Skocz do zawartości

cagiva elephant 750


Rekomendowane odpowiedzi

Musisz przejrzeć po numerach części...oraz po budowie, czasem też cena części coś powie...Szukaj np tutaj porównaj...miłego oglądania..

 

http://www.oemmotorparts.com/oem2.asp?M=Cagiva

 

 

 

 

tyle samo wiem co Ty...

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb20650c06a5fd76.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/740d7b27819e18db.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/69ce8dd6cacd4d3d.html

 

 

Zgaduj zgadula, co to za model i rocznik. Mi to podchodzi pod 1990 w malowaniu 1993. Podwójne chłodnice były chyba tylko w 90r, chyba, że gt też je miały.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GT miały tylko inny silnik i zawieszenie...

Malowaniem nie ma co się sugerować, na kompie P7 tylko do 1992 roku włącznie potem gaźniki...

 

Tak patrzę na ramę i najważniejsze pytanie brzmi, dlaczego nowsze wersje są niższe w siodle( stare- 900mm.IExplorer / 897mm.-GT), a nowsze 835 mm...

czy stelaż tylny różni się konstrukcją i mocowaniem???

 

Pozdr. J-999

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej wiedzy to wiele różnic nie ma po 91 roku. No, jeśli chodzi o ramę, bo silniki to wiadomo, albo wtrysk, albo gaźnik, albo z podgrzewaniem gaźnika.. To ze zdjęcia to jest 900 około 93roku. 900 różni się od 750 też tym, że ma inne owiewki z przodu ze względu na 2 chłodnice po prawej i lewej stronie baku. 750 nigdy nie miała USD ani wtrysku. Od drugiej strony, 900 nigdy nie miało owiewek Lucky Explorer - jeśli już to jeszcze Lucky Strike.

 

Mecia, jeśli potrzebujesz pomocy w Rajchu to pisz śmiało, mogę podzwonić, popytać, jeśli w pobliżu mnie to i pojechać obejrzeć/odebrać.

 

Teraz prośba z mojej strony o pomoc - potrzebuję tego tylnego dekielka rozrządu od pionowego cylindra(przykręcany do cylindra) - ten ze znakiem do ustawiania rozrządu. Do odpalenia mam już wszystkie części poza blokującym mnie pierdz. dekielkiem. Nie mogę ustawić przez to rozrządu, a co dalej wiadomo i odpalić problem. Na allegro albo nie sprzedadzą oddzielnie, albo boją się to rozkładać.. Na jebaju trafiłem go za w miarę dobrą kasę, ino okazało się, że to od leżącego cylindra jest..

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie.



A, pochwalę się jeszcze..

Wczoraj świeżo przywiezione:

IMAG0006.jpg

 

 

Kwestię jeszcze mam jak je zamontować. Czy z tylnego cylindra bezpośrednio puścić kolektorem w wydech, czy dać jakąś złączkę między przednim a tylnym cylindrem (nie pamiętam dokładnej nazwy o co w tym chodzi, coś z rezonansem czy jakoś tak)

O. tak jak tutaj:

DSC00007.jpg

 

czy tak jak tutaj(jestem bardziej za tą opcją):

img_3971.jpg

 

Co wy byście zrobily?

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak wół w książce są zdjęcia Lucky Explorer, oraz w starym katalogu też mam LE model roku 1990 ...

co do dekielka, nie bardzo wiem o co pytasz, zrób zdjęcie albo wklej fiszkę z zaznaczeniem...

Co do wydechu, najlepiej byłoby dodać łącznik , ale jeśli mocy dużo się nie straci, a wyglądać będzie o wiele lepiej, to ja bym optował za 2 rozwiązaniem...

Tylko trzeba obserwować świece, jak się wypalają, jak prawidłowo to zostawić, a jak za jasne to pobawić się składem mieszanki paliwo/ powietrze, jak masz komp 1,6M to pod humową zaślepką jest taki mały wichajster na cienki wkrętak, jak się nie mylę, tylko trzeba mieć analizator spalin do tego i nie kręcić za dużo, zbyt bogata mieszanka staje się niepalna...

 

to jest właśnie ten model z 1990 roku

 

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://alexfischer.taschil.at/images/Fotos%2520Der%2520Schmutzige/Elefant%2520900ie%2520Lucky.jpg&imgrefurl=http://alexfischer.taschil.at/pages/history.htm&h=622&w=900&sz=108&tbnid=ciiIwc_eW_JvxM:&tbnh=90&tbnw=130&zoom=1&usg=__3Ors5RdytEoWDuZDbmdCsnwgwdc=&docid=qsrLp6VHOa_8hM&sa=X&ei=nBGVUrjMCYH-ygPf7IKoCQ&ved=0CC4Q9QEwAQ

 

 

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będą 2 wydechy jak i 2 filtry K&N. Do pełni frajdy montuję Eprom specjalnie pod taką konfigurację zaprogramowany.

Grat do synchro mam w domu, a analizator spalin w pracy - tam zwieńczę dzieła z regulacją. Kwestia jeszcze muszę zamówić jakiś spec wkrętak plastikowy, co by to śrubą w ECU bezpiecznie na pracującym silniku kręcić - z odpowiednią literaturą już się zapoznałem.

