Nico Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 (edytowane) Co moze byc przyczyna tego ze na biegu jałowym moto wchodzi na obroty niezbyt chetnie, po dodaniu gazu pierdzi jakby nie palila na wszystkie gary, a pod obciazeniem, czyli jak sie jedzie wkreca sie dobrze z tym ze gdy pusci sie gaz przy zejsciu z obrotow strzela do wydechu ? Swiece byly wymieniane przed zima na nowe, wczoraj je wykrecilem i wszystkie miały jeszcze bialy kolor porcelanki zadna nie byla czarna co by moglo sugerowac jej nieprawidlowe dzialanie, wiec chyba nie ma sensu wymieniac...? Na luzie na wolnych obrotach chodzi dosc rowno, wiec chyba synchronizacja tez odpada? Zastanawia mnie czy problemem moze byc nie oryginalny wydech ? Jest zalozony karbonowy komin Harrisa wiec moze to gazniki nie sa zestrojone z wydechem ? Cewki ok, przewody ok - badane miernikiem maja wartosci jak w serwisowce. Co jeszcze mozna by sprawdzic ? Dodam że ładowanie jest w porzadku. Edytowane 19 Marca 2009 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Masz luzne rury wydechowe przy wejsciu w glowice, czy tez wydmuchane uszczelki - wymien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Sprawdzałem i rury wydechowe nie są luzne. Natomiast jest to wersja silnika ktora miala pod wydechami PAIR - to jest podobno jakis system doprowadzajacy do glowicy powietrze w celu oczyszczenia spalin. Napisalem miala bo ktos to wyjął i pozostawił zaslepione kanały. Podobno to nie ma wpływu na prace silnika, ale moze jednak... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Wyreguluj gaźniki - wg mnie masz niewłaściwie ustawioną mieszankę. Świece winny mieć kolor kawy z mlekiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzester Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 (edytowane) Pierdzenie... skąd ja to znam.... Do prądu raczej nie ma się co czepiać, skoro spalanie ma idealne. Komin nie ma nic do rzeczy w gaźnikowych modelach, dla upartych regualcja i wiadomo już, że na przelotowym kominie zchodząc z obrotów moto będzie naturalnie strzelać. U siebie założyłem przelotówke i nie było żadnych problemów, nie musiałem regulować, co najlepsze po całym sezonie na przelotówce, zrobiłem synchro i wszystkie gaźniczki były równo ustawione. Także przekładka komina oryginał-przelot nie będzie miała na to wpływu moim zdaniem. Przyczyny proponuje jednakże szukać w paliwie, może dostaje za mało, sprawdz sitko w kraniku, ew filtr paliwa przelotowy o ile takowy masz na wężyku kranik - gaźniki, jeśli to nie pomoże to proponowałbym czyszczenie i regulacje. Z tego co się dowiadywałem w porządnym serwisie taka kuracja wyniesię cie ok 250zł czyszczenie, ustawiania parametrów wg katalogu + synchro. Jak będziesz coś wiedział to pisz. Powodzenia. Grzester Edytowane 20 Marca 2009 przez Grzester Cytuj -Skolioza Team- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Sprawdzałem i rury wydechowe nie są luzne. Natomiast jest to wersja silnika ktora miala pod wydechami PAIR - to jest podobno jakis system doprowadzajacy do glowicy powietrze w celu oczyszczenia spalin. Napisalem miala bo ktos to wyjął i pozostawił zaslepione kanały. Podobno to nie ma wpływu na prace silnika, ale moze jednak... ? Napisalem "luzne rury albo wydmuchane uszczelki" - sprawdziles uszczelki ??? Walenie na zejsciu z obrotow swiadczy o lewym powietrzu w ukladzie wydechowym, twoja glowa zeby znalezc ktoredy sie dostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Zauwazylem tez dzisiaj po krotkiej jezdzie ze kolanko na 3 garze jest wyraznie chlodniejsze od pozostalych. Czyli kłania sie pewnie regulacja zaworów ? Rury wydechowe sa zardzewiale zwlaszcza przy wyjsciu z glowicy moze wiec tam jakies lewe powietrze ucieka.Niedlugo rozbiore i dam znac co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Czyli 3 gar nie pali,albo pali tylko troszke. Jeszcze przed regulacja zaworow zamienilbym swiece miejscami, zeby sprawdzic czy problem nie przeniesie sie razem ze swieca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Sprawdź kompresję na 3 cylindrze. Z Twojego opisu wynika nadpalenie zaworu lub skrzywienie grzybka po zderzeniu z tłokiem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Sprawdź kompresję na 3 cylindrze. Z Twojego opisu wynika nadpalenie zaworu lub skrzywienie grzybka po zderzeniu z tłokiem. To chyba najbardziej czarny scenariusz mam nadzieje za sie nie sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzester Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Dla pewności proponuję odpalić maszynę, jak się nagrzeje odłączyć wadliwy 3cylinder. Spróbuj wyciągnać fajkę i słuchaj czy praca silnika się zmieni. Cytuj -Skolioza Team- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Dla pewności proponuję odpalić maszynę, jak się nagrzeje odłączyć wadliwy 3cylinder. Spróbuj wyciągnać fajkę i słuchaj czy praca silnika się zmieni. Po co? Aby spalić cewkę zapłonową ? Zostaw takie porady kolegom z podwórka bo Twoje rady prowadzą do powiększenia awarii a nie do usunięcia. Fajkę możesz wyjmować ze sprzętu WSK bo go nie uszkodzisz. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 (edytowane) Po co? Aby spalić cewkę zapłonową ? Zostaw takie porady kolegom z podwórka bo Twoje rady prowadzą do powiększenia awarii a nie do usunięcia. Fajkę możesz wyjmować ze sprzętu WSK bo go nie uszkodzisz. Racja ale cewka to pol biedy, w ten sposob mozna zabic nawet modul zaplonowy.Jesli sie odlacza jedna fajke to trzeba nalozyc druga swiece i zmasowac ją. Edytowane 21 Marca 2009 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo23 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Co moze byc przyczyna tego ze na biegu jałowym moto wchodzi na obroty niezbyt chetnie, po dodaniu gazu pierdzi jakby nie palila na wszystkie gary, a pod obciazeniem, czyli jak sie jedzie wkreca sie dobrze z tym ze gdy pusci sie gaz przy zejsciu z obrotow strzela do wydechu ? Swiece byly wymieniane przed zima na nowe, wczoraj je wykrecilem i wszystkie miały jeszcze bialy kolor porcelanki zadna nie byla czarna co by moglo sugerowac jej nieprawidlowe dzialanie, wiec chyba nie ma sensu wymieniac...? Na luzie na wolnych obrotach chodzi dosc rowno, wiec chyba synchronizacja tez odpada? Zastanawia mnie czy problemem moze byc nie oryginalny wydech ? Jest zalozony karbonowy komin Harrisa wiec moze to gazniki nie sa zestrojone z wydechem ? Cewki ok, przewody ok - badane miernikiem maja wartosci jak w serwisowce. Co jeszcze mozna by sprawdzic ? Dodam że ładowanie jest w porzadku. Witam ,mialem podobny problem w tamtym roku ze swoja F2,jak sie nagrzala to zaczynala chodzic na 2,kiepsko sie wkrecala i zazwyczaj po chwili gasla.Podobnie jak u ciebie wymienialem swiece ,robilem synchro,po kilka razy i nie dawalo to zadnego efektu.po nagrzaniu sie silnika-krotka przejazdzka sprzet zaczynal sie dusic i gasl.Dalem ja do speca,ktory stwierdzil ze moto jest sprawne ,bo u niego zapalila i nic sie nie dzialo,jednak jak mu zaczalem katowac banie ze dzieje sie to po pewnym czasie(jak sie nagrzeje) a nie od razu i moze to byc cos z elektryka ,kolo wzial sie za sprawdzanie opornosci i doszedl do wniosku ze rzeczywiscie opornosci sie nie zgadzaja z serwisowka-stwierdzil ze padl impulsator,co sie okazalo mial racje!od tamtej pory sprzet lata a ja nie narzekam.Na poczatku radzilbym ci zaczac od czynnosci malo inwazyjnych zebys nie poszedl w koszta,jak Ja :icon_idea: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Sprawdź kompresję na 3 cylindrze. Z Twojego opisu wynika nadpalenie zaworu lub skrzywienie grzybka po zderzeniu z tłokiem. Ciekawe, samoczynne spotkanie tłoka z zaworem- i to jeszcze w F2? No kolego to widać masz wydatki jak nic, a niektórzy już ręcę zacierają. Po prostu posłuchaj rady Adama. Zamień świece miejscami to nic nie kosztuje. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.