Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, czy ktoś porusza się tym sprzętem?

 

pozdr

 

Dzwoń do Ryśka do Motostodoły on ma takiego sprzęta ale nie wiem czy już nim wyjechał.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, nie żebym był go w stanie tak ad hoc kupić, ale podoba mi się toto jak diabli i może za 2 sezony jak trochę się kabza wypełni to łyknę. Sport 1000 też zresztą jest piękny, ale nie wiem czy ma on jakiekolwiek praktyczne dla mnie zastosowania sądząc po tym, jaką pozycję podczas jazdy się przyjmuje... Widziałem wprawdzie dwóch Holendrów w podróży po Polsce takimi cackami, ale bagażu to oni praktycznie nie mieli hehe...

A co do GT1000 to śliczniutki stał swego czasu u Koralika za bodajże 27.000 i pewnie trzeba go było wziąć wtedy... :)

A wracając do sedna interesują mnie wrażenia z jazdy i w dłuższych trasach. Tak, tak - naked na długie trasy to to, co lubię najbardziej.

 

pozdr

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No..."powietrzaki" mają w sobie dużo uroku, niestety ten model ma mokre sprzęgło, i już nieco mniej atrakcyjny przez to jest...dodam, że Gietek po takim tuningu jak Ryśka 1000( Termis-y + komputer+ filtr K@N+ powiększona puszka filtra) naprawdę nieźle sie zbiera( widziałem na jakimś yutub) i daje dużo frajdy z jazdy... niestety muszę Cię zmartwić, aż tak dużo miejsca pasażer(ka) to nie ma i przy ostrym ruszaniu może polecieć do tyłu na glebę...

Jak będę stary i niemogiętny to se kupię wtedy jakiegoś 1000 Sporta, a Klekotek pójdzie na zasłużony odpoczynek do największego pokoju w domu...

Pozdr. Janek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

a ja mam pytania

znacie kogoś kto ma ten motocykl w okolicach poznania

chciałbym kupić tego:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1121028

tylko nie wiem czy napewno będzie mi leżał pod dupą

 

pozdrawiam

klaus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta Duca jest piękna:) oglądam ją odkąd ,,wisi" na alledrogo, ale niestety finansowo nie na dziś. Mam nadzieje, że na majowym meetingu będe miała okazję przymierzyć się do niej(podobno ma być ;-) ) Sportowo-klasyczny charakter, nisko osadzona kierownica- tak jak lubie, silnik odkryty-cieszący oko, oldschool'owe szprychowe felgi-rewelacja, nisko położone dwa wydechy+ wszelkie inne aututy jakie posiadają Ducati, desmo w 1000 ccm, cud-malina;-) Może za kilka lat uda mi się ustrzelić Sport Biposto :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

w następnym tygodniu mam zamiar podpisać dokumenty na ten motocykl i go nabyć

przez jakiś czas będę musiał mieć dwa - mam nadzieję że nie będzie to błąd

 

udało mi się wczoraj polatać chwilę ducati 1000 paul smart i przyznam że to dziwny motocykl - jak w pysk szczelić  na tor - znaleźć tam pozycję do jazdy to kłopot

 

mam jeszcze drobne pytanka:

gdzie nabyć amortyzator skrętu w polsce?

jakie wydechy?

owiewkę już znalazłem tam gdzie moja od triumph http://www.dartflyscreens.com/en/sportclassic.html

i gdzie przede wszystkim zaczerpnąć języka o tym sprzęcie w trakcie użytkowania

 

 

i nastanie DESMO jako jedyny słuszny kierunek

Edytowane przez Klaus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klaus, a jakiego masz: mokrosprzęgłowego, czy na suchym?

Co do exploatacji to silnikowo tożsame ze wszystkimi Dualsparkami, toż Multistradi, tudzież SS1000, więc wszelkie uwagi dotyczące w/w motocykli będą też cenne i dla Ciebie...

