Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Większych różnic w zapierd*laniu nie zauważyłem. Kawa bardziej nerwowa, Gix spokojniej i bardziej równo oddaje moc-na długiej prostej 06 i k5 szły praktycznie łeb w łeb. Na winklach dycha ma moim zdaniem dziwną tendencje do "zapadania się" Trochę toporna w stosunku do np. starej RN09- mówię o kładzeniu się w winkle. K5 zdecydowanie bardziej przewidywalne w tym temacie. Bardzo wygodny jak na sporta- r1 i dycha nie mają w ogóle porównania. Tu i tu słabe hamulce w porównaniu do np R1. Kwestia co komu pasuje bo mi np. pozycja na K5 mimo iż wygodna kompletnie nie pasuje i nigdy takiego motocykla bym nie kupił. Gusta i guściki.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Ernest, słyszałem, ze 10 06-07 w ciasnych winklach niby nieco gorzej niż 04-05 ale przy duzych predkosciach stabilniejsza niz 04, jesli chodzi o moc to pewnie stara 10 nie powinna być słabsza, pewnie porównywalnie, moc chyba nie uległa zmianie, co do pozycji to mam nadzieje, że nie jest taka jak na zx9r w ostatnim modelu, jezdzilem 9 kolegi i jak na to siedłem z sp-1 to sie zastanawialem czy siedze na sporcie czy na jakims turystyku, podnózki bardzo z przodu.

Czuje w kościach ( i portfelu) że pewnie jeśli dojdzie do poszukiwan to stanie na zx10r 04-05 ze wzgledu na cene, najwyżej bede sie modlił by rama nie j*bła :D

ładna http://moto.allegro.pl/kawasaki-zx10-okazja-i2903798314.html Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Generalnie najważniejsze są opony. Ze swojego doświadczenie wiem, że najlepiej sprawdzają się tzw. semi-wet

 

Często możemy zobaczyć wypolerowaną do błysku ulicę, lśniące pasy i wyślizgane zakręty. Całość sprawia, że marzeniem są opony torowe, które nadają się do tego idealnie. Jak to mawiają niektórzy, radość z jazdy to pełne sliki. I to się sprawdza na ulicy.

 

Co za bull shit :D .

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yuby jako moderator wiesz cos o tym sprzątaniu świata?

 

ja wiem: posty zawierające pierniczenie trzy po trzy nt. niejakiego Geparda znalazły się przy piwie

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, Jeszua ... :D A Wy sie chyba z Gepardem nie lubicie, On sie czepia o Bieszczady a Ty o coś innego, hmmm ale na bieszczadzkich winklach też można nap**dalać :) Dobra, kończe bo nie ten temat-sorry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym może różnić sie kanadyjska zx10r `06 od europy ?

 

Na pewno malowaniem :P Z tego co się orientuję to wersje USA (i na Kanadę pewnie też) nie ma immo i bodajże katalizatora... Dodatkowo ponoć mogą występować drobne różnice w podzespołach, chodzi np. o elektronikę. W USA przykładowo jeździ się na mniej oktanowym paliwie więc podejrzewam, że komputer może być inny - ale to tylko moje domysły :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Michał, czyli taka "kanada" do przyjęcia, wiele nerwów spieprzyc nie powinna :)

 

Myślę, że nie ;) Chłopak z forum kawasaki miał I generację, bodajże wersję kanadyjską i było wszystko OK. Zreszta bardzo ładnie utrzymaną ;) Takim plusem moto z USA jest fakt, że po VIN'ie można sprawdzić jego przeszłość :P Przykładowo kolega z forum prześwietlił taką ładną sztukę :P http://otomoto.pl/kawasaki-zx-10-r-M3494290.html Niestety ostatni zapis w USA wykazał, że moto było po jakimś wypadku i przebieg wynosił ponad 40 tys. km!!! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...