kacper1r6 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 zajc czyba dlubal w swoim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Czy ktoś z Was ma wprowadzone modyfikacje w swoich FZ1? Mam namyśli blokowanie AIS, modyfikacja airboxa, wydłubany katalizator, power commander? Naczytałem się dużo na amerykańskim forum, że te modyfikacje zwłaszcza airbox oraz PC III zmieniają ten motocykl nie dopozniania.Pamiętaj że cokolwiek zmienisz w airboxie czy inny komp wstawisz, to efekt osiągniesz TYLKO po dostrojeniu na hamowni. No i spalanie Ci się ździebko zmieni :cool: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PCe Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Od wczoraj jestem szczęliwym posiadaczem Power Commandera III, który zainstalowałem w FZ1. Tak na gorąco mogę powiedzieć, że z PC III FZ1 chodzi teraz aksamitnie gładko bez żadnych lagów dziwnych przeskoków, szarpań itp, ale od początku. Na wiosnę zmieniłem wydech na slip on Akrapovica oraz filtr K&N. Niestety ten zabieg wzmocnił moje pozytywne odczucia, ale dotyczące tylko dzwięku ;) Yamaha straciła dół, przy ok 3 tyś zupełnie nic się nie działo motocykl jeździł normalnie od ok 4 tyś. Przy jeździe w trasie jakoś to wszystko dawało radę, ale w mieście była masakra. Na dodatek przy zejściu z obrotów tłumik strasznie strzelał, moze fajnie to było przez pierwsze pół godziny, później jednak zaczęło mnie to denerwować i wydawało mi się lekką "wioską". Dużo myślałem nad poprawieniem dołu motocykla, na początku chciałem zmienić tylko zębatkę przednią z 17 na 16 zębów, ostatecznie po czytaniu przez tydzień forum FZ1OA zdecydowałem się na zakup Power Commandera. Jak się później okazało do FZ1 GEN II pasują sztuki dedykowane do R1 z 04-06 r. Na allegro jest kilka sztuk do R1 używanych wystarczy tylko sprawdzić numer PC i tak do FZ1 pasują numery 411-411, 420-411 oraz 421-411. Wszystkie oprate są na tym samym układzie różnią się tylko mapami wgranymi fabrycznie, które nota bene są z od razu zmianieane do odpowiedniej konfiguracji motocykla. Na amerykańskim forum są dostępne paczki map, które są testowane od 2006 roku przez użytkowników forum i na tej podstawie jest kilka finanlnych map w zależności od konfiguracji. Na pierwszy ogień poszła mapa ze strony PC dedykowana do Akrapovica, w pierwszym odczuciu wszystko było ok, znikło szarpanie i motocykl dostał dołu. Dzisiaj jednak wgrałem mapę z paczki forum FZ1OA stage I Whittlebeast Averaged and Smoothed Map. Motocykl zaczął oddawać moc liniowo, ciągnie od 1,5 tyś obrotów średni górny zakres również jest dobry. Po miście można jeździć tylko na 6 biegu, jadąc nawet 50 km\h :) Bałem się, że spalanie wzrośnie i dlatego zrobiłem dzisiaj mały test. Okazało się, że spalanie jest na tym samym poziomie lub trochę niższe. Po zalaniu całego zbiornika zrobiłem równo 60 km po zniknięciu pierwszego słupka na wskazniku. Trasa to A2 z prędkością ok 120-17 km\h z Grodziska oraz przepchanie się przez miasto. Kolejną rzeczą, którą zauważyłem to temperatura pracy silnika. Dzisiaj jest upał, kilka razy stałem na światłach i w normalnych warunkach wentylator chodziłby praktycznie cały czas. Z PC III i wgraną ww mapą motocykl nie grzeje się tak szybko, a wentylator wlaczył mi się podczas dłuższych świateł. Strzelanie w tłumik zwłaszcza akcesoryjny można zlikwidować poprzez zablokowanie systemu AIS (system dopalania spalin). Wystarczy zatkać rurkę, która jest podłączona do airboxa (ta po lewej z boku). Po zatkaniu nie ma żadnego strzelania, słychać tylko pięknie gadajacego, otwartego Akrapovica :) Reasumując. Powe Commander? Ja polecam! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Hmmm... może się będę czepiał, ale:wywaliłeś firmowy tłumik i Exup i wydając kasę wstawiłeś akrape - charakterystyka pracy, a zwłaszcza dół, poszła się... no, na przejażdżkę poszławstawiłeś PC III (znowu wydając kasę) i jest dobrze - znaczy tak jak fabryka planowała, czyli równo od dołu ciągnie. Ja rozumiem że lubisz majsterkować, ale po co było tyle kombinować? Rozumiem, że gdybyś go szykował na jakieś wyścigi czy coś, czyli szukasz mocy w danym zakresie, no to tak, ale (oczywiście mogę sie mylić) najwyraźniej szukałeś moto do miasta co równo ciągnie. A przecież to jest to co fabryka oryginalnie w fazerze daje...... Albo nie trzeba było inwestować w KNy, i tłumiki, tylko od razu zapodać PC III i efekt miałbyś ten sam......Chyba że coś więcej tam było że PC był potrzebny, ale tego nie wyczytałem..... