magneto Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 witam. bylem dzis na ogledzinach motocykla, jak w temacie. stal ponad dwa lata, odpalil jak po takim postoju bez najmniejszych problemow, po oproznieniu gaznikow ze starego paliwa i trzykrotnym zakreceniu. niskie obroty- trzyma idealnie, wkreca sie takze idealnie. zaniepokoilo mnie jedno- po rozgrzaniu tak do normalnej temperatury pracy raz na jakis czas, powiedzmy co jakas minute- dwie cos stukalo przez kilka sekund, mialem wrazenie ze korbowod. po nimimalnym dodaniu gazu cichlo i byl spokoj przez kilka minut. ale dalej to samo. na wyzszych obrotach, powiedzmy dwa tysiace nie mialo to miejsca. kolejna sprawa to po wkroczeniu na czerwone pole i odjeciu gazu motocykl zdychal- jakby brakowalo mu paliwa. podkreslam jednak ze to co zlalem z gaznikow to byla jakas gesta masakra i raczej podejrzewam ze maszyna musi troche pochodzic zeby wszystko wrocilo do normy. slyszalem nieraz jak wali korbowod, i to raczej stukalby bardziej na zimnym silniku niz na rozgrzanym? jak to jest z rozrzadem? czekam na wypowiedzi specjalistow;) ps. maszyna z 1987 roku, bez czachy, lampy i owiewek bocznych. jest tylko zadupek. wszystkie czesci eksploatacyjne w stanie dobrym- tzn klocki, lancuch itd. zarejestrowany. moge podpasowac lampe od innego motocykla, dolozyc kierunki itp. Jest w 100% prosty- dzis latalem tym i nie bylo zadnych problemow, nigdzie nie sciagalo itd. silnik jak mowilem, zapalil jak nowka. lakier bdb, widac, ze zadbany. ile moze byc warte cos takiego? pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Prawdopodobnie będzie to zużyty napinacz rozrządu. Jest to lekki rytmiczny dźwięk (lekkie grzechotanie słyszalne przez kilka obrotów wału korbowego) Jednak wymaga to obsłuchania przez specjalistę. Inaczej się niestety nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 jeszcze jedno wazne pytanie- jezeli mowimy o napinaczu rozrzadu, to w tym przypadku- legendarnym zreszta- mowa jest o zespole, tzn napinacz- ten ze sprezynka ktory wkrecamy w blok silnika i on dopycha slizgacz ktory tez jest nadmiernie zuzyty, czy mowimy o samym tym ustrojstwie wkrecanym w blok? czy moze tam budowa jest nieco inna niz ta do ktorej przywyklem? niestety nie zdazylem popatrzec dokladnie co i jak bo sie ciemno zrobilo... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 slyszalem nieraz jak wali korbowod, i to raczej stukalby bardziej na zimnym silniku niz na rozgrzanym? jak to jest z rozrzadem? Miałem osobiście do czynienia z zajechana panewka na wale - na zimnym silniku jest cicho a w miare nagrzewania się silnika zaczynają nasilac się stuki. Stuki sa rytmiczne i nawalają cały czas. W przypadku panewki nie ma czegos takiego, że raz na jakiś czas coś stuknie i to przy jakiś tam obrotach. Bardziej coś z rozrządem... A czy do wymiany jest sam łańcuszek może napinacz, moze slizg lub całoś jest do wymiany to raczej nikt tego na odległośc bez rozbiórki nie oceni. Tak czy siak panewka raczej to nie jest :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Pchasz się na minę ziomku. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 A ile gosciu chce za ta honde ? Bo jak male pieniadze to warto zaryzykowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 jeszcze jedno wazne pytanie- jezeli mowimy o napinaczu rozrzadu, to w tym przypadku- legendarnym zreszta- mowa jest o zespole, tzn napinacz- ten ze sprezynka ktory wkrecamy w blok silnika i on dopycha slizgacz ktory tez jest nadmiernie zuzyty, czy mowimy o samym tym ustrojstwie wkrecanym w blok? czy moze tam budowa jest nieco inna niz ta do ktorej przywyklem? niestety nie zdazylem popatrzec dokladnie co i jak bo sie ciemno zrobilo... pzdr:) Pomyliłeś modele motocykli Honda. CBR1000F ma napinacz w głowicy w środku i z zewnątrz nie ma do niego dostępu a w napinaczu nie ma żadnej sprężyny. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Jakiś czas temu znalazłem na forum patent jak poprawić napinacz fabryczny z dokładnym opisem co i jak po kolei. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=95198&hl= Ale pan Piotr odradza ten patent... przeczytaj, miłej lektury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Dzieki serdeczne za odpowiedzi. juz wiem na czym stoje i jestem w stanie zaryzykowac, tymbardziej ze maszyna jest za niewielkie pieniadze. Stan, poza rozrzadem, jest rewelacyjny i to przede wszystkim do mnie przemawia. gdyby ktos mial jeszcze jakies wskazowki to bylbym bardzo wdzieczny. pzdr;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Albo też może stukać kosz sprzęgłowy, to dosc czeste w hondach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Kosz sprzeglowy odpada, wiem jaki to ma dzwiek, poza tym po wcisnieciu sprzegla nie ustaje ani troche, zreszta slychac to z przodu wysoko przy cylindrach, a nie przy sprzegle. pzdr;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.