wueska Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Nawet zuzyty silnik pracuje w miare cicho, sprawdził bym raczej czy stopień spreżenia nie jest zbyt wysoki wtedy to wydobywa sie metaliczny drazniacy dźwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binkimoto Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 I doszedł Pan już co jest z tą Kawą?Mam tą samą i ten sam problem kurcze chodzi okropnie,gaźniki są wyregulowane,świece nowe i chodzi jak właśnie sieczkarnia...kręci obrotomierz do odcięcia i niby jak już lepiej pracuje na ssaniu wsiadam chce się przejechać i moto nie ma ma chowere mocy żeby ruszyć...też nie mam pojęcia co to może byc;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 A przypadkiem temperatura motocykla nie rośnie zbyt szybko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Nie, słyszałem juz motory bez puchy filtra i umiem odróżnić taki dzwięk od stuków w silniku...Jeszcze dodam że motor nie przykopca olejem... Co z tego ze slyszales ? Silnik bez pojemnika na filtr i samego filtra nie bedzie pracowal poprawnie, bo gazniki wspolpracuja z jakas okreslona masa powietrza zawarta w tym pojemniku. Jezeli silnik wydaje jakiekolwiek metaliczne dzwieki to czeka cie wyprawa do serwisu celem zdiagnozowania usterki. Nikt "zdalnie" tego na forum nie zrobi nie slyszac nawet tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek-WGM Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Założyłem pojemnik filtra z filtrem i to samo. Natomiast teraz dokładnie słuchałem silnika i nie jest to stukanie a klepanie z okolic głowicy. Czyżby zawory? Luzy zaworowe mam ok bo jeszcze raz dzisiaj mierzyłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_dan Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Dokladnie chodza jak klekoty... Dzis jeszcze jezdizlem kolegi zx9 z 97r. Zastanawialismy sie co tak rzezi w silniku, chodzi jakby zaraz sie mial rospasc.. lecz to tylko na wolntych obrotach. Znajomy w serwisie powiedzial, ze nie ma co sie rpzejmowac bo one poprostu tak chodza... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerber666 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 moja 9 z 99r tak samo chodziła,rzęziło,stukało,pukało tez miałem podobny dylemat dziwne metaliczne stuki stwierdziłem ze to popychacze szklankowe są juz zjechane bo podobne dzwieki dobiegały z silnika mojej e36 i starej audi 100,ewentualnie wałek wyrobiony i tez napierdziela.Dlatego pozbyłem sie kawki i wróciłem do sprawdzonej cbr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek-WGM Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Ludzie, ale to nie pracuje jak motor!!! Tylko jak sieczkarnia a nie kurna myślicie że to leciutko klepie i ja robie z tego afere. To naprawde chodzi nie tak jak powinno i pytam co to może byc lub jak ktoś pisał wcześniej miał już taki problem ale jak go rozwiązał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 A zdejmij głowice to sie dowiesz co jest nie tak. Chłopie :banghead: przecież nikt z forum nie ma zdolności telepatycznych więc cudów nie wymagaj bo bez osłuchania moto na żywo za wiele ci nie poradzimy. To jedź na serwis to ci podpowiedzą co zdechło. Też miałem Kawy i klepią niektóre modele. może jesteś przewrażliwiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Sprawdzałeś kompresję na cylindrach? Podejrzewam że bez demontażu głowicy się nie obejdzie. Jak rozkręcisz głowicę, sprawdź czy szklanki mają idealnie płaską powierzchnię, czy wałki są proste. Pomierz wysokości krzywek i porównaj z serwisówką. Obejrzyj uszczelkę. Jak będziesz miał głowicę zdjętą, postaw ją do góry nogami, wlej nafty i zostaw na noc. Będziesz wiedział czy masz szczelną głowicę. Aha, sprawdź na tłokach czy nie ma śladów, że zawory stykają się z tłokiem. Jeśli nie masz odpowiednich narzędzi, wiedzy i umiejętności, oddaj go do serwisu lub sprawdzonego mechanika. Bez słuchania silnika na żywo, więcej Ci nie pomożemy, bo ciężko jest wskazać przyczynę tylko z opisu że chodzi jak traktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binkimoto Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Witam. Moja kawa chodziła tak samo jak sieczkarnia i przyczyną były zamienione przewody które szły do cewkofajek.Miałem zamieniony pierwszy z drugim cylindrem.Popatrz sobie może i u ciebie będzie ta sama przyczyna jak zdemontowywałeś głowice to mogło cii się pomylić.Możliwe że możesz mieć też uszkodzoną cewkofajke i na któryś gar ci nie pali;/.Sprawdz jak zapalisz czy wszystkie kolektory masz jednakowej temperatury.Jeśli nie to na ten cylinder nie będzie paliła i tam szukaj przyczyny. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binkimoto Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Ja już doszedłem jak to zrobić żeby nie chodziła jak sieczkarnia...wystarczy głową pomyśleć:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 aaaaaaa :] no coś czułem, że trzeba tak zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek-WGM Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Zalać moto-doktora? :P Silnik złożony, wszystko ładnie odpala i z dwójki staje na kole... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 to moze zdradzisz co było przyczyną :) ?? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.