Lukas_dan Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Witam, przede mna wymiana glowicy w R6 99. W starej prawdopodobnie jebl zawor, poszlo cos po popychaczu, ze niby pekla szklana zaworowa. Chcilabym sie dowiedziec czy jak wymienie glowice na druga z innej yamahy to czy to bedzie mialo wplyw na zywotnosc, osiagi ? Jak wspolgra inna glowica z reszta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Zawór czasem nie pocałował sie z tłokiem? Co do samego pytania na 2 babka wróżyła zalezy od głowicy jaka kupiłes i twoich/twojego mechanika umiejetności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_dan Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Zawór czasem nie pocałował sie z tłokiem? Co do samego pytania na 2 babka wróżyła zalezy od głowicy jaka kupiłes i twoich/twojego mechanika umiejetności. Mechanik mowil, ze wlasnie tlok minimalnie ale to minimalnie dostal, ze w niczym to nie powinno przeszkadzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Dopytaj sie Twojego mechanika troche dokładniej o uszkodzenia. Jęśli zawór dostał tak, że aż szklanka pękła to nie mogło to być minimalne uderzenie z tłokiem. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Według mnie jest to poważny problem i nienależy go lekceważyć. Trzeba zbadac tłok, korbe nawet panewki. Jeśli panew bedzie miała wgniot to potem bedziesz szukał pieca albo wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_dan Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Tlok jednak jest ok, tylko lekko zawor sie na nim odbil, zostawil maly slad jakby postawic pieczatke. Mam jeszcze jedno pytanie, czy przy zmianie glowicy wymianie nowej uszczelki, lepiej zawsze planowac glowice ? by uszczelki pozniej nie podwialo i nie dostawalo sie lewe powietrze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Tlok jednak jest ok, tylko lekko zawor sie na nim odbil, zostawil maly slad jakby postawic pieczatke. Mam jeszcze jedno pytanie, czy przy zmianie glowicy wymianie nowej uszczelki, lepiej zawsze planowac glowice ? by uszczelki pozniej nie podwialo i nie dostawalo sie lewe powietrze ? Nic nie planuj tylko pomierz jakimś przymiarem co do którego masz pewność przyleganie głowicy i cylindrów. co do znaku na tłoku, różnie może być. Niby nie powinno się nic stać, ale... (nie widzę nie powiem) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 A na uszczelkę nałóż trochę Hylomaru. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Nic nie planuj tylko pomierz jakimś przymiarem co do którego masz pewność przyleganie głowicy i cylindrów. co do znaku na tłoku, różnie może być. Niby nie powinno się nic stać, ale... (nie widzę nie powiem) I Ty masz czelność skarżyć się w innym dziale, że moderator w Mechanice Cię prześladuje lub usuwa posty. Jesteś karany procentami za Twoje niezastąpione porady pomagające nawet laikowi dokonać poważnych napraw pomijając bardzo drogie serwisy. Nie doradzaj źle bo szkodzisz ludziom z tego forum. Po każdym zdjęciu głowicy z silnika wielocylindrowego zachodzipotrzeba legalizowania płaszczyzny przylegania uszczelki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_dan Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Po każdym zdjęciu głowicy z silnika wielocylindrowego zachodzipotrzeba legalizowania płaszczyzny przylegania uszczelki. Jednak mam dobrego mechanika :icon_biggrin: Na dniach napisze jak wszystko ze soba wspolgralo. Przypomne jeszcze ze temat to kontynuacja tego co mi sie stalo jesienia... po zejsciu z gumy, opadnieciu na przednie kolo motor od razu przerywal, wydawal metaliczny odglos, stracil na mocy. Okazalo sie, ze nie przepalal na jeden cylinder, nie trzymal w ogole cisnienia. Po ogledzinach okazalo sie ze j*bł zawor, pekla szklanka zaworowa. Znalazlem druga kompletna glowice i sie okaze co z tego wyjdzie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 I Ty masz czelność skarżyć się w innym dziale, że moderator w Mechanice Cię prześladuje lub usuwa posty. Jesteś karany procentami za Twoje niezastąpione porady pomagające nawet laikowi dokonać poważnych napraw pomijając bardzo drogie serwisy. Nie doradzaj źle bo szkodzisz ludziom z tego forum. Po każdym zdjęciu głowicy z silnika wielocylindrowego zachodzipotrzeba legalizowania płaszczyzny przylegania uszczelki. Napisze jeszcze raz: jest to delikatnie mówiąc nieprawda. (o ile legalizacja to to samo co planowanie, a tym mówimy) Niczego to nie rozwiązuje, nawet może zaszkodzić. Ogarnia mnie wręcz zgroza! W twoich odpowiedziach za to Piotrze widać dbałość o sytuację, cytuje: bardzo drogie serwisy. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Napisze jeszcze raz: jest to delikatnie mówiąc nieprawda. (o ile legalizacja to to samo co planowanie, a tym mówimy) Niczego to nie rozwiązuje, nawet może zaszkodzić. Ogarnia mnie wręcz zgroza! W twoich odpowiedziach za to Piotrze widać dbałość o sytuację, cytuje: bardzo drogie serwisy. Masz rację ponieważ wycieranie dupy szkłem jeszcze nikomu nie wyszło na dobre. Niech każdy robi to czego się nauczył a będzie nam się żyło dużo lepiej. Tobie najlepiej wychodzi na razie prowokowanie całkiem niepotrzebnych dyskusji bo najpierw piszesz , że to nieprawda a chwilę potem masz wątpliwości co to jest legalizacja? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Masz rację ponieważ wycieranie dupy szkłem jeszcze nikomu nie wyszło na dobre. Niech każdy robi to czego się nauczył a będzie nam się żyło dużo lepiej. Tobie najlepiej wychodzi na razie prowokowanie całkiem niepotrzebnych dyskusji bo najpierw piszesz , że to nieprawda a chwilę potem masz wątpliwości co to jest legalizacja? Ale to jest tylko Twoje zdanie, i nie chcę się z Tobą kłócić, zależy mi tylko na fachowym podejściu do tematu, a dobrze wiesz że głowice motocyklową rzadko trzeba planować, ( ja piszę o planowaniu a ty o legalizacji), robienie tego każdorazowo jest NISZCZENIEM tego drogiego elementu!!! A przecież Ty jesteś na to najbardziej uczulony. Prosiłbym też mniej uwag osobistych co do mojej osoby, bo to nie jest ten dział. (obiecuję że odwdzięczę sie tym samym). Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Sorki za nabijanie, ale obawiam się że Panu Piotrowi chodziło o sprawdzenie głowicy w specjalizującym się w tym zakładzie przy użyciu stosownych narzędzi czy urządzeń jak choćby płyta traserska (jeśli źle napisałem to proszę o poprawienie) - dopiero wtedy się decyduje czy planować głowice czy nie, bo jak założysz krzywą to taki remont to o kant *upy rozbić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 toż samo napisałem w pierwszym moim poście w tym temacie, za którą to wypowiedź zostałem zjechany. :icon_eek: Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.