Skocz do zawartości

CBR 600 F2


Nico
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co moze byc przyczyna tego ze na biegu jałowym moto wchodzi na obroty niezbyt chetnie, po dodaniu gazu pierdzi jakby nie palila na wszystkie gary, a pod obciazeniem, czyli jak sie jedzie wkreca sie dobrze z tym ze gdy pusci sie gaz przy zejsciu z obrotow strzela do wydechu ?

Swiece byly wymieniane przed zima na nowe, wczoraj je wykrecilem i wszystkie miały jeszcze bialy kolor porcelanki zadna nie byla czarna co by moglo sugerowac jej nieprawidlowe dzialanie, wiec chyba nie ma sensu wymieniac...?

Na luzie na wolnych obrotach chodzi dosc rowno, wiec chyba synchronizacja tez odpada?

Zastanawia mnie czy problemem moze byc nie oryginalny wydech ? Jest zalozony karbonowy komin Harrisa wiec moze to gazniki nie sa zestrojone z wydechem ?

Cewki ok, przewody ok - badane miernikiem maja wartosci jak w serwisowce.

 

Co jeszcze mozna by sprawdzic ?

 

Dodam że ładowanie jest w porzadku.

Edytowane przez Nico
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem i rury wydechowe nie są luzne.

Natomiast jest to wersja silnika ktora miala pod wydechami PAIR - to jest podobno jakis system doprowadzajacy do glowicy powietrze w celu oczyszczenia spalin.

Napisalem miala bo ktos to wyjął i pozostawił zaslepione kanały.

Podobno to nie ma wpływu na prace silnika, ale moze jednak... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierdzenie... skąd ja to znam.... Do prądu raczej nie ma się co czepiać, skoro spalanie ma idealne. Komin nie ma nic do rzeczy w gaźnikowych modelach, dla upartych regualcja i wiadomo już, że na przelotowym kominie zchodząc z obrotów moto będzie naturalnie strzelać. U siebie założyłem przelotówke i nie było żadnych problemów, nie musiałem regulować, co najlepsze po całym sezonie na przelotówce, zrobiłem synchro i wszystkie gaźniczki były równo ustawione. Także przekładka komina oryginał-przelot nie będzie miała na to wpływu moim zdaniem. Przyczyny proponuje jednakże szukać w paliwie, może dostaje za mało, sprawdz sitko w kraniku, ew filtr paliwa przelotowy o ile takowy masz na wężyku kranik - gaźniki, jeśli to nie pomoże to proponowałbym czyszczenie i regulacje. Z tego co się dowiadywałem w porządnym serwisie taka kuracja wyniesię cie ok 250zł czyszczenie, ustawiania parametrów wg katalogu + synchro. Jak będziesz coś wiedział to pisz. Powodzenia.

 

Grzester

Edytowane przez Grzester

icon3.png

-Skolioza Team-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem i rury wydechowe nie są luzne.

Natomiast jest to wersja silnika ktora miala pod wydechami PAIR - to jest podobno jakis system doprowadzajacy do glowicy powietrze w celu oczyszczenia spalin.

Napisalem miala bo ktos to wyjął i pozostawił zaslepione kanały.

Podobno to nie ma wpływu na prace silnika, ale moze jednak... ?

 

Napisalem "luzne rury albo wydmuchane uszczelki" - sprawdziles uszczelki ???

Walenie na zejsciu z obrotow swiadczy o lewym powietrzu w ukladzie wydechowym, twoja glowa zeby znalezc ktoredy sie dostaje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazylem tez dzisiaj po krotkiej jezdzie ze kolanko na 3 garze jest wyraznie chlodniejsze od pozostalych.

Czyli kłania sie pewnie regulacja zaworów ?

Rury wydechowe sa zardzewiale zwlaszcza przy wyjsciu z glowicy moze wiec tam jakies lewe powietrze ucieka.Niedlugo rozbiore i dam znac co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla pewności proponuję odpalić maszynę, jak się nagrzeje odłączyć wadliwy 3cylinder. Spróbuj wyciągnać fajkę i słuchaj czy praca silnika się zmieni.

 

Po co?

Aby spalić cewkę zapłonową ?

Zostaw takie porady kolegom z podwórka bo Twoje rady prowadzą do powiększenia awarii a nie do usunięcia.

Fajkę możesz wyjmować ze sprzętu WSK bo go nie uszkodzisz.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co?

Aby spalić cewkę zapłonową ?

Zostaw takie porady kolegom z podwórka bo Twoje rady prowadzą do powiększenia awarii a nie do usunięcia.

Fajkę możesz wyjmować ze sprzętu WSK bo go nie uszkodzisz.

 

Racja ale cewka to pol biedy, w ten sposob mozna zabic nawet modul zaplonowy.Jesli sie odlacza jedna fajke to trzeba nalozyc druga swiece i zmasowac ją.

Edytowane przez Nico
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co moze byc przyczyna tego ze na biegu jałowym moto wchodzi na obroty niezbyt chetnie, po dodaniu gazu pierdzi jakby nie palila na wszystkie gary, a pod obciazeniem, czyli jak sie jedzie wkreca sie dobrze z tym ze gdy pusci sie gaz przy zejsciu z obrotow strzela do wydechu ?

Swiece byly wymieniane przed zima na nowe, wczoraj je wykrecilem i wszystkie miały jeszcze bialy kolor porcelanki zadna nie byla czarna co by moglo sugerowac jej nieprawidlowe dzialanie, wiec chyba nie ma sensu wymieniac...?

Na luzie na wolnych obrotach chodzi dosc rowno, wiec chyba synchronizacja tez odpada?

Zastanawia mnie czy problemem moze byc nie oryginalny wydech ? Jest zalozony karbonowy komin Harrisa wiec moze to gazniki nie sa zestrojone z wydechem ?

Cewki ok, przewody ok - badane miernikiem maja wartosci jak w serwisowce.

 

Co jeszcze mozna by sprawdzic ?

 

Dodam że ładowanie jest w porzadku.

Witam ,mialem podobny problem w tamtym roku ze swoja F2,jak sie nagrzala to zaczynala chodzic na 2,kiepsko sie wkrecala i zazwyczaj po chwili gasla.Podobnie jak u ciebie wymienialem swiece ,robilem synchro,po kilka razy i nie dawalo to zadnego efektu.po nagrzaniu sie silnika-krotka przejazdzka sprzet zaczynal sie dusic i gasl.Dalem ja do speca,ktory stwierdzil ze moto jest sprawne ,bo u niego zapalila i nic sie nie dzialo,jednak jak mu zaczalem katowac banie ze dzieje sie to po pewnym czasie(jak sie nagrzeje) a nie od razu i moze to byc cos z elektryka ,kolo wzial sie za sprawdzanie opornosci i doszedl do wniosku ze rzeczywiscie opornosci sie nie zgadzaja z serwisowka-stwierdzil ze padl impulsator,co sie okazalo mial racje!od tamtej pory sprzet lata a ja nie narzekam.Na poczatku radzilbym ci zaczac od czynnosci malo inwazyjnych zebys nie poszedl w koszta,jak Ja :icon_idea: pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kompresję na 3 cylindrze.

Z Twojego opisu wynika nadpalenie zaworu lub skrzywienie grzybka po zderzeniu z tłokiem.

 

Ciekawe, samoczynne spotkanie tłoka z zaworem- i to jeszcze w F2? No kolego to widać masz wydatki jak nic, a niektórzy już ręcę zacierają.

Po prostu posłuchaj rady Adama. Zamień świece miejscami to nic nie kosztuje.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...