Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Najlepiej żebyś się przysiadł w jakimś komisie do Bandita i Jajca :) Mam znajomego co ma pod 2metry i podobno jest mu wygodnie na jajku.W samym motocyklu pozycja jest lekko pochylona(embrion to nie jest,ale prosta też nie jest :icon_mrgreen: ) 600 krzywdy nie powinna zrobić,tak samo 750.Moim zdaniem są to bardzo przewidywalne motocykle (mówię o roczniku 1998-2006 czyli jajcu :) ). Wagę czuć tylko podczas postoju-a jest to ca. 230kg.Podczas jazdy sam motocykl jest stabilny,co mi się podoba i wagi nie odczuwam :) Jak chcesz coś konkretnego wiedzieć to pytaj :) Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 No właśnie, dziś rozmawiałem z kumplem i jego bratem. Otóż brat kumpla miał 750 i mówi, ze w zakręty ciężko się składa, i że dla niego za szybka itp, stwierdził też, że na trasie to 150-160, bo poniżej, to nudno. (chodzi o to, że nie wieje jak na golasie czy jak... nie wiem) Natomiast kumpel, który miał bandita, i jeździł okazyjnie tym GSX-em, mówił, że lepiej się składa w zakręty niż bandit. I bądź tu mądry. A...no i pytanko, bo jeśli GSX 600f i bandit mają taki sam silnik, to jeśli po obciążeniu, na bandicie jest odczuwalny spadek osiągów, to na GSX- to samo będzie? Mi to nie przeszkadza, ja nie chcę się zabić, a przelotowa 110-130 na krajowych drogach mi starczy, bo tam strach samochodem więcej jechać. Jeszce rozważam, Cb 750 (rok /cena kiepsko) jak i transalpa (rok /cena równie kiepsko, ale z pewnych rąk, bo od kumpla:) ) W tym tygodniu jest motobazar w Poznaniu...to może mi się uda przymierzyć... Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 różnica miedzy 750 a 600 silnikowa nie poraża tym bardziej ze jajka różnią się od siebie o jakieś 8 koni. trochę lepszy moment obrotowy 750 w dole. co do pozycji to 750 ma wyżej raczki kierownicy co mi przeszkadza w szybkiej jeździe w lukach, szybkich zakrętach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Witam orientuje się ktoś ile jest rezerwy w "imbryku" 600 ?? zbiornik ma 19 litrów a ile ma w tym rezerwy ?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Witam orientuje się ktoś ile jest rezerwy w "imbryku" 600 ?? zbiornik ma 19 litrów a ile ma w tym rezerwy ?? pzdr liczę tak około 5 litrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 (edytowane) Panowie a czy w jajku 600cm3 cos zmienilo sie po 98 roku poza plastikami? Chodzi o silnik, wiem ze slabsze sa te nowe ale czy konstrukcja ogolna? Zbiornik paliwa? Edytowane 31 Lipca 2010 przez Paweli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 konstrukcja ogólna jest taka sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 TU masz listę części , kopiujesz nr katalogowy i wklejasz w okienko "Where Used" na tej stronie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Witam. Trochę odświeżę temat:) Otóż wczoraj kupiłem GSXF 600 z 1994. Mam pytanie odnośnie ekonomi jazdy. Jak wygląda na nim jazda oszczędna a jak pałowanie? Chodzi mi o to jak wysoko nie celować wskazówka obrotów, aby potem nie palił mi nie wiadomo ile? 5-5,5 w jakim zakresie obrotów pali? A drugie pytanie to czy ma ktoś może stelaż pod kufer centralny do takiego motocykla? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Chyba nie zbyt wnikliwie przeglądałeś odświeżony temat. Tutaj znajdziesz praktycznie wszystkie informacje. GSXF jest z założenia motocyklem oszczędnym, myślę że spalanie na poziome 5-5,5 litra jest zupełnie normalne i średnie w tych modelach. Jeśli nie będziesz latał z prędkościami zbliżonymi do max i nie będziesz kręcić pod czerwone to nie będziesz płakał przy tankowaniu. Pozdr Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Nawet jadąc "szybko" , nie powinieneś przekroczyć 6,5 l/100 km . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walko69 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 No właśnie, dziś rozmawiałem z kumplem i jego bratem. Otóż brat kumpla miał 750 i mówi, ze w zakręty ciężko się składa, i że dla niego za szybka itp, stwierdził też, że na trasie to 150-160, bo poniżej, to nudno. (chodzi o to, że nie wieje jak na golasie czy jak... nie wiem) Natomiast kumpel, który miał bandita, i jeździł okazyjnie tym GSX-em, mówił, że lepiej się składa w zakręty niż bandit. I bądź tu mądry. A...no i pytanko, bo jeśli GSX 600f i bandit mają taki sam silnik, to jeśli po obciążeniu, na bandicie jest odczuwalny spadek osiągów, to na GSX- to samo będzie? Mi to nie przeszkadza, ja nie chcę się zabić, a przelotowa 110-130 na krajowych drogach mi starczy, bo tam strach samochodem więcej jechać. Jeszce rozważam, Cb 750 (rok /cena kiepsko) jak i transalpa (rok /cena równie kiepsko, ale z pewnych rąk, bo od kumpla:) ) W tym tygodniu jest motobazar w Poznaniu...to może mi się uda przymierzyć... Zaoewniam Cię że wieje jak cholera już przy 120 k/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Witam. Mam pytanko jeszcze jedno. Jako, że nie zauważyłem tego w temacie... Jak jest z kranikiem? Ja zakręcałem w swoim poprzednim moto. Poprzedni właściciel mówił, że cały czas miał na rezerwie. Mam mało czytelny opis obok kranika. Rezerwa to kranik skręcony na lewo. Jak jest zamknięty a jak otwarty (tak abym wiedział, że mało wachy i trzeba przejść na rezerwę). Ogólnie to zamykać na noc? Pozdrawiam i sorry za upierdliwość:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 (edytowane) strzałka na korku skierowana do przodu moto - pri - zalewanie gaźników po długim postoju na dół - on - otwarte do tyłu moto - res - rezerwa kranik jest podciśnieniowy- sam się zamyka jeśli zgasisz silnik, także nic nie trzeba kręcić co do wiania, to u mnie czuć przy około 150 ... a jestem wysoki 195 cm przy 200 oczywiście pozycja embrionalna :icon_razz: Edytowane 5 Października 2010 przez michal.051 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 A tu , proszę , podstawowa sprawa - INSTRUKCJA OBSŁUGI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.