Mecia Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Ja też dzisiaj polatałem trochę. Nie myślałem , że e900 to taki dzikus. Z drugiego biegu z gazu na gumę idzie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 U mnie pogoda świetna i też się przewietrzyłem. JESZCZE musiałem wziąć moto brata, ale w następny weekend jeśli pogoda zostanie to będzie już Elefatowanie. We wtorek dostaję resztę klamotów i składam grata do kupy. Zostało mi podłączyć paliwo, zalać płyn, złożyć owiewki i wywiercić dziury na mocowanie DB killów.Trochę zaniedbałem projekt, ale coś brak czasu te ostatnie dni. Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 No my dzisiaj żegnaliśmy mam nadzieję śnieg :icon_mrgreen: ...Wrzucam filmik, i te łachy śniegu, to był pryszcz, Rysiek przegonił nas przez okoliczne błocka i rozlewiska...no i żurawie już wróciły!!! Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecia Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 (edytowane) Nicek, mam pytanko apropo TPS-a. Jaka powinna być rezystancja na nim w przypadku mojego GT? Nie mogę znaleźć w serwisówce. To się ustawia na podstawie napięcia , czy oporności? Chodzi mi o samo mocowanie go na śrubach, bo przy dalszych regulacjach wiem, że w mV kręcąc śrubami od przepustnic, zgadza się? Potrzebowałbym też płytki od zaworów zamykających na wymianę, ktoś chętny? :P Edytowane 24 Lutego 2014 przez Mecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Nie wiem jak dokładnie GT, ale ST 2 znalazłem 150 mV plus minus 15 na zamkniętej przepustnicy, jako, że podobne potention sensor , to może wartości są takie same...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecia Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 (edytowane) 150mV przy całkowicie zamkniętej przepustnicy łącznie z popuszczoną śrubą od wolnych obrotów? Czyli totalnie zamkniętych przepustnicach, bez wolnych? Edytowane 25 Lutego 2014 przez Mecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Macia... dawaj adres mailowy, ja wyślę Ci serwisówkę ST2 , zasada działania jest taka sama, a takie przepisywanie, ja mogę coś popierdzielić, za dobrze na "kopiuj/wklej się nie znam, na klawiaurze piszę 2 palcami...Pozdr.Mój adres: [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Jeśli kojarzysz angielski to:http://www.bikeboy.org/ducati2vthrottleb.html 150mV na całkiem zamkniętych. Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecia Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Wielkie dzięki Pany! W weekend zabiorę się za to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Oooo Nickek 27... wielkie dzięki... już wrzuciłem stronę do zakładek.. Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 (edytowane) AJTAM. Trzeba sobie pomagać. Ja oficjalnie dzisiaj eee.. wczoraj.. swój projekt ogółem zakończyłem. Kwestia została dolnej obudowy silnika, bo tera szlaufy i reszta trochę wadzi - trzeba blachę dociąć. Tak samo owiewki boczne. Gdybym wywalił wiatrak chłodnicy nie miałbym tego problemu, ale wiadomo.. wiatrak, więc trzeba mi ewentualnie deczko owiewki podciąć. Do ogólnych atrakcji przeróbki należy ogromny moment obrotowy w połączeniu z sześcioma biegami. Aktualnie jeżdżę na krótkim przełożeniu.Ogółem jazda niby testowa itd.. ale nie przyznam się ile jechałem.. Jeszcze wszystkie śruby jutro muszę podociągnąć dla pewności wiadomo. Jak na pierwsze wrażenie jestem super zadowolony, ale poczekajmy chwilę jak się to wszystko ułoży. Na chwilę obecną wiem jedną, że kupując następnego Elefanta od razu wstawiałbym coś podobnego 944 lub 1000DS z Multistrady. Edytowane 1 Marca 2014 przez nicek27 Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Nicek niezły pomysł z tą Cagivo-Multistradą, już mi się podoba :icon_mrgreen:Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Albo i 1100 wrzucić. Konkretnego zabijake złożyć..: Jeśli dobrze by trafić jakiegoś wypadkowca to można się bawić.Hypermotard też pasuje, S2R, Multistrada 1000/1100, przy czym przy silnikach z dwoma świecami TROSZKĘ ponoć ciasno. Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Hehe, pomysły są tylko skąd $$ i czasu na to...Znalazłem filmik kolegi z kupioną przez nas ( Ryśka i mnie) na telefon zepsutą Cagivą Gran Canyon ( kolega nie zna się pomylił nazwy), w tym dniu przywieziona i po 15 minutach pracy z wymianą części za parę zł, chodzi..... hehehehe Nasuwa mi się pytanie czy wszystkie Gran Canyon miały problem ze wżerami w lagach i przez to uszkodzeniami uszczelniaczy??Mamy 2 sztuki jedna pochodzi z rynku "angolańskiego", a druga z włoskiego i obie mają ten sam problem...Kolejne pytanie jak to naprawić we właściwy sposób ( bo taki na szybko to wiemy i już to zrobiono, ale to tymczasowe rozwiązanie), lagi tradycyjne - 45 mm...położenie nowego chromu nie wchodzi w grę, za duże wżery wgłębne, kuźwa Marzocchi taką lipę robiło?? Przydałoby się wymienić lagi, ale te dostępne w PL są mizernej jakości, gną się od byle czego, a to nie czopper, tylko i skoczyć czasem można- skok, a tu z lagi "świderek"?Mata jakieś rozwiązanie?Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecia Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 (edytowane) Ja mam zawias przedni od GC , ale wsadziłem już go do mojego Tico :P Lewą lagę mam spoconą, ale jeszcze jej nie oglądałem dokładnie. Udało mi się to okazyjnie dostać, bo lagi kosztowały mnie z pułkami około 100zł. Bieda z Tymi częściami Panie. Co do wżerów, to pozostaje chyba wypełnienie tego jakimś klejem stalowym, a może Distalem (?) Inne opcje nie przychodzą mi do głowy. Edytowane 3 Marca 2014 przez Mecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.