Amorek skrętu to nie wiem czy potrzebny w Gietku, ponieważ ma szerszą kierychę i środek ciężkości inaczej ułożony niż np w Sport 1000 Paul Smart, myślę że wystarczy regulacja zawieszeniami( o ile takowa jest...bo w dobie kryzysu i oszczędności mogli cóś wyciąć...). Wydechy to zależnie od zawartości portfela, można kupić se cały zestaw z czipem i filterm Termignioni dodaje parę tłuściutkich koników perszeronowatych i ładny hałasik, można założyć Zard, taki jak w Białokoszy( b. fajny, lecz nie powiem czy cóś dodaje), a najtańszą opcją będzie zgłoszenie się do Edka- EDhaust, żeby Ci kominki fajnie zrobił za dużo niższą cenę, co do osiągów po przeróbkach u Edhaust jeszcze nie było przypadku żeby osiągi spadły, za to z dołu lepiej się zbierają( tak u Rycha jest w 999), a co do szyb, jest też opcja na www.tuckerrocky.com trzeba szukać najpierw w for consumers, potem z lewegopaska Street bikes a potem znaleźć w Windshield, Rysiek (ten od 999) znalazł tam dla swego GT 1000, bardziej rozbudowaną niż ta na obrazku, ale lepiej zdaje egzamin, ponieważ ta obrazkowa, to tak jakby jej nie było wiem bo jeździłem Bonnevillem z taką szybką, wkurzała mnie , bo się robiły zawirowania i waliło mi pod szybke w kasku, więc ją zdemontowałem i od razu było o niebo lepiej, a założylim ją do sprzedawanego H-D Dyna...jakbyś miał jakieś konkretne pytania to wal na priva lub na maila: [email protected] w sprawie Ducatów zawsze odpowiadam, japonią się nie zajmuję...Pozdr. Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzęgło jest mokre w tym modelu. - ale mam nadzieje że dzwięk daleko nie odbiega od genialnego DUCATI.

 

właśnie krzyśka z białokoszy jeździłem

 

z wszelkich rad chętnie skorzystam jak tylko w następnym tygodniu sprzęta przejmę

 

portfela na razie nie ma - bo muszę sprzedać obecne moto

a wracając do szyby i triumpha bonneville zwanego dalej kozłem - udało mi się ją ustawić że pęd powietrza idzie nad kask

 

a edka Edhausta będę musiał znaleźć

 

 

Edytowane przez Klaus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mokre sprzęgło, to już bardziej turystycznie nastawiony motorek...

co do szyby, to ja tam też próbowałem ustawiać, ale jakoś tak bokiem podwiewało, może przyczyną było to, że niewielkich gabarytów jestem...dodam że z szybą licznikowo Bonneville 790 poszedł mi 120 mph, a bez szyby ok. 125, tylko tyle udało mi się zauważyć..., no jak wybraliśmy się na przejażdżkę na Mazury: GSXR 1000, 749, Bonnie, i gromada czopperów, to ja się trzymałem razem z tymi szybszymi hihihi, ale właściwości do b. szybkiej jazdy Bonnie ma niewiele, czuć było miękkość zawiasów i słabość hamowni...Myślę że GT lepiej nadaje się do szybkich, forsownych przelotów, nie dość że moment i moc ma większą, to hamulce kiedyś pracowały w motocyklu serii WorldSupersport, kurde nie pamiętam teraz czy ma regulację z przodu( Sport 1000 napewno miał), jeśliby nie miał a zawiasy przestałyby Ci pasować, zawsze możesz zaadoptować Showa od 748/996/998/999...Co do Edka to w dziale Mechaniki szukaj pod tematem: tunning układu wydechowego i daj mu znać na priva...Przejrzyj może jeszcze jakieś fora zagraniczne, jakie rury w środku wydechu można zastosować, coby fajnie grało, ale myślę że nie mniej niż 50 mm, u mego braciaka w RSV 1000 Edhaust wstawił bodajże 65 mm. Pozdr. Janek.P.S. A jeśli chcesz posłuchać Ryśkowego 999, znajdź na wrzuta.pl 999 po przeróbce ( chyba)...

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...