Skocz do zawartości

Opinie na temat Bonnewille'a


Rekomendowane odpowiedzi

cóz o cos trzeba popytac najlepiej sie przejechac tylko kto ci udostepni bo na wycieczke do salonu czasu nie ma :( no a teraz wiecej latam do pracy niz dla przyjemnosci moto wiec popytac mozna... tak czy siek gadacie o innych to czemu nie o takich :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez przesady :) WSK mniej pali :P no i szukam czegos wiekszego :P ale to prawda na miejski motorek wystarcza 250ccm a 500ccm to juz az za wiele i tak nie wykorzystasz w pełni jej mocy elastycznosci itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co byś dokładnie chciał wiedzieć o angolu

1. motocykl musi być do roku 2007 - potem są produkowane na tajwanie i to widać - mocno widać

2. proponuje t100 - trzeba by lekko przerobić - dobrze jest podnóżki cofnąć i kierownice dać typu cafe recer - poprawisz mocno sterowność sprzętem.

3. motocykl spisuje się bardzo dobrze do 120 km/h do 140 dobrze potem już raczej nie najlepiej - kiepska sterowność i duże drgania na podnóżkach

ja przy mojej masie rozpędziłem go do 192 km /h i dalej nie chciał 

4. motocykl jest raczej miejski - wydechy oryginalne - sprawia że motocykl to raczej pralka - propnuję Norman Hyde.

5. silnik jest bardzo elastyczny

działa w zakresach od 800 obrotów do 6000 bez żadnych problemos

w mieście 4-5 nie ma znaczenia

fajne jest to że jadąc na 5 biegu 60 km na godzinę poprostu odkręcasz manetkę a on leci bez redukcji

 

pisz co chcesz wiedzieć jeszcze - odpowiem

mam takiego od 7.000 km

 

 

Edytowane przez Klaus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co byś dokładnie chciał wiedzieć o angolu

1. motocykl musi być do roku 2007 - potem są produkowane na tajwanie i to widać - mocno widać

2. proponuje t100 - trzeba by lekko przerobić - dobrze jest podnóżki cofnąć i kierownice dać typu cafe recer - poprawisz mocno sterowność sprzętem.

3. motocykl spisuje się bardzo dobrze do 120 km/h do 140 dobrze potem już raczej nie najlepiej - kiepska sterowność i duże drgania na podnóżkach

ja przy mojej masie rozpędziłem go do 192 km /h i dalej nie chciał 

4. motocykl jest raczej miejski - wydechy oryginalne - sprawia że motocykl to raczej pralka - propnuję Norman Hyde.

5. silnik jest bardzo elastyczny

działa w zakresach od 800 obrotów do 6000 bez żadnych problemos

w mieście 4-5 nie ma znaczenia

fajne jest to że jadąc na 5 biegu 60 km na godzinę poprostu odkręcasz manetkę a on leci bez redukcji

 

pisz co chcesz wiedzieć jeszcze - odpowiem

mam takiego od 7.000 km

 

Możesz napisać coś więcej , co rozumiesz pod stwierdzeniem że : "motocykl spisuje się bardzo dobrze do 120 km/h do 140 dobrze potem już raczej nie najlepiej - kiepska sterowność i duże drgania na podnóżkach" ?

Mam pewne obserwacje dotyczące mojego triumpha i chciałem porównać opinie :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście

moc oddaje bardzo ładnie do 120 km/h przyśpieszenie znośnie reakcja na manetkę odpowiednia

120-140 - kończy się dobre oddawanie mocy reakcja na manetkę z lekkim opóźnieniem a już powyżej 140 aby motocykl się rozpędzał potrzeba trochę drogi

 

co do podnóżek i drgań - moje ograniczyłem montując zestaw normana hyde

pozycaj na oryginalnym bońku pozwala na spokojną jazdę do 125 km potem raczej jest już walka z zawirowaniami powietrza

 

z stąd też u mnie kierownica M od normana hyde

 

ogólnie jeśli ktoś ni jeździ z prędkościami przelotowymi 140

- motocykl jest rewelacyjny

łatwo się prowadzi (po zmianie kierownicy) na oryginalnej w ostrych łukach miałem cykora.

dobry na 1 motór gdyż nie trzeba za wiele mieszać biegami.

 

jakby co lub jakaś konsulatacja z bońkiem

to 604532227

Edytowane przez Klaus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie wszystkie wymienione cechy pokrywają się z tymi , które obserwuję w moim tigerze.Pytałem , bo też mam wrażenie , że powyżej 130-140 km/h czuć duże zawirowania powietrza i moto zachowuje się trochę "niespokojnie".Ponieważ mam go od niedawna i nie sprawdzałem jeszcze oleju w lagach , wyważenia kół itp. , to zastanawia mnie czy można nieco poprawić właściwości jedne przy większych szybkościach , czy po prostu "ten typ tak ma"?

Tak jak piszesz -do 120-130 km/h jeżdzi się naprawdę super.Z drugiej strony w końcu to nie ścig tylko turystyk :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klas, a z którego roku Ty masz tego tigera? bo współczesny tiger (nie wiem, czy był jakiś starszy model o tej nazwie) nie ma wiele wspólnego z boneville'm, którego dotyczy wątek - to raczej stylizowany klasyk...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem , że bonevill to inne moto niż tiger i niewiele ma wspólnego ze współczesnym tigerem , podobnie zresztą jak moja wersja tigera - model T400 z 94 roku.

Wiem też , że z pewnością bonevill jak i mój tiger różnią się od siebie , a zachowania obu moto porównuję raczej w kategorii cech charakterystycznych marki niż podobieństw modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż akurat w przesiadce z mojej maszyny kazdy bedzie super maszyna, to prawda ze musi lezec pod tyłkiem i pasowac wizualnei i cenowo, T100 całkiem klawo sie plasuje, chodzi mi po głowie cos w sumie klasycznego bo lubie weterany ale i do codziennej jazdy po miescie obstawiam pomiedzy triumpha moze kawa W650 no i Bt1100 jako umiarkowane cenowo bajki trwałe i bez szalenstw bo w porównaniu z moim suzuki to i tak rakiety :P

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro tak to widzisz to masz:

spalanie od 4,5 do 8 litrów - zależy jak lubisz odkręcić w mieście między światłami

turystyka - możliwa choć wolniejsza

w mieście - rewelacja

styl - ponad wszystkie motocykle

cenowo - tutaj gorzej wygląda triumph - nie wspomnę o akcesoriach

cyferki to se przeczytasz w specyfikacji

zakręty - fajnie ale nie na metzelerach - proponuję pirelli sport demon

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż akurat w przesiadce z mojej maszyny kazdy bedzie super maszyna, to prawda ze musi lezec pod tyłkiem i pasowac wizualnei i cenowo, T100 całkiem klawo sie plasuje, chodzi mi po głowie cos w sumie klasycznego bo lubie weterany ale i do codziennej jazdy po miescie obstawiam pomiedzy triumpha moze kawa W650 no i Bt1100 jako umiarkowane cenowo bajki trwałe i bez szalenstw bo w porównaniu z moim suzuki to i tak rakiety :P

 

Niezle sie usmialem.

Dobrze zrobione GS850 nie da nawet dymu powachac z rury takiemu T100, czy nowemu Bonniemu.

I nie nazywaj tego klasykiem, bo to tylko kopia i z klasyka ma tyle wspolnego co ja z hodowla kur.

Chcesz klasyka, mecz sie z oryginalem z lat 60 tych :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...