zagajnik Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Witam! Zauważyłem wyciek oleju na wałku zdawczym-tym, na którym jest przednia zębatka napędowa. Czy wymiana uszczelniacza wymaga wymaga rozkładania skrzyni, czy jest tam rodzaj pokrywy, pod którą zamontowany jest owy uszczelniacz(zapewne wraz z łożyskiem)? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Powinienes dac rade bez problemu wyciagnać ten uszczelniacz bez zadnego ropołwiania. Odkrecisz zebatke, i mozesz go albo przewiercic 3 i wyszarpac, albo sprobowac cos włozyc pomeidzy niego a wałek. Tlko pamietaj, zeby nie uszkodzic powierzchni wałka przy wyciaganiu bo wtedy....bedzie walek :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 No i przy zakladaniu nowego uszczelniacza pochylic moto, albo zlac olej, tak zeby gniazdo uszczelniacza bylo suche, a nie zaolejone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagajnik Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Dzięki za pomoc! Zastosuje się do rad:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Adam, a dlaczego gniazdo ma być suche? Skoro olej nie niszczy simmeringa, a przy montażu łatwiej wejdzie, dlaczego ma być suche? Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozi Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Możliwe, że mokre nie spełni swojego zadania, ze względu na możliwość złego przylgnięcia lub przepuszczania w mokrym miejscu. Cytuj Salon Centrum Podłóg i Drzwi Gdynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Bo uszczelniacz ma siedzieć nieruchomo w obudowie, a jak będziesz miał na ściankach obudowy olej to pod wpływem wibracji silnika i pozostałości oleju na ściankach uszczelniacz może się przesuwać. Jak nie będzie oleju na ściankach to jest mniejsze prawdopodobieństwo że będzie się on przesuwał. Ale teorie wysnułem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zeby tarcie bylo wieksze i zeby uszczelniacz pewnie siedzial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 No, człowiek uczy się całe życie. Dziękuję bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian zxr Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 witam :) kotleta odgrzeję .... planuję w moim zxr 750l zmienić uszczelniacz na wałku zdawczym (o którym mowa w temacie ) oraz uszczelniacz znajdujący się zaraz obok ten , ten który uszczelnia popychacz od sprzęgła ( tam leci mi olej :/ ) pytanie - ciężko wymienić ten mały uszczelniacz ? dodam że nie widać go po odkręceniu osłony z tłoczkiem wysprzęglika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 (edytowane) I ja się podłączę. Też mi pociekło w FZS 600, po zciągnięciu zębatki, w poziomie od wałka w stronę tylnego koła widać, że uszczelniacz jest wgięty, czy to możliwe, że wgiął się od mniejszej przedniej zębatki? To jest włożony drugi silnik, nie przyglądałem się przy zakładaniu zębatki czy tak już było. edit. dodam, bo może pomocne będzie - nie oszczędzam manetki gazu. Edytowane 31 Maja 2013 przez spiwor Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Musiałbyś mieć nie lada luz na łożysku żeby wałek wypaczył simmer. Prędzej ktoś grzebał wcześniej i tak na pałę wstawił nowy uszczelniacz. Tego już nie masz co poprawiać, bo pocieknie na pewno (sprawdzałem osobiście na korbowym DT ) ale za to łatwo będzie go wydłubać bez kaleczenia wałka. Krystian - Łatwo, 10 minut roboty z przerwą na szczocha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 (edytowane) Dzięki wielkie.Bo już miałem obawy czy wstawiać spowrotem zębatkę czternastkę. Szczerze strasznie dziwnie to wygląda, jak czymś walnięte, albo właśnie jakby wałek się cofnął. Ale próbowałem ruszyć do tyłu i dobrze siedzi, przy obracaniu też sie wydaje wszystko ok, nic nie chrobocze, wszystko płynnie chodzi. A przy okazji - jak najlepiej dobić nowy uszczelniacz metodami domowymi? Edytowane 31 Maja 2013 przez spiwor Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Stary uszczelniacz, PCVka z doklejoną podkładką na końcu o podobnej średnicy i w zasadzie każdy drążony tępy obiekt, który będzie opierał się po obwodzie uszczelniacza. Ale na ogół delikatne opukiwanie obwodu wystarcza. Oczywiście czymś miękkim, drewniany trzonek albo jakiś gumowy młotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Dzięki wielkie. No nic, czekam na uszczelniacz. Tak szczerze cena jego jest trochę hardcorowa. (150zł) Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.