Sylwunio Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 jak w temacie spalanie wartosci urzytkowe miasto turystyka tego klasyka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Kiedyś sam pytałem o takie pierdoły, ale jak zacząłem więcej jeździć, to jakoś mi minęło :bigrazz: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 cóz o cos trzeba popytac najlepiej sie przejechac tylko kto ci udostepni bo na wycieczke do salonu czasu nie ma :( no a teraz wiecej latam do pracy niz dla przyjemnosci moto wiec popytac mozna... tak czy siek gadacie o innych to czemu nie o takich :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Do pracy to doskonała by była YBR 250. Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 bez przesady :) WSK mniej pali :P no i szukam czegos wiekszego :P ale to prawda na miejski motorek wystarcza 250ccm a 500ccm to juz az za wiele i tak nie wykorzystasz w pełni jej mocy elastycznosci itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 (edytowane) co byś dokładnie chciał wiedzieć o angolu 1. motocykl musi być do roku 2007 - potem są produkowane na tajwanie i to widać - mocno widać 2. proponuje t100 - trzeba by lekko przerobić - dobrze jest podnóżki cofnąć i kierownice dać typu cafe recer - poprawisz mocno sterowność sprzętem. 3. motocykl spisuje się bardzo dobrze do 120 km/h do 140 dobrze potem już raczej nie najlepiej - kiepska sterowność i duże drgania na podnóżkach ja przy mojej masie rozpędziłem go do 192 km /h i dalej nie chciał 4. motocykl jest raczej miejski - wydechy oryginalne - sprawia że motocykl to raczej pralka - propnuję Norman Hyde. 5. silnik jest bardzo elastyczny działa w zakresach od 800 obrotów do 6000 bez żadnych problemos w mieście 4-5 nie ma znaczenia fajne jest to że jadąc na 5 biegu 60 km na godzinę poprostu odkręcasz manetkę a on leci bez redukcji pisz co chcesz wiedzieć jeszcze - odpowiem mam takiego od 7.000 km Edytowane 14 Maja 2009 przez Klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 co byś dokładnie chciał wiedzieć o angolu 1. motocykl musi być do roku 2007 - potem są produkowane na tajwanie i to widać - mocno widać 2. proponuje t100 - trzeba by lekko przerobić - dobrze jest podnóżki cofnąć i kierownice dać typu cafe recer - poprawisz mocno sterowność sprzętem. 3. motocykl spisuje się bardzo dobrze do 120 km/h do 140 dobrze potem już raczej nie najlepiej - kiepska sterowność i duże drgania na podnóżkach ja przy mojej masie rozpędziłem go do 192 km /h i dalej nie chciał 4. motocykl jest raczej miejski - wydechy oryginalne - sprawia że motocykl to raczej pralka - propnuję Norman Hyde. 5. silnik jest bardzo elastyczny działa w zakresach od 800 obrotów do 6000 bez żadnych problemos w mieście 4-5 nie ma znaczenia fajne jest to że jadąc na 5 biegu 60 km na godzinę poprostu odkręcasz manetkę a on leci bez redukcji pisz co chcesz wiedzieć jeszcze - odpowiem mam takiego od 7.000 km Możesz napisać coś więcej , co rozumiesz pod stwierdzeniem że : "motocykl spisuje się bardzo dobrze do 120 km/h do 140 dobrze potem już raczej nie najlepiej - kiepska sterowność i duże drgania na podnóżkach" ? Mam pewne obserwacje dotyczące mojego triumpha i chciałem porównać opinie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 (edytowane) oczywiście moc oddaje bardzo ładnie do 120 km/h przyśpieszenie znośnie reakcja na manetkę odpowiednia 120-140 - kończy się dobre oddawanie mocy reakcja na manetkę z lekkim opóźnieniem a już powyżej 140 aby motocykl się rozpędzał potrzeba trochę drogi co do podnóżek i drgań - moje ograniczyłem montując zestaw normana hyde