiem tak. rozrusznik chodzi wszystko chodzi tyle nie ma iskier. Sprawdzalem rpzeplyw pradu i jest. JAk sa te dwie cewki wys napiecia to przy jazdej te 2 kabelki pomaranvczowe ktrore ida do cewek maja 12V zato te drugie 2 nie maja nic (one odchodza ad tego modulu) wiec moze to jedank wina tego. dziki za odpowedzi i licze na kolejne:):( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Pewnie czujnik sprzęgła Ci padł, więc ktoś go zmostkował - sprawdź to (przy klamce) - jak nie to zmostkuj. To samo (tylko na próbę!!!) zrób z czujnikiem stopki. Bezpieczniki sprawdź - to podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 ok ze stopka to zrobie, ale tego czujnika przegla to chyba nie mam, bo nic tam przy klamce nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Gdzies musza byc przewody od tego czujnika. Jezeli byly niedbale zmostkowane to trzeba je znalezc i to poprawic bo to bedzie powodowalo brak iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Wypieprz obwód gaszenia motocyklla i sprawdź iskre;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Panowie mam nowosci, znalazlem urwany kabelek od stacyjki jeden i iskra sie pojawila. Po przejechaniu okolo 10 km tak z niczego iskra znowu zniknela, jakby oddcielo zaplon. Przeczekalem jakis czas, (okolo 1 h) podlaczylem prostownik i iskra znowu sie pojawila, p[rzejechalemm znowu z 10km i to samo- zniknela. Macie pojecie co to moze byc? bo dla mnie to jest ciezka zagadka. moze jest jakis czujnik temperatury albo cos i jeston wadliwy, bo motor naprawde nie wyglada na przegrzany po tych 10 km. Prosze pomózcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Papierek ścierny, kontakt w sprayu i lecisz wszystkie kable. Znalazłeś ten przewód od czujnika sprzęgła? Ładowanie masz? Sprawdź je, bo przy zbyt niskim napięciu na aku będzie Ci przekaźnik rozłączało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 ale kable nie ma co chyba poniewaz po godzinie postoju zawze odpala, coprawda mam podlacxzony prostownik. Czujnika sprzegla nie znalazlem, ale jak jest iskra to znaczy ze jest juz zmostkowany. A ładowanie jak sprawdzic? na odplaonym silniku musi byc 14,4V? Jeszcze jedno, czy taki motor posiada jakis kondensator czy to juz nie to:D? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Kondensatora nie ma. Na wszystkich cylindrach nie ma iskry? W tych motocyklach lubi paść cewka ;-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 tak, na wsszystkich, i po jakiejs godzinie jak komplletnie ostygnie znowu jest. To jest ogromna zagadka... bylem u ulektryka i powdzial ze moze cos z magnetem, albo modulem doszedlem do kolejnego etapu. A wiec przyczyna wylaczania iskry jest nieszczelnosc tam przy impulsatorze (tak to sie hcyba nazywa). Zdjolem ta pokrywke i jest tam olej! teraz mam najwiekszy problem nie moge zdjac tej gwiazdy. Gwint tego imp[usa jest normalny czy trzeba krecic w druga strone? i czy simering wyminie tak od zewnatrez czy czeka mnie rozbieranie calusienkiego silnika?? :# ok, odkrecilem i teraz tak: olej naprawopodobniej nie leci przez ten walek na ktorym jest gwiazda. On leci tam zza kartera;/ chyba tam gdize juz jest wal, wiec to oznacza chyba kompletna rozbiorke silnika tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Kolego, jesli chcesz cos naprawiac to przede wszystkim zalatw serwisowke do tego moto. Potem zmierz rezystencje cewek impulsatorow i porownaj z serwisowka. Wg mnie to nie problem z olejem, cos sie nagrzewa i po osiagnieciu temperatury przerywa obwod, moze modol, mopze cewki impulsatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.