Skocz do zawartości

600 z 00-02 r


Rekomendowane odpowiedzi

witam,

interesuje sie kupnem supersporta z lat 2000-02 o pojemności 600, moc od 120 km +

chciałęm prosic was o opinie co byście mogli doradzic, chodzi mi o awaryjnośc, prowadzenie i bardzo wazna dla mnie estetyka... interesuja mnie tylko te roczniki gdyz moge przeznaczyc na ten cel nie wiecej niz 12 tyś

prosze o zetelne odpowiedzi

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... zacznę od podstawowych dwóch pytań:

1. z wyszukiwarki skorzystałeś?

2. jakie masz doświadczenie?

 

BTW estetyka jest pojęciem bardzo względnym, więc to żadne kryterium :P

jsz

 

ps. popraw wiek w profilu

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

interesuje sie kupnem supersporta z lat 2000-02 o pojemności 600, moc od 120 km +

chciałęm prosic was o opinie co byście mogli doradzic, chodzi mi o awaryjnośc, prowadzenie i bardzo wazna dla mnie estetyka... interesuja mnie tylko te roczniki gdyz moge przeznaczyc na ten cel nie wiecej niz 12 tyś

prosze o zetelne odpowiedzi

pozdrawiam

 

 

Z tym wiekiem to narazie masz możliwośc jazdy na czymś nieprzekraczającym 50cm i prędkości 45 km/h pod warunkiem że uzyskasz kartę motorowerową...

 

PS: Zauważyłem że zmieniłeś już wiek w profilu teraz pochwal się swoim doświadczeniem.

Edytowane przez damian155
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Supersporty z tych lat nie maja wiecej niz 120km.

 

Jesli jedynymi kryteriami wyboru sa moc i wyglad, to czego oczekujesz od forumowiczow? Specyfikacja tech jest dostepna w necie, a estetyka - tu wszystko zalezy od ciebie.

 

Zakladam, ze nie masz 13 lat, wiec popraw dane w profilu.

Awaryjnosc? Google my friend.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyszukiwarke przeglądnąłem dokładnie, lecz na nurtujące mnie pytania odpowiedzi nie znalazłem... natomiast zawęziłem krąg :) obecnie jedyne co wchodzi w grę to gsx-r 600 k1-k2 bądź yamaha r6 00-02, i w tym miejscu prosił bym o wasze porównanie (właśnie tej odpowiedzi nie znalazłem w wyszukiwarce), tzn chodzi mi o opinie osób które miały do czynienia z jednym i drugim i co wy byście polecili.

 

co do wieku to błędne dane były przez pomyłke (niedopatrzenie), już poprawiłem.

 

a co do tego: "Awaryjnosc? Google my friend." to właśnie moim zdaniem po to są fora, żeby na nich się móc coś dowiedzieć, a nie przetrzepać całe google, tzn można i tak, tylko heh nie kazdy ma czas, żeby poświęcać go na przeglądanie tysięcy stron, skoro można dowiedzieć się tego samego jednym pytankiem podłączonym do tematu.

 

pozdrawiam dobrodziejów %) oraz rzetelnych "pomocników" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widze skutecznie omijasz temat

 

D O S W I A D C Z E N I E

 

wnioskuje wiec, ze nie posiadasz zadnego. W tym przypadku to zadna z supersportowych 600 - tek nie jest odpowiednia.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhh doświadczenie?? hmm nie wiem po co wam moje doświadczenie do porównania dwóch maszyn, czy jak bym sformułował pytanie następująco: który z tych dwóch motocykli jest lepszy waszym zdaniem? to tez byście sie pytali o doświadczenie?? pewnie tak.. absurd.. panowie troszkę powagi, no ale dobrze, już pisze, żeby was zaspokoić:

pierwszy motocykl miałem w wieku 12 lat yamaha DT 80 (używany tylko w terenie) przez 2 sezony, później sie ucywilizowałem :) i przesiadłem sie na skuterki którymi mogłem korzystać z ruch ulicznego, nastepnie w wieku 18 lat nabyłem Suzuki Marudera 250 jeździłem jeden sezon i ostatni sezon byłem bez motocykla, więc ww supersport będzie moim pierwszym w karierze poważnym sprzętem, proszę nie piszcie żeby najpierw 500 sobie wziął albo coś bo i tak nie postąpie w ten sposób, jeździłem w miedzy czasie znajomego sc 33 i dawałęm rade więc napewno nie bede brał jakiś pierdawek z serii 500, a poza tym mam kilku znajomych co odrazu zaczynali od 900 130 km + i na nich się nauczyli bardzo dobrze jeździć, więć moim zdaniem to są przykłady na to, że nie ważne na czym się jeździ tylko co się ma w głowie.

 

więc nie odbiegając od tematu proszę o porównanie tych dwóch motocykli pod względem: elastyczności, awaryjności, stawiania na gume, pozycji za kierownicą.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko heh nie kazdy ma czas, żeby poświęcać go na przeglądanie tysięcy stron, skoro można dowiedzieć się tego samego jednym pytankiem podłączonym do tematu.

