jurjuszi Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Hej, czy ktoś porusza się tym sprzętem? pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Hej, czy ktoś porusza się tym sprzętem? pozdr Dzwoń do Ryśka do Motostodoły on ma takiego sprzęta ale nie wiem czy już nim wyjechał. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Jeszcze nie wyjechał, czasu ni ma ...Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Kurcze, nie żebym był go w stanie tak ad hoc kupić, ale podoba mi się toto jak diabli i może za 2 sezony jak trochę się kabza wypełni to łyknę. Sport 1000 też zresztą jest piękny, ale nie wiem czy ma on jakiekolwiek praktyczne dla mnie zastosowania sądząc po tym, jaką pozycję podczas jazdy się przyjmuje... Widziałem wprawdzie dwóch Holendrów w podróży po Polsce takimi cackami, ale bagażu to oni praktycznie nie mieli hehe... A co do GT1000 to śliczniutki stał swego czasu u Koralika za bodajże 27.000 i pewnie trzeba go było wziąć wtedy... :) A wracając do sedna interesują mnie wrażenia z jazdy i w dłuższych trasach. Tak, tak - naked na długie trasy to to, co lubię najbardziej. pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 No..."powietrzaki" mają w sobie dużo uroku, niestety ten model ma mokre sprzęgło, i już nieco mniej atrakcyjny przez to jest...dodam, że Gietek po takim tuningu jak Ryśka 1000( Termis-y + komputer+ filtr K@N+ powiększona puszka filtra) naprawdę nieźle sie zbiera( widziałem na jakimś yutub) i daje dużo frajdy z jazdy... niestety muszę Cię zmartwić, aż tak dużo miejsca pasażer(ka) to nie ma i przy ostrym ruszaniu może polecieć do tyłu na glebę... Jak będę stary i niemogiętny to se kupię wtedy jakiegoś 1000 Sporta, a Klekotek pójdzie na zasłużony odpoczynek do największego pokoju w domu... Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 A ja poproszę przed emeryturą :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 a ja mam pytania znacie kogoś kto ma ten motocykl w okolicach poznania chciałbym kupić tego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1121028 tylko nie wiem czy napewno będzie mi leżał pod dupą pozdrawiam klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Klaus, możesz go brać w ciemno... wiem po kim on jest. Gość wziął go w kredyt i nie dał rady ze spłatami, więc bank mu go zabrał. Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Nu ładny sprzęt...tylkoj mokrosprzęgłowy jest krima, szta padu krima...Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Ta Duca jest piękna:) oglądam ją odkąd ,,wisi" na alledrogo, ale niestety finansowo nie na dziś. Mam nadzieje, że na majowym meetingu będe miała okazję przymierzyć się do niej(podobno ma być ;-) ) Sportowo-klasyczny charakter, nisko osadzona kierownica- tak jak lubie, silnik odkryty-cieszący oko, oldschool'owe szprychowe felgi-rewelacja, nisko położone dwa wydechy+ wszelkie inne aututy jakie posiadają Ducati, desmo w 1000 ccm, cud-malina;-) Może za kilka lat uda mi się ustrzelić Sport Biposto :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 (edytowane) w następnym tygodniu mam zamiar podpisać dokumenty na ten motocykl i go nabyć przez jakiś czas będę musiał mieć dwa - mam nadzieję że nie będzie to błąd udało mi się wczoraj polatać chwilę ducati 1000 paul smart i przyznam że to dziwny motocykl - jak w pysk szczelić na tor - znaleźć tam pozycję do jazdy to kłopot mam jeszcze drobne pytanka: gdzie nabyć amortyzator skrętu w polsce? jakie wydechy? owiewkę już znalazłem tam gdzie moja od triumph http://www.dartflyscreens.com/en/sportclassic.html i gdzie przede wszystkim zaczerpnąć języka o tym sprzęcie w trakcie użytkowania i nastanie DESMO jako jedyny słuszny kierunek Edytowane 9 Maja 2009 przez Klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Rozumiem, że Twoje obawy zostały rozwiane? Cieszę się, że