Skocz do zawartości

Wymiana glowicy R6


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przede mna wymiana glowicy w R6 99. W starej prawdopodobnie jebl zawor, poszlo cos po popychaczu, ze niby pekla szklana zaworowa. Chcilabym sie dowiedziec czy jak wymienie glowice na druga z innej yamahy to czy to bedzie mialo wplyw na zywotnosc, osiagi ? Jak wspolgra inna glowica z reszta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór czasem nie pocałował sie z tłokiem?

 

Co do samego pytania na 2 babka wróżyła zalezy od głowicy jaka kupiłes i twoich/twojego mechanika umiejetności.

 

Mechanik mowil, ze wlasnie tlok minimalnie ale to minimalnie dostal, ze w niczym to nie powinno przeszkadzac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tlok jednak jest ok, tylko lekko zawor sie na nim odbil, zostawil maly slad jakby postawic pieczatke.

Mam jeszcze jedno pytanie, czy przy zmianie glowicy wymianie nowej uszczelki, lepiej zawsze planowac glowice ? by uszczelki pozniej nie podwialo i nie dostawalo sie lewe powietrze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tlok jednak jest ok, tylko lekko zawor sie na nim odbil, zostawil maly slad jakby postawic pieczatke.

Mam jeszcze jedno pytanie, czy przy zmianie glowicy wymianie nowej uszczelki, lepiej zawsze planowac glowice ? by uszczelki pozniej nie podwialo i nie dostawalo sie lewe powietrze ?

 

Nic nie planuj tylko pomierz jakimś przymiarem co do którego masz pewność przyleganie głowicy i cylindrów.

co do znaku na tłoku, różnie może być. Niby nie powinno się nic stać, ale... (nie widzę nie powiem)

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie planuj tylko pomierz jakimś przymiarem co do którego masz pewność przyleganie głowicy i cylindrów.

co do znaku na tłoku, różnie może być. Niby nie powinno się nic stać, ale... (nie widzę nie powiem)

 

I Ty masz czelność skarżyć się w innym dziale, że moderator w Mechanice Cię prześladuje lub usuwa posty.

Jesteś karany procentami za Twoje niezastąpione porady pomagające nawet laikowi dokonać poważnych napraw pomijając bardzo drogie serwisy.

Nie doradzaj źle bo szkodzisz ludziom z tego forum.

Po każdym zdjęciu głowicy z silnika wielocylindrowego zachodzipotrzeba legalizowania płaszczyzny przylegania uszczelki.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po każdym zdjęciu głowicy z silnika wielocylindrowego zachodzipotrzeba legalizowania płaszczyzny przylegania uszczelki.

Jednak mam dobrego mechanika :icon_biggrin:

Na dniach napisze jak wszystko ze soba wspolgralo.

Przypomne jeszcze ze temat to kontynuacja tego co mi sie stalo jesienia...

po zejsciu z gumy, opadnieciu na przednie kolo motor od razu przerywal, wydawal metaliczny odglos, stracil na mocy. Okazalo sie, ze nie przepalal na jeden cylinder, nie trzymal w ogole cisnienia.

Po ogledzinach okazalo sie ze j*bł zawor, pekla szklanka zaworowa. Znalazlem druga kompletna glowice i sie okaze co z tego wyjdzie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I Ty masz czelność skarżyć się w innym dziale, że moderator w Mechanice Cię prześladuje lub usuwa posty.

Jesteś karany procentami za Twoje niezastąpione porady pomagające nawet laikowi dokonać poważnych napraw pomijając bardzo drogie serwisy.

Nie doradzaj źle bo szkodzisz ludziom z tego forum.

Po każdym zdjęciu głowicy z silnika wielocylindrowego zachodzipotrzeba legalizowania płaszczyzny przylegania uszczelki.

Napisze jeszcze raz: jest to delikatnie mówiąc nieprawda. (o ile legalizacja to to samo co planowanie, a tym mówimy) Niczego to nie rozwiązuje, nawet może zaszkodzić. Ogarnia mnie wręcz zgroza!

W twoich odpowiedziach za to Piotrze widać dbałość o sytuację, cytuje: bardzo drogie serwisy.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze jeszcze raz: jest to delikatnie mówiąc nieprawda. (o ile legalizacja to to samo co planowanie, a tym mówimy) Niczego to nie rozwiązuje, nawet może zaszkodzić. Ogarnia mnie wręcz zgroza!

W twoich odpowiedziach za to Piotrze widać dbałość o sytuację, cytuje: bardzo drogie serwisy.

Masz rację ponieważ wycieranie dupy szkłem jeszcze nikomu nie wyszło na dobre.

Niech każdy robi to czego się nauczył a będzie nam się żyło dużo lepiej.

Tobie najlepiej wychodzi na razie prowokowanie całkiem niepotrzebnych dyskusji bo najpierw piszesz , że to nieprawda a chwilę potem masz wątpliwości co to jest legalizacja?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację ponieważ wycieranie dupy szkłem jeszcze nikomu nie wyszło na dobre.

Niech każdy robi to czego się nauczył a będzie nam się żyło dużo lepiej.

Tobie najlepiej wychodzi na razie prowokowanie całkiem niepotrzebnych dyskusji bo najpierw piszesz , że to nieprawda a chwilę potem masz wątpliwości co to jest legalizacja?

Ale to jest tylko Twoje zdanie, i nie chcę się z Tobą kłócić, zależy mi tylko na fachowym podejściu do tematu, a dobrze wiesz że głowice motocyklową rzadko trzeba planować, ( ja piszę o planowaniu a ty o legalizacji), robienie tego każdorazowo jest NISZCZENIEM tego drogiego elementu!!! A przecież Ty jesteś na to najbardziej uczulony. Prosiłbym też mniej uwag osobistych co do mojej osoby, bo to nie jest ten dział. (obiecuję że odwdzięczę sie tym samym).

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za nabijanie, ale obawiam się że Panu Piotrowi chodziło o sprawdzenie głowicy w specjalizującym się w tym zakładzie przy użyciu stosownych narzędzi czy urządzeń jak choćby płyta traserska (jeśli źle napisałem to proszę o poprawienie) - dopiero wtedy się decyduje czy planować głowice czy nie, bo jak założysz krzywą to taki remont to o kant *upy rozbić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

toż samo napisałem w pierwszym moim poście w tym temacie, za którą to wypowiedź zostałem zjechany. :icon_eek:

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...