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alukow Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 PCe tyle grzebał, nie po to żeby mieć to co fabryka daje, tylko po to, żeby mieć więcej, jak pojedzie na hamownię to może napisze co to "grzebanie" dało ;) No i z Akrapem moto wygląda lepiej i brzmi lepiej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PCe Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 wywaliłeś firmowy tłumik i Exup i wydając kasę wstawiłeś akrape - charakterystyka pracy, a zwłaszcza dół, poszła się... no, na przejażdżkę poszławstawiłeś PC III (znowu wydając kasę) i jest dobrze - znaczy tak jak fabryka planowała, czyli równo od dołu ciągnie. Buber, Każdy decyduje sam o tym w co chce i ile inwestować. Fabryczny motocykl wydaje się ok chociaż po 3 sezonach na FZ1 muszę stwierdzić, że pomimo dużej pojemności doł i średni zakres nie powoduje mocnych wrażen. Moja obecna konfiguracja mojego motocykla sprawia, że znów mam uśmiech na twarzy podczas przyspieszania na 5 i 6 biegu :) Wg mnie poprawił się doł i średni zakres, a ja głownie tych zakresów używam podczas jazdy. Nie namawiam nikogo na zakupc PC III, chciałem jedynie opisać jak wpływa instalacja tego urządenia na FZ1. W niedzielę lecę do Poznania, będę miał możliwość głebszego przestestowania motocykla przez 3 dni i może porówniania do fabrycznego FZ1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 I ja wcale nie neguję - Chodzi mi o to że to forum czyta masa ludzi, i często ludzie, jakby to rzec, tracą perspektywę. To trochę tak jak tuningowanie 600tki - wychodzi 3 razy drożej niż kupno tysiąca.... Oczywiście skoro się ma z tego radochę, to wszystko jest OK. I żeby nie było - ja też działam "bez sensu" bo będę remontował moją starą Hondę i pewnie włożę w nią więcej niż jest warta - chodzi o to żeby robić to ze świadomością tego co się robi :rolleyes: Także z mojej strony tylko taka uwaga, że poprawianie fabryki w 90% przypadków jest bardzo kosztowne a rezultaty nie będą spektakularne, tylko takie jakby pośrodku.Oczywiście sprawa wygląda zupełnie inaczej jeżeli ktoś nie ma ograniczeń finansowych, albo tuninguje sportowo, etc. Ale wtedy raczej nie będzie tego czytał... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Pieciu, zagladasz tu jeszcze? Piszesz, ze miales Fazera 2005 a w opisie widze Sprinta 1050. Mialem okazje ostatnio zrobic ok tysiac km na ST1050 i jestem ciekaw jak porownalbys te 2 motocykle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 mialem fzs 1000 to fakt dla plecaczka byl mniej wygodny za plaski zbiornik dziewczyna leciala na mnie do przodu, ciazyla na mnie. Jezdzi dobrze ma sporo lepszy dol od fz1. Fz1 to jest mul jak dla mnie, twardy sztywny. Dajesz manetke do oporu a on sie zastanwia. Motocykl musi jechac z kazdych obrotow i tak jest wlasnie w st1050. Z kazdego biegu ciagnie jak szalony. maksymalne srednie spalanie to 7,5litra potrafi zejsc do 5litrow w trasie. motocykl robie wrazenie wygladem. Mam zalozone xenony co na soczewce daje fajny efekt. Motocyklem jezdze raczej sprotowo i we dwoje, plecak nie narzeka na wygode. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Nie no sprint jest fajny, tylko troche za ciezki :/ gdyby mi sie przewrocil na parkingu pewnie bym go tam zostawil :D Silnik, tez rewela spalanie niskie, nie wiem dlaczego ale motocykl robil wszystko co mu kazalem ale jakims cudem, jesli pominiemy oczywiste wady (masa na parkingu, swiatla), jakos nie ciagnie mnie do zakupu :/ Przymierzylem sie kiedys do Fazera i robil wrazenie malego motocykla (jazdzilem wtedy duza Aprilia), mialem nadzije, ze FZS zaoferuje podobne oddawanie mocy jak ST1050 ale to chyba nie mozliwe... (?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riders82 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Witam czy ktoś wie w jaki sposób zdławiony jest fzs 1000 01-05 z francji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Odgrzeję kotleta. Oglądałem ostatnio dwa FZS 1000 03-04 i w obu mniej lub bardziej hałasował denerwująco exup (moto na postoju, na luzie - takie klekoto-brzęczenie na końcu kolektorów / przed tłumikiem - no to zakładam, że właśnie exup...). Na kilku wcześniejszych stronach ktoś opisywał podobne objawy, ale chyba nie stwierdzono na 100%, że to akurat jego wina. Spotkał ktoś się niedawno z podobną przypadłością? Robił coś z tym? Wycięcie tego na dobre (o ile w tym tkwi przyczyna) przyniesie podobno negatywne skutki w dolnym zakresie obrotów (pytanie jeszcze jak mocno zauważalne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekcz1 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 U mnie to coś słychać tylko na zimnym silniku ( wydechu,kolektorze) . Jak rozgrzany to cisza - podobno normalka . :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Witam!Czy ktoś z posiadaczy FZS 1000 roczniki 2001 - 2005 może sprawdzić czy po postawieniu motocykla na centralke, uruchomieniu silnika, wbiciu 1 biegu i puszczeniu sprzęgła macie bicie na zębatce w tylnim kole?Podkusiło mnie i zakupiłem nowy zestaw napędowy DID 530 ZVMX i zębatki JT fabryczną ilość zębów i po wymianie napędu jest widoczne bicie na tylniej zębatce. Wymieniłem:- obie zębatki- łańcuch- łożysko w zabieraku- łożyska w kole- gumy zabierakai nadal jest wyraźne bicie i nie mam już pomysłu co to może być...Może macie jakieś pomysły???Temat pilny bo za tydzień wyprawa a z taką zębatką trochę strach jechać. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 (edytowane) Co rozumiesz przez "bicie"? Takie szarpanie i podskakujący łańcuch? To normalne jak łańcuch nie jest obciążony. Każde moto tak ma.Czy chodzi ci o "przekoszenie"? No ale wtedy to kwestia prawidłowego montażu koła, ew. zębatki.... Edytowane 22 Lipca 2013 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.