michal750 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Przy normalnej jezdzie jest wszystko OK. Problem pojawia sie przy jezdzie na gumie, a wlasciwie przy opadaniu z gumy. Przy mocniejszym upadku na 1 sek odcina zaplon i zapala sie kontrolka od HISSa. Nie musze chyba tlumaczyc jakie to niebezpieczne, gdy stojac na tylnych podnozkach opadam czasem przy duzych predkosciach i czuje jakby motocykl chcial mnie wyrzucic przez kierownice. Czyzby cos nie laczylo? Gdzie szukac przyczyny? Czy luz na glowce ramy moze miec cos z tym wspolnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Kontorlka HISS czy FI?? Jak Hiss to może jakieś wtyczki w kompie a jak FI mi sie wydaje ze to czujnik stopki. Moze być spręzyna za luźna i przy dobiciu, motong poprostu gaśnie. To samo moze być na dołkach i większych nierównosciach przy wiekszej prędkości. Miałem tak w GSXF. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Na 100% kontrolka HISS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Może antena jest źle zamocowana przy stacyjce, albo jak pisali wyżej jakieś kable nie stykają lub coś się przetarło. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 HISS "działa" w trakcie odpalania, gdy silnik pracuje możesz wyczyniać różne harce z kluczykiem i anteną a motocykl nie ma prawa zgasnąć. Stawiał bym raczej na chwilową utratę zasilania na kompie w czasie dużych przeciążeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gikser Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam Zapewne masz problem z czujnikiem położenia motocykla i przy opadaniu z gumy zmienia się położenie tego czujnika tak ze komputer czyta ze motocykl się wywrócił odcinając zapłon. W Twoim modelu czujnik ten znajduje się z przodu nad lampa za stelażem przednim ,sprawdź czy nie zmienił swego położenia,(na czujniku jest strzałka do góry) i tak ma być umiejscowiony,dodam tylko na wszelki wypadek gdybyś nie mógł go odnaleźć wtyczka posiada 3 kable i jest wielkości 2 paczek po zapałkach.możliwe jest tez to ze czujka ta uległa uszkodzeniu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 a sprawdzałeś klemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Też stawiałbym na ten czujnik połozenia motocykla. teoretycznie nie powiniem działać podczas takiego wstrzasu, tylko an przechył boczny. Widocznie coś moze być w nim poluzowane, tak jak kolega gixer juz z reszta napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zdarza się że podczas wstrząsu tez może głupieć. Masz 2 opcje: 1. Nauczyć się opadać z koła łagodnie. 2. Ustawić zawieszenie przednie trochę bardziej miękko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Albo pozbyć sie tego czujnika lub przeniesc go na tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.