Skocz do zawartości

Co myślicie o Suzuki GSX600F / GSX750F ? ( GSX 600 F , GSX600 F , GSX 750 F , GSX750 F )


Rekomendowane odpowiedzi

1. opisany stan lancucha kwalifikuje naped do natychmiastowej wymiany. Sredniej klasy zestaw + robocizna to minimum 500 zl

2. cieknace lagi o ile to tylko problem starych uszczelniaczy to koszt 300 zl. Ale w konfrontacji z wyrwanymi zaczepami owiewek przy baku moze oznaczac powypadkowa przeszlosc i skrzywienie lag.

3. Spasowanie plastikow w GSXFie nie nalezy do najlepszych. Jesli ktos zaklada owiewki na chama to mozna uszkodzic zaczepy. Jedyny sensowny sposob naprawy to spawanie + malowanie. Fachowiec wezmie za jeden duzy boczny plastik nawet 400 zl.

4. wybebeszania jednego tylko wydechu zupelnie nie rozumiem. Albo robil to jakis idiota albo kryje sie za tym inna sprawa. Uzywane fabryczne wydechy na allegro to koszt okolo 300 zl.

 

 

W tym moto radzilbym jeszcze zwrocic szczegolna uwage na nastepujace rzeczy:

- stan kolektorow wydechowych. Latwo rdzewieja, a zaniedbane moto poznasz po grubej warstwie rdzy na nich.

- luzy na przednich tarczach. Tak poznasz tez czy przebieg jest autentyczny.

- warto byloby tez zerknac do glowicy silnika. Brak serwisowania prowadzi do zjechania walkow rozrzadu - ja sie wlasnie tak nadzialem, mimo, ze na sluch silnik tez chodzil normalnie, wkrecal sie bez problemu, a w serwisie stwierdzili, ze walki sa tak zjechane, ze zawory trudno ustawic.

Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Jarek:

Jakbym się na niego napalił to bym go kupił odrazu jak pojechałem za 7300 :buttrock:. Ofert jest dużo fakt ,ale dobrych ofert jest niestety mało :| przeważnie te Gsx`y co są na aukcjach czy w GM są z roq 89-92. a z tego co czytałem w 93 były jakieś modyfikacje w silniku szukam cos z 95-97 niestety kilka ofert ciekawych zniknęło mi z przed nosa przez studia poprawiać się trzeba i sesja tuz tuz :/. I pytanko czemu nie ta grupa??? kilka postów niżej znalazłem cos podobnego tylko chodziło o ocenę GS500. O CBR F2 myślałem ale to juz jest ścigacz a ścigacza mama zabroniła kupić :biggrin:.Hehe a tak na poważnie to z tego co czytałem tutaj i własnych rozważań lepszy biedzie gsx :flesje: Ponoć łatwiejszy w prowadzeniu, troszkę mniejsza moc (co mi akurat nie przeszkadza) i troszkę wygodniej mi się na nim siedzi :flesje:

 

Do lukasz-aprilia:

Dzięki za Twoje wypowiedzi wiem na czym stoję :eek: przy ewentualnym kupnie mocna podstawa do zjechania poniżej 6000 :biggrin:

 

Dzięki Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Jarek:

Jakbym się na niego napalił to bym go kupił odrazu jak pojechałem za 7300 :buttrock:. Ofert jest dużo fakt ,ale dobrych ofert jest niestety mało :| przeważnie te Gsx`y co są na aukcjach czy w GM są z roq 89-92. a z tego co czytałem w 93 były jakieś modyfikacje w silniku szukam cos z 95-97 niestety kilka ofert ciekawych zniknęło mi z przed nosa przez studia poprawiać się trzeba i sesja tuz tuz :/. I pytanko czemu nie ta grupa??? kilka postów niżej znalazłem cos podobnego tylko chodziło o ocenę GS500. O CBR F2 myślałem ale to juz jest ścigacz a ścigacza mama zabroniła kupić :biggrin:.Hehe a tak na poważnie to z tego co czytałem tutaj i własnych rozważań lepszy biedzie gsx :flesje: Ponoć łatwiejszy w prowadzeniu, troszkę mniejsza moc (co mi akurat nie przeszkadza) i troszkę wygodniej mi się na nim siedzi :flesje:

