hz10 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 trzeba jeszcze dodać dla potomnych że jak moto jest wyposażone w abs lub inne cuda to taka zamiana odpada absolutnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 trzeba jeszcze dodać dla potomnych że jak moto jest wyposażone w abs lub inne cuda to taka zamiana odpada absolutnie a co ma piernik do ABS'u?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 a co ma piernik do ABS'u?? Poczytaj o zasadach pracy ABS albo kup sobie cukiernię. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Poczytaj o zasadach pracy ABS można prosić o rozwinięcie? Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 można prosić o rozwinięcie? Oczywiście: ABS kontroluje obroty kół i w momencie zmiany opony na inny przekrój powstanie różnica w obrotach powodująca zaburzenie pracy ABS. Dalsze rozwijanie tego tematu uważam za zbyteczne ponieważ nie dotyczto to omawianego w temacie modelu motocykla. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciow Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Oczywiście: ABS kontroluje obroty kół i w momencie zmiany opony na inny przekrój powstanie różnica w obrotach powodująca zaburzenie pracy ABS. Dalsze rozwijanie tego tematu uważam za zbyteczne ponieważ nie dotyczto to omawianego w temacie modelu motocykla. wnioskuje, ze abs w moto dziala tak jak i w aucie, (nie mam ani nie mialem moto z abs) w aucie mam latem 17 calowe koła z wysokoscią opony 45, natomiast zimą są to 16 calowe koła z wysokością opony 50, róznica w wysokosci znaczna - a ABS działa bez zarzutu ... (chyba, ze w moto abs dziala zgoła inaczej) więc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Mnie sie nie wydaje zeby rozmiar ogumienia wplywal w jakikolwiek sposob na dzialanie ABS, w kazdym razie w systemach o ktorych czytalem ( BMW, Yamaha ) gdzie obroty zliczane sa czujnikami Halla z wiencow zebatych kol, a ECU porownuje je z mapa obrotow zapisana w systemie ( Yamaha ), czy z nierownomiernoscia obrotow miedzy poszczegolnymi kolami ( BMW ). W takich wypadkach to jest za mala roznica zeby ECU ja odebral jako nieprawidlowosc. No ale ABS nie jest tematem tego watku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi