Skocz do zawartości

Co w tym siedzi ?? (Yamaha XT 125)


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

a ja tylko dodam ze 17 latkom nie powinno byc w glowie kupowanie zbyt szybkich motocykli tylko wlasnie na ich raczej kiepiski budzet i kieszonkowe za ktore moga kupic te 3 litry paliwa na miech.. bo jak cos pali wiecej to wtedy bedzie oszczednosc kosztem serwisu a to przy predkosci ponad 100km/h to krotka droga do uszkodzen ciala. Niestety tak juz jest. I nie rozumie po co mu koniecznie te 100km/h - nie lepiej zeby cos ladnie wygladalo bylo ekonomiczne i bezawaryjne oraz ladnie brzmialo w 4t - ja bym wolal anizeli jakies pijackie i pierdzace 2t ktore ponad 100 leci a jak wiatr dmuchnie to sru do rowu.. Lol.

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedz się jakimś 2t to zobaczysz, że pod każdym względem przewyższy to twoją ybr, prowadzenie, moc, hamowanie a nawet wygoda, jedynie spalanie będzie dużo większe. Ja co prawda na takich pierdzikach skończyłem jeździć w 2002 roku ale 125 w 4t nie nadaje się w moim mniemaniu do niczego. Suzuki gn które miałem w okazję w tamtych czasach ujeżdżać jeździło gorzej od hondy mbx 80 a wibracje po wprowadzeniu na wysokie obroty powodowały wypadanie plomb w zębach. Żeby bezpiecznie jeździć sprzęt musi być w stanie jechać szybciej od tirów. Jako traumę wspominam moje jazdy 80km/h i spychanie z drogi podczas wyprzedzania. Mam sentyment do tamtych czasów ale z bezpieczeństwem nie miało to nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Ostatnio myślę nad takim motorkiem uniwersalnym w 4T, aby pojeździć choć trochę w taką pogodę jaką mamy obecnie.

 

Yamaha WR 125R

Yamaha XT 125R
Honda XR 125R

 

Są jeszcze jakieś tego typu motocykle jak wyżej wymienione ? które warto brać pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suzuki dr 125 troche takie male jest i troche slabe, ma ktos porownanie tej dr z tymi co wymienilem wczesniej ? Jak ona wyglada na tle tych innych. Odpowiadalo by mi cos wielkosci dt 125 w 4T

 

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio myślę nad takim motorkiem uniwersalnym w 4T, aby pojeździć choć trochę w taką pogodę jaką mamy obecnie.

 

Yamaha WR 125R

Yamaha XT 125R
Honda XR 125R

 

Są jeszcze jakieś tego typu motocykle jak wyżej wymienione ? które warto brać pod uwagę.

Jesli juz koniecznie 125 4t,to polecam MZ sm lub sx jak na tą klase to ma bardzo przyzwoite osiągi. Odblokowana jedzie 120 bez problemu,żwawo ciągnie na każdym biegu i posiada markowy osprzet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam,

 

Jestem nowym użytkownikiem forum i przychodzę do was z pytaniem takim jak w temacie czyli na co zwrócić uwagę przy kupnie Yamahy xt 125. Jest to 125 4t. Jestem amatorem, który się nie zna na motorach więc piszę. Na co zwrócić uwagę, co sprawdzić by nie kupić byle co. Jest to moje 1 moto którym chcę jeździć po szutrach i drogach polnych.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- czy nie kopci ani na czarno ani na niebiesko

- czy dobrze się wkręca na obroty, nie przerywa ani nie strzela

- czy wszystkie biegi ładnie wchodzą i żaden nie wyskakuje podczas jazdy oraz nie ma problemu ze znalezieniem luzu

- czy sprzęgło się nie ślizga oraz dobrze wysprzęgla

- czy nie ma wycieków a jak są to w jakich miejscach i oceń jakim kosztem to się da usunąć i targuj

- czy dobrze odpala zarówno na ciepło jak i na zimno

- czy z silnika nie dochodzą niepokojące stuki, zwłaszcza takie narastające wraz z dodaniem gazu

- czy wszystko z układu elektrycznego działa poprawnie

- czy kierownica jest prosta

- czy nie ma śladów spawania innych niż spawy fabryczne

- czy rama nie jest nigdzie pęknięta, szczególnie w okolicy łożyska główki ramy

- czy nie ma luzu na główce ramy

- czy łożyska w kołach nie są na wykończeniu

- czy nie ma luzu z tyłu na zabieraku (nowe gumy to droga zabawa, raczej tylko oryginał)

- czy jedzie prosto po puszczeniu kierownicy

- czy przednie koło jest w jednej osi z kołem tylnym

- czy lagi nie ciekną

- czy tylne zawieszenie dobrze pracuje, nie ma luzów i nie dobija w pojedynkę

- czy dobrze hamuje i czy tłoczki się cofają po puszczeniu klamki

- czy elementy eksploatacyjne typu opony, napęd, klocki, tarcze są dość mocno zużyte, jak są na wykończeniu to zawsze coś tam z ceny może się uda urwać

- czy w papierach nie ma żadnego błędu, numer vin itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A żeby nie zakładać nowego tematu to może ktoś jeszcze napisze czy warto dopłacić do wr125. Chciałem xt 125 i nadal chcę ale ciekawi mnie czy warto dopłacić ok 3tys właśnie do wr 125. Jakie są podobieństwa i ważne różnice. Czy wr 125 nie ma problemu z odpalaniem, bo nie ma kopki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...