 

Do lukasz-aprilia:

Dzięki za Twoje wypowiedzi wiem na czym stoję :eek: przy ewentualnym kupnie mocna podstawa do zjechania poniżej 6000 :biggrin:

 

Dzięki Pozdrawiam

 

1. Nawet za darmo bym tego nie wziął.

2. Od kiedy to gsxf lepiej prowadzi się od F2?

3. za 6 tys. PLN to rozglądałbym się za GS albo tym podobnym 500-etką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

-Jaki jest koszt lewego lusterka bo to co jest pochodzi chyba z jakiegoś moto po mocnym szlifie bo cale zdarte i brzydko wygląda):/

 

 

 

Jeśli chodzi o te lusterka to nie są one oryginalnymi lusterkami od GSX600F.Są to podróbki których koszt wynosi 45-50 zł za sztukę.Gdybyś chciał oryginalne wtedy koszt to 120 zł za sztukę.

GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka

 

- łańcuch nie musi być od razu do wymiany czasem przyczyną takiego stanu są zębatki kiepskiej firmy. Czasem można to zauważyć w nowym całym napędzie z tej najniższej półki cenowej. Prosta sprawa sprawdzić : bierzesz palcami za łańcuch na końcu tylnej zębatki jeśli nie daje się odciągnąć to jest spoko.

 

- Cieknące lagi - normalka, że uszczelniacze siadają, a co do dzwona to trzeba się przyjżeć czy nie ma śladów jakiegoś kolwiek prostopwania na lagach i dla pewności sprawdzić suwmiarką przy uszczelniaczu grubość lagi, czy w każdym miejscu po obrocie jest ta sama średnica.

 

- sprawdź ograniczniki skręty czy nie są uszkodzone.

 

- wybebeszony jeden wydech - może były dwa wybebeszone ale moto miało kiedyś dzwona i ktoś wstawił drugi wydech.

 

A co do cbr 600 f2 - pozycja jest bardzo komfortowa i honda jest lżejsza od suzuki.

 

Jest jeszcze Yamaha fzr 600 ale ta jest najmniej komfortowa z tych wszystkich.

 

Nigdy nie ujeżdżałem GSX bo nie odpowiadała mi masa - Kilka razy tylko się śmignąłem i to wszystko więć się nie wypowiem co do użutkowania tego sprzęta jedynie dodam jeszcze, że w gsx jest bardzo łatwy dostęp do świec zapłonowych i do zaworów co czyni te moto przyjemne w serwisie ( chłodzenie powietrzem i olejem ).

 

Motorów jest bardzo dużo ale znaleźdź dobrą sztukę w dobrej cenie jest bardzo ciężko. Większość jest po dzwonach mniej groźnych lub po mega katastrofach i odpicowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do cezar 27

nie powiedzialem zesie lepiej prowadzi tylko ze z dyskusji na forum wynika ze jest latwiejszy w prowadzeniu.

Czemu bys za darmo tego nie wziol ??? wymienisz co trzeba i tak jak to mowil lukasz i masz moto sprawne przygotowane do jazdy Pozatym nie chodzi mi o gsx`a za 6tyś ale tego bym mogl za tyle kupic bo ma sporo brakow jezeli bnym wlozyl wniego jeszcze 1200 zl to by bylo ok. ogolnie mi chodzi o gsx za okolo 7500. A gs 500 jest ogolnie za maly, zle mi sie na nim siedzi, jest nie wygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A moze xj 600s, jesli zastanawiałes sie na gs500 to moze xj wezmiesz pod uwage moto ładniejsze niz gsx, ma tez owiewke (s) fajnie sie prowadzi, mocy wystarczy, nie wiele pali, silnik cięzko zajezdzic. Ja sie zdecydowałem i strasznie sie ciesze z mojego wyboru. a tez zastanawaiłem sie pomiedzy gsx i xj.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A moze xj 600s, jesli zastanawiałes sie na gs500 to moze xj wezmiesz pod uwage moto ładniejsze niz gsx, ma tez owiewke (s) fajnie sie prowadzi, mocy wystarczy, nie wiele pali, silnik cięzko zajezdzic. Ja sie zdecydowałem i strasznie sie ciesze z mojego wyboru. a tez zastanawaiłem sie pomiedzy gsx i xj.

