pedzacy Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Witam Zaczne od: wymieniona świeca, kabel wysokiegonapięcia, kabel -, przeczyszczony gaznik. Z kopniaka odpala czasami trzeba dłużej pokopać ale odpali a ze startera kreci jak szalony chce odpalić ale coś mu nie wychodzi. Raz na sto razy odpali. Do wczoraj było wszytsko ok. Poprostu jechałem i zgasł na światłach i juź niechciał odpalić. Wszystko powymieniałem jak pisałem wyżej ale to nic nie dało. Jak odpale z kompiana jedzie normalnie czasem ma problemy przy stacie gaśnie. Dzięki za pomoc jak ktoś będzie wiedział o co chodzi bo już szału dostaje. Daelim silnik 124 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Możliwe że cewka się poszła ganiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MESSER Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 potrzebujesz nowego aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedzacy Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Możliwe że cewka się poszła ganiać. Jak to sprawdzić najlepiej. A cewka tylko działa na starter ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 podlacz pod kleme + kablem + z aku samochodowego a minus na rame gdzieś i zobacz róznice Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eljot Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Hej! odnośnie cewki zapłonowej,,, sprawdzisz ją bardzo łatwo przy pomocy najprostszego multimetru na zakresie pomiaru rezystancji. Cewka ma dwa obwody: pierwotny o małej rezystancji rzędu kilku omów i wtórny rzędu kilku kiloomów. Najlepiej gdybyś posiadał jakąś serwisówkę do tego modelu i w niej odszukał jakie są prawidłowe wartości tych rezystancji. No ale na początek tak możesz oszacować czy cewka jest sprawna. Przy pomiarze delikatnie poruszaj końcówki cewki być może jest jakiś słaby kontakt, a to wyjdzie na mierniku. Aha - obwód pierwotny to takie dwa konektory gdzie zwykle dochodzą dwa cienkie kabelki z modułu motocykla. Obwód wtórny to: gruby kabel prowadzący do fajki i masa (-). Ale tu uwaga: jeśli zmierzysz rezystancję między masą (-) a fajką to okazać się może, że sama fajka ma jakiś opór (zwykle kilka kiloomów) więc sumarycznie (szeregowo) z obwodem wtórnym może być kilkadziesiąt kiloomów. A czy sprawdziłeś na wykręconej świecy przyłożonej do silnika czy podczas rozruchu jest dobra i stabilna iskra? Może od tego zacznij,,, Powodzenia. Eljot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedzacy Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 (edytowane) Wiec tak Sprawdzilem sobie kable do cewki na jednym mam -, a na drugim nic nie ma po podłączeniu cewki na drugim kablu pojawia się minus. Czy tak powinno być czy na jednym -, a na drugim + ?? Iskra jest dobra i stabilna. Edytowane 11 Maja 2009 przez pedzacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eljot Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 No ale nie miales sprawdzac potencjałów na cewce tylko jej rezystancję!!! Ten pomiar, który zrobiłes to po prostu test ciągłości obwodu pierwotnego cewki, wygląda na to, że uzwojenie ma OK bo "przepuszcza "-" przez małą rezystancję. Chociaz nie wiem o jakich kablach piszesz dokladnie,,, Podejrzewam, że o tych idących od modułu zapłonowego. Tam jest elektronika, która róznie się może zachowywać przy takich pomiarach, lepiej odłącz całkowicie cewkę od modułu i na stole ją zmierz nie podając na nią żadnego napięcia !!! Ale skoro masz dobra iskrę to raczej cewka jest w porządku, ale dla świętego spokoju postaraj się odszukac typ tej cewki w internecie i jej dane, a potem je pomierz jak wczesniej opisałem. A może masz problem z za ubogą mieszanką biegu jałowego czy tez za niskim poziomem paliwa w komorze pływakowej. Jaki masz kolor świecy? Dymi czarno z wydechu, są jakieś strzały w gaźnik czy tłumik. Napisz coś więcej o takich objawach. Czy gaźnik ruszałeś? Może warto go przeczyścić,,, Wiec tak Sprawdzilem sobie kable do cewki na jednym mam -, a na drugim nic nie ma po podłączeniu cewki na drugim kablu pojawia się minus. Czy tak powinno być czy na jednym -, a na drugim + ?? Iskra jest dobra i stabilna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Witajcie ! Ja mam podobny problem z odpalaniem Kawasaki ZX9R 1995 tz nie jest tragicznie ale wkurza. Jak jest zimny to musze krecic kilka sekund na max ssaniu zanim odpali a na cieplym to zazwyczaj za 2 - 3 razem i dusi sie z poczatku. Juz czyscilem i synchronizowalem gazniki akumulator kupilem nowy - co jeszcze powinienem zrobic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedzacy Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 (edytowane) Zaprowadziłem go do mechanika :( Podobno problem jest z zaworem ssącym- jutro będę wiedział czy tylko ustawienie zaworu czy jego wymiana ... Edytowane 12 Maja 2009 przez pedzacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedzacy Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Sprawdzili zawory, wymagały regulacji - to już mam zrobione. Gaznik wyczyszczony :) Teraz chodzi jak należy rozpędza sie jak na taką pszczółke przystało :P ale nadal problem z odpalaniem ze startera :( powiedzieli że mam za małe ciśnienie podobno oklo 8 - 9 atmostfer. Jak sądzicie rozbierać silnik i wymieniać pierścienie czy szukać gdzię dalej ... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Mnie sprawdzali cisnienie - jest przyzwoite, a problem z odpalaniem jest nadal :( Najgorzej jak postoi troche na sloncu wtedy klapa - przed chwila ustawilem go w cieniu - juz zaczynam wierzyc w zabobony, jestem bezradny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedzacy Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 u mnie jest ten plus że mam kopniaka i jakoś daje sobie rade. Wczoraj dowiedziałem się że znajomy otorzył własny zakład naprawczy dziś jade do niego i zobacze może on coś wymyśli ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Juz czyscilem i synchronizowalem gazniki akumulator kupilem nowy - co jeszcze powinienem zrobic ? Zaglądałeś do świec? Kiedy ostatnio regulowałeś zawory? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedzacy Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 ja już mam dość :( dziś wszystko się wyjaśniło porozkręcali wszystko i na tłoku dziura na dwa palce ... niestety na tydzień jestem uziemiony :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.