zimny13 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Może ktoś wie jak wyregulować skład mieszanki w FZS600 Fazer???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jest kilka modeli Fazera 600. 4.5 lub 3.5 obrotu Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimny13 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jest kilka modeli Fazera 600. 4.5 lub 3.5 obrotu Mój model to Fazer z 2000r w wersji 95KM. Mówimy o obrotach śrubek znajdujących się pod gaźnikami??? Czy służą one do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach czy ogólnie. Mnie się wydaje że skoro moje świece mają kolor mleczno-biały to mam zbyt ubogą mieszankę i powinienem ją wzbogacić przez regulację na iglicach???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Regulujesz również śrubkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gradozx6 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Mam moze glupie pytanie, ale dla pewnosci chcialbym zapytac- wykrecajac srube od mieszanki wzbogacamy ja, tak?(gsxr) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Tak. A konkretnie wpuszczamy do cylindra więcej mieszanki paliwowo-powietrznej. Zrób zdjęcie tych świec, dwa - w jakim stanie są króćce ssące. Zanim zaczniesz kombinować z gaźnikami i wszystko zepsujesz warto zaczać od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimny13 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Tak. A konkretnie wpuszczamy do cylindra więcej mieszanki paliwowo-powietrznej. Zrób zdjęcie tych świec, dwa - w jakim stanie są króćce ssące. Zanim zaczniesz kombinować z gaźnikami i wszystko zepsujesz warto zaczać od tego. Króćce ssące wyglądają na dobre, co prawda mają lekkie pęknięcia ale myślę że są powierzchowne bo naprawdę to tylko ryski. Co do świec to są nówki ale mimo podokręcania śróbek regulujących (tych pod gaźnikami) dalej mają kolor mleczno biały więc sobie tak kombinuję że trzeba podnieś iglicę o jeden karb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Możesz spróbować, zibaczysz też jak moto się potem zachowuje. Jeśli faktycznie teraz mieszanka jest za uboga, odczujesz lepsze "przejście" z niskich na średnie obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gradozx6 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Pawel a moglbys jeszcze odpowiedziec, czy jak swiece sa okopcone, tzn maja czarny nalot wokol elektrody a sama elektroda jest lekko mokra i silnik przy wyzszych obrotach podczas przygazowki(do 8-10tys) kopci delikatnie na czarno to oznacza ze mieszanka jest za bogata? Mi sie wydaje ze tak.. regulowalem gazniki i sruby ustawilem na 3 obroty(mechanik od motocykli powiedzial ze tak powinno byc dobrze!) prosze o odpowiedź:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 problem w tym, ze mechanikow jest jak psow, tyle ze dobrych mechanikow to juz nie do konca. co Ci z tego, ze sruba bedzie ustawiona na 3,5 obrotu, skoro poziom plywaka jest obnizony, zas zaworki iglicowe poszly sie kochac 20tys km temu? jesli masz mokra swiece, to zakladajac ze nie jest to olej, masz mieszanke za bogata i to o wiele, oj wiele;) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimny13 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 U mnie moto ciut szarpie do 3000obr/min. później ładnie się wkręca aż do odcięcia. I właśnie te wolne obroty mnie niepokoją :( Dałem do mechanika na synchronizację i czyszczenia gaźników. Sprawdził ciśnienie na garach (wyszło po 13 barów), podłączył wakuometry i stwierdził że podciśnienia na gaźnikach tak nieznacznie się różnią od siebie iż nie ma to znaczenia dla równej pracy silnika. Czyszczenia i regulacji składu mieszanki nie zrobił bo stwierdził że nie ma czasu i zajęłoby mu to jeszcze z tydzień gdyby robił to po pól godz. dziennie. Powiedział że sam mogę sobie skład mieszanki wyregulować. Jedyny plus tego że pobrał 20PLN a nie jak miało być do 200PLN ale ja teraz mam zagwozdkę. :( Więc na ile wreszcie obrotów mają być wykręcone te śrubki ???? Teraz mam jakieś 1,5 obrotu a świece nadal białe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gradozx6 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Mechanik podobno jezdzil na 3 sradach i naprawial wiele motocykli wiec co nieco wiedzial.. ale z tego tez powodu prosilem pawla o odpowiedź bo z tego co wiem kiedys byl polecanym mechanikiem:P zimny mi sie wydaje ze 1.5 obrotu to zdecydowanie za malo.. duzo to nie kosztuje pracy- sprobuj ustawic na 2.5 obrotu i zobacz jaki bedzie efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Mój model to Fazer z 2000r w wersji 95KM. Mówimy o obrotach śrubek znajdujących się pod gaźnikami??? Czy służą one do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach czy ogólnie. Mnie się wydaje że skoro moje świece mają kolor mleczno-biały to mam zbyt ubogą mieszankę i powinienem ją wzbogacić przez regulację na iglicach???? Dla tego modelu "Motodata 2007" podaje pełne 2 obroty. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Moze zacznijmy od tego jaki masz w tym moto wydech i filtr powietrza ? Czy pojemnik filtra jest i czy jest szczelny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimny13 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Moze zacznijmy od tego jaki masz w tym moto wydech i filtr powietrza ? Czy pojemnik filtra jest i czy jest szczelny ? Do filtra jeszcze nie zdążyłem zajrzeć????? a wydech mam orginalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.