Ktoś kiedyś powiedział w jakimś programie telewizyjnym po przetestowaniu xj-tki że jest to japońska WSK-a.Nie można porównywać tych dwóch moto.Mam obecnie xj550 i jeździ sie tym jak rowerem w porównaniu do GSX którego również posiadam.Pozycja za kierownicą bardzo się różni.W xj siedzisz prosto a w GSX jesteś lekko pochylony dlatego plecy bolą jak cholera jak się leci w dalszą trasę a z pasażerem to juz nawet nadgarstki nawalają ale ogólnie kultura pracy silnika rekompensuje te niedogodności.

GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W xj siedzisz prosto a w GSX jesteś lekko pochylony dlatego plecy bolą jak cholera jak się leci w dalszą trasę a z pasażerem to juz nawet nadgarstki nawalają ale ogólnie kultura pracy silnika rekompensuje te niedogodności.

 

Torba na zbiornik i po problemie. Kładziesz się na niej i plecki oraz nadgarstki odpoczywają :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inna metoda to utrzymywanie predkosci przelotowej powyzej 130 km/h. Strumien powietrza odciaza wtedy nadgarstki i jazda staje sie czysta przyjemnoscia.

 

Jesli ktos skarzy sie na niewygode na GSXFie to chyba bedzie trudno mu znalezc bardziej wygodna maszyne o takim charakterze.

Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do cezar 27

wymienisz co trzeba i tak jak to mowil lukasz i masz moto sprawne przygotowane do jazdy

 

A jaką masz pewność, że gdy wymienił zużyte elementy i wstawisz nowe będzie wszystko ok? Wtedy dopiero wychodzą wszystkie zaniedbania, uszkodzenia itp.

Wybebeszony wydech może świadczyć (moim skromnym zdaniem na 100%) o tym, że był na szybko wymieniany. W sieci można za "grosze" kupić wybebeszony wydech, a pewnie właścicielowi szkoda było kasy na dobry wydech.

Tak bardzo zużyty łańcuch świadczy o tym, że właściciel raczej nie dbał o sprzęta.

Poza tym to malowanie to poraszka

To tylko moje zdanie i nie wszyscy muszą się zgadzać.

Chciałbym się mylić.

Nie widziałem motocykla, ale tej oferty sprzedaży nie brałbym pod uwagę.

 

P.S. Pomyśl o XJ600, GPZ 500S, albo starszej CBR, albo czymkolwiek byle zadbanym.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O xj600 myslalem ale poprostu mi sie nie podoba Kwestia gustu.GPZ 500 troszke za mala. CBR hmmm myslalem nad nią ale widząc ja mamuska by mnie z domu wyrzucila :notworthy:. Pozatym mi sie GSX bardzo podoba takze wizualnie (kwestia gustu ) :D.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O xj600 myslalem ale poprostu mi sie nie podoba Kwestia gustu.GPZ 500 troszke za mala. CBR hmmm myslalem nad nią ale widząc ja mamuska by mnie z domu wyrzucila :notworthy:. Pozatym mi sie GSX bardzo podoba takze wizualnie (kwestia gustu ) :D.

 

Pozdrawiam

 

CBR - sportowo - turystyczny

GSXF - sportowo - turystyczny

 

i z wyglądu i z przeznaczenia, więc nie rozumiem Twojej Mamuśki - jeśli mogę tak się wyrazić.

 

GPZ 500 S za mała? A ile Ty masz wzrostu i wagi, bo mam nadzieje, że nie myślałeś, że za wolna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...