theodor. Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 w takiej sytuacjii ujawnia sie minus chrakterystyki sportowej vałki. ja nie zejde na 6 biegu ponizej 100 bo przy otwarciu przepustnicy mało mi łańcucha nie zerwie, tak szarpie. w moim przypadku 3500 obr/min to bezwzględne minimum. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 mówicie że moment jest pomijanym parametrem, ale.... moim zdaniem to nie prawda, diabeł tkwi w szczegółach, ktoś wsiada na moto rusza potem schodzi blady z motocykla i mówi " o ku... ale to jedzie" i od razu patrzy na moc.... przewiózł go moment obrotowy a nazywa to mocą ;) po prostu tak się utarło, że ludzie myślą, że to moc maksymalna ich wozi a nie moment, z resztą zgodnie ze wzoru, moment obrotowy jest składowa mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Dam taki przykład - kiedyś wracaliśmy z Rybnika z kolega i postanowilismy sie zamienic na czas powrotu motorami. Ja wsiadłem na R1 2005, on na moją VTR 1000 no i pojechalismy. R1 mnie niczym w zasadzie nie zaskoczyła bo do rzedówek byłem przyzwyczajony, a moto trzeba było krecic powyżej tych 6 tys to zaczynało przyspieszac juz, i im wyzej tym coraz wiekszy ogień. Jak dojechalismy na miejsce to kumpel mi mowi ze miał wrazenie ze V jest jakies 2 razy mocniejsza, pomimo ze jego R1 ma 184 KM. Mowił ze przy ruszaniu prawie mu spod dupy wyjechało, bo ruszył przyzwyczajony z wyzszych obrotów. Małem proste porówanie wtedy co daje moment a co moc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 to ja wam jeszcze zapiszę żebyście wiedzieli o czym mówicie : Moc i moment obrotowy są ze sobą ściśle połączone. MOC [ kW ] = Mo [ Nm] * obr [ rad/s] moc jest wynikiem momentu obrotowego produkowanego przez silnik przemnozona przez obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taju25 Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Kręcenie moto na wysokich obrotach wiąże się z większym zużyciem paliwa. Zauważam po czytaniu większości postów to nieliczni patrzą na Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 jak ktos nieumie jezdzic to i 200Nm mu niepomoze :icon_razz: ja tamjestem cienki bolek, ale mialem okazje przelatac pare "track day" od dilera ducati, wylansowanie kolesie np na 999S/R i cokowiek iles tam desmo( porownuje to z motocyklem z tych lat czym byl moj gsxr 1000k4- o dziwo o polowe tanszy,1098 inna klasa/kasa) goscie w winklu szli dobrze na wyjsciu krechy zostawali szlismy na zyletki ale powyzej 220km/h zaczynalo brakowac tchu w tych tam 120-140konnych lansow szpeji(wtedy wychodzi to dodatkowe 20 japonskich kucy), zeby niebylo mowy mistrz prostej bo odpuszczalem troszke jak sie z nimi rownalem i wyprzedzalem na hamowaniu w pierwszym zakrecie :crossy: , widok spuszczonego wzorku na paddoku bezcenny :icon_twisted: zaraz mnie V-kowcy zjedza ;) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Kręcenie moto na wysokich obrotach wiąże się z większym zużyciem paliwa. To niech się wypowiedzą właściciele vtr-ek jakie mają spalanie :icon_twisted: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 nie wiem jak VTR-y ze spalaniem ale ja w S4 nigdy nie przekroczyłem 10ltr ale i nie zszedłem poniżej 6,5ltr/100km. z akcesoryjnym ECU i na przelotowych arrowach. tylko że u mnie nie ma sensu kręcić silnika powyżej 9000obr/min. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 A seryjna 8-11. VTR'y raczej nie ma po co krecić wyżej niż 6 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 No, to myślę że zależność spalania od obrotów możemy włożyć między bajki :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 no a mi R4 w litrze pala 6-10 :icon_razz: 600 pali +10 bo trzeba krecic :icon_mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 (edytowane) jak ktos nieumie jezdzic to i 200Nm mu niepomoze :icon_razz: Niezupelnie, wlasnie duzy moment daje to, ze nie trzeba wysoko krecic. :biggrin: Umiec jezdzic, to tez pojecie relatywne :biggrin: widok spuszczonego wzorku na paddoku bezcenny Z tym sie zgodze :crossy: Edytowane 10 Marca 2009 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 duzy moment daje to, ze nie trzeba wysoko krecic. :biggrin: A co w tym takiego złego? Piszecie tak jakby to była jakaś hańba dla motocykla :icon_rolleyes: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 A co w tym takiego złego? Piszecie tak jakby to była jakaś hańba dla motocykla :icon_rolleyes: w jezdzie ulicznej i kretej gorskiej drodze jest to irytujace ale do przyzwyczajenia, na torze i tak niema az takiego znaczenia :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 YUBY, w ogole w vtr wystarczyło by gdyby miała tylko biegi 2,4,6 a przyspieszałą by tak samo jak ze wszytskimi :P A jaka wygoda xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.