alukow Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Tak zrobię, chociaż na początku lipca zalałem na max po numerze z kontrolka i bardzo szybko zeszło na 3/4 i się tak trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alukow Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Wygląda na to, że rzeczywiście problemu nie ma. Przetłumaczyłem instrukcję i w opisie tej kontrolki jest napisane, że podczas nagłego przyspieszania lub jazdy pod górę kontrolka może się zaświecać, kontrolować wtedy stan w okienku. Więc spox :flesje: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam. Przeczytałem wszystko co tu jest napisane i nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie, które brzmi: w czym jest lepszy FZ1 Fazer od FZS 1000 i na odwrót, czym kilofazer przewyższa FZ1? Pytanie bierze się z tego, że przymierzam się do zmiany moto z R1 2004 na właśnie któregoś z takich i mam do kupienia kilofazera z 2005 roku z przebiegiem 6tyś km, ale może lepiej dołożyć pare zł i kupić FZ1 z większym przebiegiem? Ten FZS jest na 100% pewny, bezwypadkowy, salon polska i od 1 właściciela, no po prostu nowy, ale czy po przesiadce z R1 nie będzie mi się źle jeździło, bo po 2km przejażdżki to jakoś tak dziwnie się siedzi i tak daleko do zegarów, przedniego koła itp. Jakoś tak jakbym ja jechał kilaka metrów nad ziemią, nie czuć co się dzieje z kołami, tak kanapowo :) Pozdrawiam Koczis R1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Przeczytałem wszystko co tu jest napisane i nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie, które brzmi: w czym jest lepszy FZ1 Fazer od FZS 1000 i na odwrót, czym kilofazer przewyższa FZ1? FZS 1000 ma lepiej ciągnący silnik z dołu, idealne dozowanie dawki paliwa na wyjsciach z zakrętów,potrafi mniej spalić(nawet 5l/100km) i lepiej idzie na koło.Ma też wiekszy bak. Minusy to słaba zawiecha i bardziej kanapowata natura(jak dla mnie to minus ;) FZ1 ma lepszą zawieche, jest lżejszy ,ładniejszy, ma USD z przdu i twardszy amor z tylu.Aluminiowa rama i wtrysk są bardziej na czasie. Więcej w nim sporta niż turysty, choć zgrzytem jest słabiutki prześwit jak na motocykl o tak sportowej naturze. Za to na przenie koło idzie bardzo fajnie ;) Minusy-pomimo wiekszej mocy nie czuć tego kompletnie, trzeba go mocno kręcić i na dole brakuje mu życia. Bardzo nerwowa reakcja na dodawanie gazu w złozeniu, trzeba sie do tego przyzwyczaic. Wieksze spalanie-za cholere nie zejdzie ponizej 6l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Bardzo Dziękuję za info i czekam na inne. Zastanawia mnie to spalanie, bo u mnie w R1 jest przecież ten sam silnik tyle, że w FZ1 jest słabszy i ja na moim po mieście spalam ok. 6,2-6,5l/100km, a w trasie(100-120km/h) pali 5,2, mniej mi się nie udało. Największe spalanie miałem przy pałowaniu ze znajomymi(160-260km/h) wyszło jakieś 8,2l na 100, po trasie 450km, więc dokładny pomiar, a nie chwilowy :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 (edytowane) Bardzo Dziękuję za info i czekam na inne. zajc opisal bardzo konkretnie najwazniejsze roznice, reszta to niewiele znaczace detale. Po przesiadce na Fz1 poczujesz "mniejszy szok" niz po zmianie na FZS. Gaznikowiec wypada lepiej jesli chodzi o spalanie, Fz1(mam porownanie z '06) wezmie srednio litr wiecej na setke Edytowane 18 Sierpnia 2010 przez kacper1r6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Dziękuję. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jest Ktoś z Warszawy lub okolic i będzie jeździł w piątek późnym wieczorem(noc) i byłby tak miły, aby się gdzieś spotkać i porównać moc świateł. To jest też dla mnie ważne, gdyż sporo jeżdżę wieczorami, a o ile się nie mylę to FZS i FZ1 mają identyczne światła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 a o ile się nie mylę to FZS i FZ1 mają identyczne światła. Mylisz się-mają inne. Co do spalania FZ1 to przed modyfikacjami palil od 6 przy lajtowej jezdzie(tak kolo 100-110 km/h) 7-7,5 w trasie z "ludzkimi" predkosciami, w miescie do 8 ,a na torze ponad 11. Teraz po zalozeniu PC, wydechu, KN, wywaleniu kata i exup'a oraz przerobce airboxa pali 0,5-1 litra wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Dziękuję. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jest Ktoś z Warszawy lub okolic i będzie jeździł w piątek późnym wieczorem(noc) i byłby tak miły, aby się gdzieś spotkać i porównać moc świateł. To jest też dla mnie ważne, gdyż sporo jeżdżę wieczorami, a o ile się nie mylę to FZS i FZ1 mają identyczne światła. pewnie w piatek lub sobote wieczorem bede odbieral fazera po synchro (greedo na geologicznej) Jesli zostawisz jakis namiar na siebie(pw) to moge sie odezwac to zobaczysz. Nie jezdze duzo po nocy, swiatla sa ustawione tak, ze oslepiaja najmniej z 4 bike'ow jak smigamy a nigdy nie narzekalem. Moim zdaniem sa wystarczajace, napewno lepsze niz w B12,5 i zawsze oswietlenie mozna "poprawic" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Kacper1r6 i jak dasz rade dzisiaj się spotkać, bo ja ok. 20:30-21:00 wychodzę pojeździć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Kacper1r6 i jak dasz rade dzisiaj się spotkać, bo ja ok. 20:30-21:00 wychodzę pojeździć :) nie mam zadnych info wiec fazer jeszcze nie gotowy, jak bede odbieral to odezwe sie na koma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 OK. to będę czekał, gdybym nie odebrał to proszę, nagraj się-oddzwonię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
newmotodriver Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 no to i ja jestem teraz posiadaczem kilofazera :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koczis Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Fajnie, to może opisz pierwsze wrażenia(z czego się przesiadłeś, itp). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Podzielę się informacjami o szybach bo wreszcie potestowałem. Po założeniu turystycznej szyby puiga do 170 można spokojnie lecieć nie kładąc sięna baku. Więc zmiana dla mnie na plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.