dfg Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Podawanie mocy maksymalnej to bzdura, podobnie jak ocenianie klasy aparatów fotograficzych po tym ile mają Megapiksceli. Maksymalny moment obrotowy też nie wiele znaczy, najlepsze są krzywe przebiegu. Niestety znalezienie tych wykresów często graniczy z cudem, a szkoda. Jak zaczynałem przygodę z motocyklami przeszkadzało mi to, że nie ma momentu w dole. Ktoś mi polecił, żebym się rozejrzał za V 90. Załatwiłem sobie jazdę SV650 i stwierdziłem, że jednak moment R4 mi starcza :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 od kąd wsiadłem na V-stroma, czyli V2 na nic innego tego nie zamienie. Może i GSX-eR lata jak odrzutowiec, może supersporty jeżdżą 300 km\h, ale w codziennej eksploatacji nic nie zastąpi kupy Nm dostępnej od samego dołu. Dzięki PC mogę spokojnie schodzić niemal do 1000 obr/min i nie szarpie, a od 2500 to trzeba się mocno kiery trzymać, co Nm, to Nm :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Nuuda... Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 jak nuda, to zapraszam na przejażdżke ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 jak nuda, to zapraszam na przejażdżke ;) Spoko bym dotrzymał tempa ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 A w jakiej korporacji jeździsz. :icon_question: :bigrazz: ja tam jeżdże w korporacji V-2 :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 A jakie są negatywne aspekty wysokiego momentu obrotowego? Szybciej zużyty tylny kapeć :):) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 to jeden z nich, oprócz tego łańcuch o ile przez niego jest przekazywany napęd, też szybko się kończy że tak powiem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 A jakie są negatywne aspekty wysokiego momentu obrotowego? Szybciej zużyty tylny kapeć :):) a co Ty bys chcial za darmo jezdzic i jeszcze pewnie szczac do baku :icon_mrgreen: chce sie jezdzic to trzeba niestety sporo placic, zawsze pozostaje MZK :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 (edytowane) - ja właśnie z uwagi na chęć posiadania większego Nm zamieniłem RF 600 na FZR 1000, jazda znacznie przyjemniejsza w mieście wystarczą tylko 3 biegi (oczywiście przy jeździe zgodnej z przepisami) uciąg FZR 1000 w dolnych obrotach jest naprawdę optymalny Edytowane 29 Kwietnia 2009 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 największym negatywnym aspektem posiadania wielu Nm pod zbiornikiem jest ilość nałapanych punktów do kartoteki :banghead: cała reszta to pożywka mocy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 dojechali by go po nicku na kamizelce :P Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.