 

 

A myślisz, że każdy ma czas by po raz setny odpowiadać na forum na te same pytanie świeżaków dotyczące co lepsze? Tobie się nie chcę to i nam się nie chcę :P

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem w miedzy czasie znajomego sc 33 i dawałęm rade więc napewno nie bede brał jakiś pierdawek z serii 500

 

Pierdawek? :banghead: Kup sobie Hayę kolejny wszechumiejący laiku :banghead:

 

PS. Leję z takich tematów - co będzie dla mnie lepsze? :icon_biggrin:

 

Co to jest ostatnio za wysyp mędrców na tym forum? Przyszedł sezon, zaczyna się moda na motocykle :icon_mrgreen:

 

A tak w ogóle to na ch*j zadajesz takie pytania, skoro jeźdźiłeś na SC33, masz jaja to sobie sam wybierz moto.

 

Ciota czy jak?

 

A poza tym jeszua Ci napisał, użyj wyszukiwarki bo można się porzygać od czytania kolejnego durnego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm Vector... Twoim postem potwierdzasz swoje umiejętności czytania ze zrozumieniem, a raczej tworzenia w Twoim "skromnym" umyśle tego co chcesz przeczytać :]

mi nie chodziło co bedzie dla mnie lepsze, tylko o porównanie gsx i r6 z roczników 2000-02,

co do używania wyszukiwarki to uzyłem jej na długo przed napisaniem tego posta, na większość pytan znalazłem odpowiedz dopiero po założeniu posta, a na niektóre do tej pory nic nie mogę znaleść przeglądając cały czas to forum i nie tylko, właśnie dzięki temu moje zainteresowania zawęziły się tylko do dwóch modeli (gsxr600 k2 i r6), w daleszej drodze edukacji znalazłem wszystko co interesowało mnie na temat r6, niestety o gsx nie za bardzo... i nie znalazłem tego co mnie najbardziej interesuje.. a dokładnie porównanie tych dwóch modeli... no ale raczej nie dostanę tu odpowiedzi na te pytania...

ale mimo wszystko dziekuje za CHĘCI pomocy :)

a i bez urazy, ale większość z was zachowuje, się jak wszystkowiedzące błazny, a podejrzewam, że tylko nieliczni z tego forum cos wiedzą, a reszta to.... no właśnie bez komentarza :)

zyczę w życiu odzwierciedlenia tej sytuacji tylko, że dotyczącej was ;]

 

no to chyba na tyle, temat można zamknąć bo nie ma sensu rozmawiać z no, takimi mądrymi jak np kolega nade mną ;}

 

pozdrawiam i zyczę wszystkim udanego sezonu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee no co Ty, ale mimo wszystko obniżyłem trochę próg i zdecydowałem się na 115+ :] , hmm nie wiem czy mnie uciągnie, ale zaryzykuje xD

 

ej chłopacy, po co się tak spinacie?? trochę więcej luzu, bo od tego forum posiwiejecie :) ale to tylko taka moja mała dygresja :]

 

zdrowia Panowie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a) do czego będzie Ci potrzebny ten motocykl (miasto, trasa, wyścigi, lans)

b) z jaką prędkością zamierzasz się nim poruszać i na trasach jakiej długości

c) 12 tys na motocykle które wymieniłeś + całą zabawę z nim związana to trochę mało (nie samym paliwem motocykl jedzie)

d) podejrzewam że kask, kurtka i inne ciuchy z chopera 250 nie nadadzą sie do sporta 600ccm

e) jazda choperem 250 a sportem 600 to przesiadka jak z rowerka z 4 kółkami na wyczynową kolarzówkę

f) zostało Ci parę lat życia, że tak Cis ie spieszy z kupnem sportowego 600?

 

Mam wrażenie, że zobaczyłeś bod blokiem jakiegoś swojego kolegę który kupił sobie szybką maszynę, zaświeciły Ci się oczy, nie chcesz byc gorszy i chcesz koniecznie mieć taką zabawkę jak on.

 

Studiujesz matematykę ze przyczepiłeś się do tych liczb dotyczących mocy. Moc podawana przez producenta a moc zmierzona na hamowni to zupełnie dwa inne światy. Np Yamaha R6 z lat 1999-2002 producent podał w katalogu 120KM a tak naprawę nie ma ona nawet 110KM!

Poza tym nie samą liczbą człowiek jedzie. Moc maksymalna w codziennej jeździe ma bardzo małe znaczenie. Liczy się subiektywne odczucie które można utożsamiać z mocą w średnim zakresie obrotów silnika.

 

W tym sezonie wielu chłopaków zakończyło swój pierwszy sezon 2m pod ziemią jeszcze przed jego rozpoczęciem. Z dobrze poinformowanych źródeł wiem ze 90% z nich to osoby które przed przesiadka na 600cm i więcej, zdobywały "doświadczenie" jeżdżąc ROK na skuterach, Mz-kami po polach, lub innymi wynalazkami ktore ni jak sie mają do maszyny ponad 100KM.

Dziękuje za uwagę!

 

 

 

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...