kisiel92 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam Mam silnik od MZ 250 TS, i mam takie pytanie, Czy da się przerobić ten silnik tak aby prond prosto z prondnicy szedł do świecy ?? Tak aby nie był potrzebny akumulator. Nie potrzebuje żadnych świateł itp itd .... Proszę o szybką odpowiedź .... gg 10021824 lub w temacie ... :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Nie. Mówimy stop wiejskim tjunerom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Hehehe :D nie wiedziałem że świece MZtki są zasilane prosto z akumulatora xD aaaa rozumiem to świeca żarowa :D kisiel92...w takim przypadku nie da się xD PS Ostro Rzeźbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisiel92 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 TZN .. nic nie da się zrobić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorider13 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Nie ma rzeczy niemożliwych. Wszystko da się zrobić ale nie potrafię ci dokładnie powiedzieć w jaki sposób to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Iskrownik VAPE - zestaw do MZ z zapłonem AC-CDI i wydajnym ładowaniem, koszt jakieś 500 zł i trzeba sprowadzić z zagranicy. Inna opcja - przystosować jakiś iskrownik od Rometa lub Simsona lecz zapłon klasyczny to porażka. Tylko bezstykowy polecam. Aha, co to jest "prond z prondnicy" ??? Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 prond z pradnicy prosto do świecy nie może iśc chyba że chuck norris go poprowadzi....... a na poważnie to w którejś wersji mz wkładali iskrownik od ogara 200/jawy 50 jak robili z nich crossówki oczywiście nie wejdzie bez kombinowania ale to najlepszy sposób.... orginalna prądnica jest obcowzbudna i nie da rady żeby to bez akumulatora chodziło........ albo przypasować jakiś zapłon elektroniczny od mtx czy coś.... lecz zapłon klasyczny to porażka bo ja wiem.......ja w ogarze mam i jeźdze bez pokrywki kable mam powiązane wszędzie i nawet nie wiem jaki mam odstęp i wyprzedzenie bo od 2 lat go nie ruszałem :D leci na niego syf z ulicy brud i działa dopiero jak wjade w głeboką kałuże i wody nabiera to zaczyna przerywać...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Panowie własnie pomagacie pokaleczyć zabytek... Jak buduje motocykl to niehc do ksiazek zagladnie i dowie sie jak działa pradnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisiel92 Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Panowie własnie pomagacie pokaleczyć zabytek... Jak buduje motocykl to niehc do ksiazek zagladnie i dowie sie jak działa pradnica. Widzisz, jak Ty byś czegoś nie wiedział to też byś napisał temat, po to jest chyba to forum żeby poszukać pomocy ... Więc sie nie wtrącaj jeżeli nie chcesz pomóc, no chyba że sobie nabijasz posty !? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 W dupie mam ze tak powie liczbe postów ... chce zauwazyć ze budujesz motocykl nie majac podstaw by to robic. To mnie ze tak powiem boli i nie pomoge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Przeciez napisal ze nie potrzebuje swiatel w takim razie nie zalezy mu na tym zeby zachowac orginal. Mozna Latwo wstawic zaplon od Jawy 50 ,ogar-czeski silnik.Trzeba lekko rozwiercic magneto zeby naszlo na wal i podlozyc cos pod stojan zeby niezaczepial o magneto.Robilem taki myk w Etce 150tce i Mińsku 125:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 a teraz dibo powiedz nam po co wyrzucac altek i wstawiać za niego poraszkowaty zapłon rodem z lat 50? Tylko nie mów ze akumulator duzo waży bo to zaden argument. Silnik od TS ma 19KM przy ponad 5000obr/min nadaje sie do "krosa" jak eskimosowi bikini. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 a teraz dibo powiedz nam po co wyrzucac altek i wstawiać za niego poraszkowaty zapłon rodem z lat 50? Tylko nie mów ze akumulator duzo waży bo to zaden argument dibo pozwolisz że zatrudnie sie jako twój adwokat :D ?? 1.akumulator kosztuje (dużo niedużo ale kosztuje) 2.o akumulator trzeba dbąc niużywany trzmać w ciepłym doładowywać itd zapłon iskrownikowy jest bezobsługowy (ja w ogarze od 2 lat nie ustawiałem przerwy ani go nie czyściłem do tego nie mam pokrywki więc platynki zbierają błoto wode wszystko i nawet nie wiem jakie mam wyprzedzenie więc dziwie sie czemu ludzie tak na ten przerywacz narzekają ) 3.odciąza silnik o niepotrzebnie kręcacą sie prądnice/altek Silnik od TS ma 19KM przy ponad 5000obr/min nadaje sie do "krosa" jak eskimosowi bikini. nie wiem jak ts ale etz 251 jest świetny z niskich obrotów zbiera sie jak 4t wkręca sie ekspresowo na oponie o szerokości 140 mieli jak wściekły już nie wspomne jak pali gume :D na 1 już motocykla nie widać strach wrzucić 2 :D jedyna wada to fatalne sprżegło od kopania dołów i palenia gumy puchnie i zaczyna ciągnąc i musi troche ostygnąc silnik, takto z skrzynią nie ma problemów z resztą też...........róznica w mocy jest 2KM jak dobrze pamiętam :D 8KM z wsk potrafi dać świetną zabawe a ty mówisz że 19 to mało :D charakterystyka też nie jest zła nie każdy lubi kręcenie motocykla jak piły łańcuchowej jak np w cz cross 125/516 jest :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Jestem posiadaczem MZ wiec jak dlamnie twoje argumenty sa tutaj totalna brednia. Zapłon od jawki nie jest zły przyznać to musze ale w seryjnej Mz zastosowano duzo lepszy przerywacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek88 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Michoa nie obraz sie ale to co piszesz to sa totalne brednie. Mialem mz etz 250 skladalem ja od podstaw oraz mialem jawke 50 mustang wsumie dalej ja mam hehe i tez z nam ja dokladnie. Brednioe sa ze mz idzie od dolu dobrze ,a napewno jej nie mozna porownywac z 4t. Faktycznie pozniej od jakichs 3.5tys robi sie fajnie ale tez nie jakies cuda i biegi sa wogole krotkie. Co do opony jaka przedstawiles to chyba jezdziles na mniejszej zebatce o 2 zeby z przodu bo ja mialem zalozona 130 na chwilke i juz na 3 biegu bylo kiepsko a co dopiero 4 i 5. pamietam jak zalozylem seryjnego kapcia wtedy to byla radocha o niebo lepiej. Wiadomo jak ktos sie przesiadzie z jawki na mz to tak jak by sie przesiadl z malucha na audi i tutaj niema co porownywac. Mz miala najlepszy silnik z czasow prlu i to moge kazdemu powiedziec jeszcze dorownywal jej simson. Sprzeglo nie bylo jej wada lecz stozek na ktorym to sprzeglo bylo osadzone i faktycznie to bylo najwieksza wada tego silnika. Co do pradnicy jawki nie mowie ze piszesz bzdury, lecz nie spotkalem sie z zadna opinia i nawet na wlasnej skurze odczuylem ze pradnica to szajs. Prawej pokrywy w jawce to nawet nie zakrecalem zawsze cos bylo do roboty. W mojej np padlo magneto a z jakich przyczyn to nie wiadomo. Wracajac do teamtu to podziwiam ludzi pragnacych przerabiac mz i wsk na crossy no ale to juz ich wybor. Szkoda tylko tych sprzetow. A co do przerobienia mz na krotko to mozna faktycznie wlozyc to mpradnice od jawki lub ogara bo sam takie cos widzialem ale ja bym sie za to niebral. Mozna tez podlaczyc na krotko alternator ale wtedy musi byc akumulator i nie bd ladowania ani niczego innego oprocz iskry wiec tez nieoplacalne. Pzdr. Grzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.