seweryn2 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Mam do was pytanie. Jak dobrze zsynchronizować gaźniki :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 i teraz kazdy ma sie zastanawiac co autor mial na mysli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Oddać do fachowca znającego się na synchronizacji :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Masz więcej niż jeden w Jawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 W dziale mechanika jest przyklejony temat Przyklejony: W TEMACIE PODAJ: PROBLEM, ROK PRODUKCJI I TYP MOTOCYKLA poczytaj i napisz poprawnie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Dobrze zsynchronizować gaźniki to tak aby było dobrze. Ot, cała sztuka. Podpinasz wakuometry i ustawiasz tak aby było jak najlepiej. Wtedy jest dobrze. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Dokładnie chodzi mi o Honda CB 125 :banghead: sorry i ile powinno być paliwa w zbiorniczkach na pływaki nie wiem jak się to dokładnie nazywa i wogule Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 w ogóle, nazywa sie to komora plywakowa, ale wiecej nie moge Ci powiewiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 A problem jest taki mam nadzieje że kogos to zainteresuje bo opisze wszystko od początku ok :icon_arrow: A więc tak problem zaczął się wtedy gdy zdjąłem głowice żeby wstawić drugą bo na obecnej zerwał mi się gwint na świecy a miałem drugą z drugiego silnika i jak ją założyłem na wolnych obrotach pracował ok ale na wysokich pracował na jednym a z drugiego strzelał ogniem i ten problem juz opisywałem na forum i wiem ze nie powinienem odkręcać gazu do oporu gdy motor nie oddaje całej mocy :banghead: czytałem o tym i po tym zaczeło być gorzej nie chce mi się wkręcać na obroty tak jak wcześniej , po prostu czuje że jest gorzej czy to tylko gaźniki :icon_question: Mam nadzieje że ktoś sie wypowie na to co napisałem DZIĘKI :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 A cb 125 ma dwa gaźniki zeby cos trzeba było tam synchronizować ? Weź najpierw poczytaj jakieś podstawy jak jest zbudowany silnik itd bo widać ze w ogóle nie masz pojęcia o czym piszesz. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 no nie wmawiaj mi że nie ma :banghead: chyba wiem co mam a czego nie przy swoim motorze pzdr http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3cc67c1e152a953b.html masz zdj jeśli nie wierzysz :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Ale takie coś to chyba nie wina gaźników. Ciekawe jak rozrząd złożyłeś. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 rozrząd ustawiłem tak że był ustawiony GMP a na górze było ustawione tak http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/142257e9b3596eda.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 napierdala ogniem ? nie zawory za ciasne przypadkiem ? pomyśl człowieku, po co się za to bierzesz jak nie masz o tym zielonego pojęcia !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 no nie wmawiaj mi że nie ma :banghead: chyba wiem co mam a czego nie przy swoim motorze pzdr http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3cc67c1e152a953b.html masz zdj jeśli nie wierzysz :icon_razz: To nie motor tylko klasyczny motocykl Hondy i praca przy nim Cię trochę przerosła. Jak masz wyregulowany zapłon. Możesz to dokładnie opisać ? Z Twojego opisu o ile jest dokładny wynika że masz poważny problem z głowicą. Podejrzewam, że sam sobie nie dasz rady a szkoda będzie tego silnika. A cb 125 ma dwa gaźniki zeby cos trzeba było tam synchronizować ? Weź najpierw poczytaj jakieś podstawy jak jest zbudowany silnik itd bo widać ze w ogóle nie masz pojęcia o czym piszesz. pozdro Mógłbyś zmienić swoją sygnaturkę bo nie pasuje do Twojego tekstu który napisałeś na temat CB125. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.