Tutaj można rzucić okiem na postępy w pracy:https://plus.google.com/photos/107252283990395642670/albums/5941321830667433505?banner=pwa

 

 

A to jest część, którą potrzebuję (tylko to ze zdjęcia jest z przedniego cylindra, ja potrzebuję tył):

ZOE_0004.jpg

 

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O żesz, no musisz kupić nie ma co...

Ja zaraz poszukam zasoby..

Pozdr. J-999

 

 

Znalazł ja, koszt niewielki, zamów w Motomaniax

 

http://www.motospecialties.com/PartOrder.asp?Store=DucatiOmaha

 

 

P.S.

 

Jak Ci nie wysłałem parts catalogu to daj namiary to Ci wyślę....

tam znajdziesz numer odpowiedniej części i zamówisz...

Pozdr. J.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy numer orginalny mam - 23510051A. Nowe dostępne mam na ebaju, tylko nie chce zbytnio tego nowego kupować, bo przeca się nie zużywa, a poza tym kosztuje taka głupota 40euro.. Podzwonie jeszcze jutro po ludziach z allegra. Za 80zł. powinienem wyrwać.

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Stelaże tylne są chyba takie same. Nicek, próbuję przez wujka z Berlina załatwić ramę, która jest pod Monachium. Koleś może ją za free wysłac do Berlina, a on mi ją przywiezie. ale ma problem z papierami i chyba nie chce ich wysyłać, jutro wujaszek z nim to dogada. Do Monachium to chyba masz trochę...

 

Byłem dzisiaj oglądac ten sprzęt ze zdjęc i wydaje się spoko. Nic nie wali w silniku po za standardowymi dżwiękami, przynajmniej wg mnie. Cała reszta tez wydaje się okej. Jadę po niego w przyszłym tygodniu. Pozostaje mi tylko załatwienie tej ramy z Niemiec...

Edytowane przez Mecia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby co, to jest jedna 900 AC, jedna 900 GT za 1950Euro ino że w Belgii, dwie 900 za 3tysiące euro, tylko nie podana jest miejscowość i żadne dane, jest też jedna z silnikiem 1000, rozwierconym na 1100 i kompletnie wyremontowanym za 3300.

 

Zapytałem o dekiel na niemieckim forum Elefanta, jeśli nie to biorę ten z jebaja za 20-30euro, tylko że chwilowo aukcja zniknęła. Szóstego odpalać chcę, a tu najważniejszego nie ma..

 

Aaa.. Janku, 15W50 półsyntetyk motula do mojego silnika lać, czy jakiś syntetyk śmiało?

Edytowane przez nicek27

Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama już załatwiona, człowiek szczęśliwy, a tu się okazuje, że Niemiec , który ją sprzedaje nie ma małego briefu, bo mu go zabrali przy wymeldowaniu. Ma duży Brief, wymeldowanie i umowę.

Z tego co się dowiedziałem w Polsce nie zarajestruje motocykla bez małego briefu, bo mu go zabrali przy wymeldowaniu i już jest nie do odzyskania. I co tu kuwa począć??? Jutro jeszcze skoczę do urzędu dopytać się tych jajogłowych o co kaman, Pieprzona polityka, sto lat za murzynami. Przecież duży brief jest potwierdzeniem wszystkiego.



Niemiec znalazł papiery, ale w dowodzie jest napisane , że został rozebrany motocykl na części, wiecie może, czy da się to zarejestrowac w polsce?

Edytowane przez Mecia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to jeżdżę na full syntetykach Shell-a 10 W 50, o Motulu mam złe zdanie, przede wszystkim od strony warsztatowej, nie znoszę tego zapachu jak jest zużyty...

 

Te bajki o wypłukiwaniu sadzy i rozszczelnianiu silnika, to można dzieciom opowiadać, zresztą jak silnik ledwo zipie, to na 0 W 80 też nie pojedzie...

 

Co do papierologii, to trzeba mądrzejszych popytać , jak nie da się normalnie, to może jednak na zabytek- nietuzinkowy motocykl- żółte blachy..rzeczoznawca podobnież kosztuje 1200 złotych ale robisz przegląd raz , tylko są niuanse, ale nie znam się to dokładnie nie wiem...

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lub być nietuzinkowy, musisz poszukać...

A GT takim jest ponieważ nie dość, że tego mało wyprodukowano, bądź co bądź był prekursorem wtrysku( łącznie z LE) w pojazdach enduropodobnych...dodatkowo, spróboj się dogrzebać, może właścicielem był jakiś aktor/ polityk, jakiś Wilhelm Tell alboco....

 

Pozdr. J-999



Kuźwa, znalazłem i nie są to zbyt dobre wiadomości...ale może coś się komu rozjaśni...albo może zmieniono niektóre szczegóły...

 

 

http://www.fsoautoklub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=41:pojazd-historyczny-zabytkowy-i-krotkoterminowe-oc&catid=8:uytkowanie-i-obsuga-samochodu&Itemid=5

 

 

 

Wszak takie Cagivy na wtrysku to unikat!!!

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...