Skocz do zawartości

yamaha fazer 1000 - ilu nas jest


Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda na to, że rzeczywiście problemu nie ma. Przetłumaczyłem instrukcję i w opisie tej kontrolki jest napisane, że podczas nagłego przyspieszania lub jazdy pod górę kontrolka może się zaświecać, kontrolować wtedy stan w okienku. Więc spox :flesje: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

 

Przeczytałem wszystko co tu jest napisane i nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie, które brzmi: w czym jest lepszy FZ1 Fazer od FZS 1000 i na odwrót, czym kilofazer przewyższa FZ1?

Pytanie bierze się z tego, że przymierzam się do zmiany moto z R1 2004 na właśnie któregoś z takich i mam do kupienia kilofazera z 2005 roku z przebiegiem 6tyś km, ale może lepiej dołożyć pare zł i kupić FZ1 z większym przebiegiem? Ten FZS jest na 100% pewny, bezwypadkowy, salon polska i od 1 właściciela, no po prostu nowy, ale czy po przesiadce z R1 nie będzie mi się źle jeździło, bo po 2km przejażdżki to jakoś tak dziwnie się siedzi i tak daleko do zegarów, przedniego koła itp. Jakoś tak jakbym ja jechał kilaka metrów nad ziemią, nie czuć co się dzieje z kołami, tak kanapowo :)

 

Pozdrawiam

Koczis

R1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem wszystko co tu jest napisane i nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie, które brzmi: w czym jest lepszy FZ1 Fazer od FZS 1000 i na odwrót, czym kilofazer przewyższa FZ1?

 

FZS 1000 ma lepiej ciągnący silnik z dołu, idealne dozowanie dawki paliwa na wyjsciach z zakrętów,potrafi mniej spalić(nawet 5l/100km) i lepiej idzie na koło.Ma też wiekszy bak.

Minusy to słaba zawiecha i bardziej kanapowata natura(jak dla mnie to minus ;)

FZ1 ma lepszą zawieche, jest lżejszy ,ładniejszy, ma USD z przdu i twardszy amor z tylu.Aluminiowa rama i wtrysk są bardziej na czasie. Więcej w nim sporta niż turysty, choć zgrzytem jest słabiutki prześwit jak na motocykl o tak sportowej naturze. Za to na przenie koło idzie bardzo fajnie ;)

Minusy-pomimo wiekszej mocy nie czuć tego kompletnie, trzeba go mocno kręcić i na dole brakuje mu życia.

Bardzo nerwowa reakcja na dodawanie gazu w złozeniu, trzeba sie do tego przyzwyczaic. Wieksze spalanie-za cholere nie zejdzie ponizej 6l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo Dziękuję za info i czekam na inne.

Zastanawia mnie to spalanie, bo u mnie w R1 jest przecież ten sam silnik tyle, że w FZ1 jest słabszy i ja na moim po mieście spalam ok. 6,2-6,5l/100km, a w trasie(100-120km/h) pali 5,2, mniej mi się nie udało. Największe spalanie miałem przy pałowaniu ze znajomymi(160-260km/h) wyszło jakieś 8,2l na 100, po trasie 450km, więc dokładny pomiar, a nie chwilowy :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo Dziękuję za info i czekam na inne.

zajc opisal bardzo konkretnie najwazniejsze roznice, reszta to niewiele znaczace detale. Po przesiadce na Fz1 poczujesz "mniejszy szok" niz po zmianie na FZS. Gaznikowiec wypada lepiej jesli chodzi o spalanie, Fz1(mam porownanie z '06) wezmie srednio litr wiecej na setke

Edytowane przez kacper1r6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję.

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jest Ktoś z Warszawy lub okolic i będzie jeździł w piątek późnym wieczorem(noc) i byłby tak miły, aby się gdzieś spotkać i porównać moc świateł. To jest też dla mnie ważne, gdyż sporo jeżdżę wieczorami, a o ile się nie mylę to FZS i FZ1 mają identyczne światła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a o ile się nie mylę to FZS i FZ1 mają identyczne światła.

Mylisz się-mają inne.

Co do spalania FZ1 to przed modyfikacjami palil od 6 przy lajtowej jezdzie(tak kolo 100-110 km/h) 7-7,5 w trasie z "ludzkimi" predkosciami, w miescie do 8 ,a na torze ponad 11. Teraz po zalozeniu PC, wydechu, KN, wywaleniu kata i exup'a oraz przerobce airboxa pali 0,5-1 litra wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję.

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jest Ktoś z Warszawy lub okolic i będzie jeździł w piątek późnym wieczorem(noc) i byłby tak miły, aby się gdzieś spotkać i porównać moc świateł. To jest też dla mnie ważne, gdyż sporo jeżdżę wieczorami, a o ile się nie mylę to FZS i FZ1 mają identyczne światła.

pewnie w piatek lub sobote wieczorem bede odbieral fazera po synchro (greedo na geologicznej) Jesli zostawisz jakis namiar na siebie(pw) to moge sie odezwac to zobaczysz. Nie jezdze duzo po nocy, swiatla sa ustawione tak, ze oslepiaja najmniej z 4 bike'ow jak smigamy a nigdy nie narzekalem. Moim zdaniem sa wystarczajace, napewno lepsze niz w B12,5 i zawsze oswietlenie mozna "poprawic"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...