mogłem troszkę pomóc ;) Szerokości :flesje: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Klaus, a jakiego masz: mokrosprzęgłowego, czy na suchym? Co do exploatacji to silnikowo tożsame ze wszystkimi Dualsparkami, toż Multistradi, tudzież SS1000, więc wszelkie uwagi dotyczące w/w motocykli będą też cenne i dla Ciebie... Amorek skrętu to nie wiem czy potrzebny w Gietku, ponieważ ma szerszą kierychę i środek ciężkości inaczej ułożony niż np w Sport 1000 Paul Smart, myślę że wystarczy regulacja zawieszeniami( o ile takowa jest...bo w dobie kryzysu i oszczędności mogli cóś wyciąć...). Wydechy to zależnie od zawartości portfela, można kupić se cały zestaw z czipem i filterm Termignioni dodaje parę tłuściutkich koników perszeronowatych i ładny hałasik, można założyć Zard, taki jak w Białokoszy( b. fajny, lecz nie powiem czy cóś dodaje), a najtańszą opcją będzie zgłoszenie się do Edka- EDhaust, żeby Ci kominki fajnie zrobił za dużo niższą cenę, co do osiągów po przeróbkach u Edhaust jeszcze nie było przypadku żeby osiągi spadły, za to z dołu lepiej się zbierają( tak u Rycha jest w 999), a co do szyb, jest też opcja na www.tuckerrocky.com trzeba szukać najpierw w for consumers, potem z lewegopaska Street bikes a potem znaleźć w Windshield, Rysiek (ten od 999) znalazł tam dla swego GT 1000, bardziej rozbudowaną niż ta na obrazku, ale lepiej zdaje egzamin, ponieważ ta obrazkowa, to tak jakby jej nie było wiem bo jeździłem Bonnevillem z taką szybką, wkurzała mnie , bo się robiły zawirowania i waliło mi pod szybke w kasku, więc ją zdemontowałem i od razu było o niebo lepiej, a założylim ją do sprzedawanego H-D Dyna...jakbyś miał jakieś konkretne pytania to wal na priva lub na maila: [email protected] w sprawie Ducatów zawsze odpowiadam, japonią się nie zajmuję...Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 (edytowane) sprzęgło jest mokre w tym modelu. - ale mam nadzieje że dzwięk daleko nie odbiega od genialnego DUCATI. właśnie krzyśka z białokoszy jeździłem z wszelkich rad chętnie skorzystam jak tylko w następnym tygodniu sprzęta przejmę portfela na razie nie ma - bo muszę sprzedać obecne moto a wracając do szyby i triumpha bonneville zwanego dalej kozłem - udało mi się ją ustawić że pęd powietrza idzie nad kask a edka Edhausta będę musiał znaleźć Edytowane 9 Maja 2009 przez Klaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 (edytowane) No mokre sprzęgło, to już bardziej turystycznie nastawiony motorek... co do szyby, to ja tam też próbowałem ustawiać, ale jakoś tak bokiem podwiewało, może przyczyną było to, że niewielkich gabarytów jestem...dodam że z szybą licznikowo Bonneville 790 poszedł mi 120 mph, a bez szyby ok. 125, tylko tyle udało mi się zauważyć..., no jak wybraliśmy się na przejażdżkę na Mazury: GSXR 1000, 749, Bonnie, i gromada czopperów, to ja się trzymałem razem z tymi szybszymi hihihi, ale właściwości do b. szybkiej jazdy Bonnie ma niewiele, czuć było miękkość zawiasów i słabość hamowni...Myślę że GT lepiej nadaje się do szybkich, forsownych przelotów, nie dość że moment i moc ma większą, to hamulce kiedyś pracowały w motocyklu serii WorldSupersport, kurde nie pamiętam teraz czy ma regulację z przodu( Sport 1000 napewno miał), jeśliby nie miał a zawiasy przestałyby Ci pasować, zawsze możesz zaadoptować Showa od 748/996/998/999...Co do Edka to w dziale Mechaniki szukaj pod tematem: tunning układu wydechowego i daj mu znać na priva...Przejrzyj może jeszcze jakieś fora zagraniczne, jakie rury w środku wydechu można zastosować, coby fajnie grało, ale myślę że nie mniej niż 50 mm, u mego braciaka w RSV 1000 Edhaust wstawił bodajże 65 mm. Pozdr. Janek.P.S. A jeśli chcesz posłuchać Ryśkowego 999, znajdź na wrzuta.pl 999 po przeróbce ( chyba)... Edytowane 9 Maja 2009 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.