simtelek Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) witajcie niedawno kupiłem r1 z 2008 roku przejechane 1900km, nie miałem przedtem takiego stworka i wydaje mi się ze ciężko pali. Mam tez CBR f4i i ta tylko jak skończy pompa zasilać to od strzała pali a ta r1 niestety nie,długo trzeba trzymać rozruch a jak trzymam manetkę troszkę odkręcona i odpali to jak od razu puszcze ja ta gaśnie.Dziś ja przepaliłem =zagrzała się do 88 stopni później ja zgasiłem i nadal tak samo ciężko pali w końcu wyjechałem akumulator i nie zagadała macie jakieś pomysły Edytowane 21 Lutego 2009 przez simtelek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 na początek zalałbym świeżą wache, i sprawdził filtr paliwa oraz luzy na zaworach. W życiu nie jeździłem na R1, wiec więcej się wypowiadać nie będę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Wymien swiece na nowe, jezeli mozliwe to Denso, lub NGK irydowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simtelek Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) ok w poniedzialek lece kupic owe swiece zobaczymy co bedzie, niemyslalem ze przy takim przebiegu juz swiece beda do wymiany. powiedzi mi tylko jeszcze denso czy ngk bo ze irydowe to napewno i jeszcze jedno czy te oznaczenia swiec beda dobre do mojej maszynki NGK CR9EIX DENSO IU27A Edytowane 21 Lutego 2009 przez simtelek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Co do świeczek: Jeśli ciepłota i gwint sei zgadza to tak. Tyle ze teraz pytanie jak jeździsz czesto bywa tak ze ludzie nie smigaja swoimi super sportami bardzo szybko i swieczki szybko umieraja proponuje wtedy zamontowanie świec nieco cieplejszych. czyli zamiast 9 to montujemy 8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 mailem tak samo w w cbf f4i tylko wtedy mrugala mi kontrolka od wtrysku co oznaczalo ze maiel odpiety przewod od podcisnienia ktroy idzie do czyjnika map sensora pod zbiornikeim niewiem jak jest w r1 ale moja miala takie objawy wlasnie przez to lapaa lewe powietrze owym wezykiem, po podlaczeniue pali na strzala, przejrzyj wszystkie wezyki mozliwe ze akurat sie cos rozlaczylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Jak kolega napisał. Naładuj dobrze baterię (odpowiednim prostownikiem) zaaplikuj nowe świece katalogowo CR9EK z ngk lub odpowiednik denso i nie męcz go odpalaniem tylko pozostaw do czasu gdy zaczniesz jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simtelek Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 dzieki chlopaki za porade wlasnie zamowilem ngk irydowe laduje aku i mam nadzieje ze wsio bedzie oki pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Daj znać jak poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simtelek Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 dzieki za podpowiedzi chlopaki wymiana swieczek na irydowe zalatwila sprawe jeszce raz dziekuje temat uwazam za zamkniety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi