KAROLSC33 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Ja smaruje, jakims preparatem do lancuchow Brenera czy jakos tam i pozniej nakladam warstwe smaru silikonowego, trzeba sie pobrudzic ale nic sie nie leje i jest elegancko nasmarowane, bynajmniej u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Witam! Ja smaruje łańcuch nafta! Na ciepły łańcuch pędzlem nakładam naftę, wycieram szmata i gotowe. Sposób tani i czysty tylko częściej trzeba smarować. Mi taki odpowiada do typu mojej jazdy i motocykla jest odpowiedni. Ostatnio domieszałem oleju przekładniowego do nafty i tez jest ok. Nafta jest rozpuszczalnikiem smaru, a nie smarem, czyli czyścisz łańcuch a nie smarujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Teraz kupiłem Motul Chain Lube Factory i szczerze zawiodłem się... dawno nie mialem tak uwalonej felgi. Może za szybko po nasmarowaniu ruszyłem w trase. Jutro wymieniam zestaw napędowu i będe czyścił felge. Po weekendzie zdam relacje czy dalej tak syfi felge, zadupek i wahacz. Jeszcze mam pytanie bo zastanawiam się czy kupić Motula Road Plus czy z własnie serii Factroy Line: http://moto.allegro.pl/item642283696_motul...o_lancucha.html Prawda to, jak Dawid napisał, że tak syfi ten factory? Ma ktoś z tym doświadczenia? Bo cena trochę wysoka... Mocno wypiera road line'a z łańcuha na moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 a moze by tak parafina ciekla w stanie cieplym wniknie po czym zastygnie ? heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Pytanie, jak smarujecie łańcuch, od wewnętrznej, czy zewnętrznej strony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Zawsze gdy to możliwe smaruje sie od środka, zwłaszcza w automatycznych olejarkach. Siła odśrodkowa "przepycha" smar/olej od wewnątrz na zewnątrz łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Wolę Belraya od Motula, bo do Motula R.Plus wsio się lepi, jest strasznie klejący nawet po wyschnięciu. Nie odpada co prawda od łańcucha, ale cały syf z drogi siedzi na łańcuchu razem ze smarem. Nadto umyć po nim łańcuch jest sztuką samą w sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Wczoraj podczas przelotki Kiler użyczył mi Bel Raya. Po 160 km od nasmarowania już go nie było na łańcuchu. Podziękuję za taki "smar". Co do kleistości Motula - może przynajmniej dzięki temu jakoś trzyma się tego łańcucha, a nie znika błyskawicznie? Zresztą, nie zwracam uwagi na "czystość" łańcucha i to, czy jest na nim jakiś syf czy nie. Ważne, żeby był nasmarowany. P.S. Właśnie dziś wymieniam zestaw napędowy - fabryczny łańcuch wytrzymał 40500 km, z czego 26500 km pode mną. Smarowany wyłącznie Motulem Chain Lube Road Plus i nigdy nie czyszczony :icon_twisted: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nice Gay Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 moj były partner używał w cbr f4i białego syntetycznego valvoline i zachwalał go pod niebiosa i zawsze miał bialy lancuch jak od pasty do zębów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Ja używam Castrola, biały mimo to, że mocno klejący jest do d*py, cholernie brudzi, a przezroczysty szybko się wysusza :/ Następnym razem zakupie Belray'a zobaczymy czy rzeczywiście taki dobry jak mówią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Zanabyłem dzisiaj VALVOLINE Synthetic 400ml biały. jestem ciekaw, czy będzie lepszy od castrola chain vax. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Ja dzis kupilem Castrol Chain Lube Racing. W tygodniu nasmaruje nim lacuch i zobaczymy jak bedzie. Poza tym gdybym mial smarowac lancuch po kazdych 200 km to musialbym to robic 2 razy w tygodniu, a to chyba lekka przesada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Ja smaruje jak mi się przypomni, co 200 - 500 km, no i po deszczu i myciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Wczoraj podczas przelotki Kiler użyczył mi Bel Raya. Po 160 km od nasmarowania już go nie było na łańcuchu. Podziękuję za taki "smar". Co do Belraya, zajechałem całą puchę i dopiero po kilku (10) smarowaniach tworzy się na łańcuchu trwała powłoka, wystarcza na 250 - 350 km. Także zmieniam zdanie co do tego smaru na in plus :lalag: Ale doczyścić ten smar z łańcucha... :rolleyes: Teraz będę zajeżdżał Motula RP ptfe - zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 a ja używam suchy smar do łancucha :icon_razz: felga czysta, łańcuch nasmarowany http://moto.allegro.pl/item675325490_suchy...lube_400ml.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.