pozycaj na oryginalnym bońku pozwala na spokojną jazdę do 125 km potem raczej jest już walka z zawirowaniami powietrza z stąd też u mnie kierownica M od normana hyde ogólnie jeśli ktoś ni jeździ z prędkościami przelotowymi 140 - motocykl jest rewelacyjny łatwo się prowadzi (po zmianie kierownicy) na oryginalnej w ostrych łukach miałem cykora. dobry na 1 motór gdyż nie trzeba za wiele mieszać biegami. jakby co lub jakaś konsulatacja z bońkiem to 604532227 Edytowane 15 Maja 2009 przez Klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Właściwie wszystkie wymienione cechy pokrywają się z tymi , które obserwuję w moim tigerze.Pytałem , bo też mam wrażenie , że powyżej 130-140 km/h czuć duże zawirowania powietrza i moto zachowuje się trochę "niespokojnie".Ponieważ mam go od niedawna i nie sprawdzałem jeszcze oleju w lagach , wyważenia kół itp. , to zastanawia mnie czy można nieco poprawić właściwości jedne przy większych szybkościach , czy po prostu "ten typ tak ma"? Tak jak piszesz -do 120-130 km/h jeżdzi się naprawdę super.Z drugiej strony w końcu to nie ścig tylko turystyk :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Klas, a z którego roku Ty masz tego tigera? bo współczesny tiger (nie wiem, czy był jakiś starszy model o tej nazwie) nie ma wiele wspólnego z boneville'm, którego dotyczy wątek - to raczej stylizowany klasyk... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Wiem , że bonevill to inne moto niż tiger i niewiele ma wspólnego ze współczesnym tigerem , podobnie zresztą jak moja wersja tigera - model T400 z 94 roku. Wiem też , że z pewnością bonevill jak i mój tiger różnią się od siebie , a zachowania obu moto porównuję raczej w kategorii cech charakterystycznych marki niż podobieństw modeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 tutaj nie ma mowy o zachowaniach danej marki inna rama, zawieszenie jak i silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Cóż akurat w przesiadce z mojej maszyny kazdy bedzie super maszyna, to prawda ze musi lezec pod tyłkiem i pasowac wizualnei i cenowo, T100 całkiem klawo sie plasuje, chodzi mi po głowie cos w sumie klasycznego bo lubie weterany ale i do codziennej jazdy po miescie obstawiam pomiedzy triumpha moze kawa W650 no i Bt1100 jako umiarkowane cenowo bajki trwałe i bez szalenstw bo w porównaniu z moim suzuki to i tak rakiety :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 skoro tak to widzisz to masz: spalanie od 4,5 do 8 litrów - zależy jak lubisz odkręcić w mieście między światłami turystyka - możliwa choć wolniejsza w mieście - rewelacja styl - ponad wszystkie motocykle cenowo - tutaj gorzej wygląda triumph - nie wspomnę o akcesoriach cyferki to se przeczytasz w specyfikacji zakręty - fajnie ale nie na metzelerach - proponuję pirelli sport demon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Cóż akurat w przesiadce z mojej maszyny kazdy bedzie super maszyna, to prawda ze musi lezec pod tyłkiem i pasowac wizualnei i cenowo, T100 całkiem klawo sie plasuje, chodzi mi po głowie cos w sumie klasycznego bo lubie weterany ale i do codziennej jazdy po miescie obstawiam pomiedzy triumpha moze kawa W650 no i Bt1100 jako umiarkowane cenowo bajki trwałe i bez szalenstw bo w porównaniu z moim suzuki to i tak rakiety :P Niezle sie usmialem. Dobrze zrobione GS850 nie da nawet dymu powachac z rury takiemu T100, czy nowemu Bonniemu. I nie nazywaj tego klasykiem, bo to tylko kopia i z klasyka ma tyle wspolnego co ja z hodowla kur. Chcesz klasyka, mecz sie z oryginalem z lat 60 tych :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.