Marcin1sport Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 (edytowane) Co sądzicie o alarmie Patroline. Czy może jakieś tańsze alarmy za około 150 zł z allegro są dobre czy to tylko ściema. Czy jest łatwy montaż alarmu do motocykla? Edytowane 6 Lutego 2009 przez Marcin1sport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Patrol Line to sprawdzony i dobry alarm. Wyższe modele posiadają kartę, którą nosisz przy sobie i nie musisz uzbrajać alarmu - robi to sam kiedy karta się oddali, a gdy się zbliżysz to przechodzi w stan pół uśpienia a po przekręceniu kluczyka się rozbraja. Łatwy do zainstalowania, odporne na wodę piloty. Po 2 sezonach użytkowania wyglądają bardzo dobrze a nie jakby przeżyły wojnę. Posiada regulację czułości oraz możliwość podpięcia dodatkowych czujników. Syrena dość głośna. Taka jest moja opinia o Patrol Line. Jedynie centralka mogła by być nieco mniejsza, ale i tak znajdzie się miejsce w każdym moto by ją ulokować - przy mniejszych gabarytach było by to jedynie znacznie łatwiejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Jedyna wada Patrol-linea to brak czujnika położenia motocykla, tylko jakiś badziewny wstrząsowy, na szczęście można dołożyć taki czujnik. Po za tym ma sporo możliwości ustawień (w serwisie lub czasem przy zakupie), fajna opcja - przypomnienie o nie wyłączonym kierunkowskazie. Stosunek cena do jakości (skala 1-6) 4. W FZ6 czy Fazer nie ma problemu z montażem i schowaniem. A tych z allegro nie polecam - chyba że chcesz przeklinać je za każdym razem po wyłączeniu zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 (edytowane) Jako uzytkownik od roku Patrola a wczesniej przez kilka lat polskiego Mata stwierdzam ze Mat jest lepsza propozycja za mniejsze pieniadze. Przede wszystkim ma czujnik polozenia, mimo wszystko mniej problemow z nieplanowanymi odceiciami zaplonu(wszyscy moi znajomi uzytkownicy Patrola mieli z tym problem). Ja w ogole nie podlaczalem odciecia zaplonu-zeby nie robic sobie klopotu. A wspomniany pipczyk przy wlaczonych kierunkowskazach to najwiekszy kicz jaki sobie mozna wyobrazic-jeszcze tylko chinole w swoich Linhajach i tym podobnych Jianglingach stosuja ten patent. Poza tym w Macie bateria trzymala 4 lata i nie wymienialem, tutaj po roku ma dosc...a sam alarm raz dziala, raz nie. Nie mowiac o gownianej konstrukcji samego alarmu, gdzie czujnik wstrzasowy po prostu sie ulamal i przestal dzialac! Jak dla mnie wtopa ogromna to urzadzenie! Edytowane 8 Lutego 2009 przez zajc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 To jednak lepiej nie będę chyba na razie instalował alarmu, bo będą przez niego tylko problemy. A co sądzicie o blokadzie na tarcze z alarmem, się sprawdza takie coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 (edytowane) Ja mam Patrola od 1,5 roku i nie potwierdzam tego, co napisał Zajc. Nic mi się nie ułamało, nie mam żadnych problemów z odcięciem zapłonu (BTW - ze znanych mi użytkowników Patrola, tylko jeden miał z tym kłopot - wystarczyło przełożyć centralkę alarmu w inną pozycję i po problemie), wszystko działa jak należy. Biorąc pod uwagę, że za alarm płaciłem 250 zł, nie mam mu nic do zarzucenia. OK - pipczyk od kierunkowskazów faktycznie jest wkurzający :icon_evil: (chociaż czasem się przydaje). Mam też blokadę z alarmem Xena XN-15. Jako blokada - wypas. Porządnie zrobiona, solidna, wzbudza zaufanie (odporności nie testowałem :bigrazz: ). Jako alarm - porażka. Niska czułość, wystarczy zatkać czymś głośniczek, umieszczony bez sensu od zewnętrznej strony (np. palcem, gumą do żucia) i już zupełnie nie słychać alarmu. Edytowane 8 Lutego 2009 przez Fat Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 A może ktoś wie gdzie można dostać czujnik położenia do Patroline i ile kosztuje? Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Mam też blokadę z alarmem Xena XN-15. Jako blokada - wypas. Porządnie zrobiona, solidna, wzbudza zaufanie (odporności nie testowałem ). Jako alarm - porażka. Niska czułość, wystarczy zatkać czymś głośniczek, umieszczony bez sensu od zewnętrznej strony (np. palcem, gumą do żucia) i już zupełnie nie słychać alarmu A ja sie nad nią poważnie zastanawiałem ... Co do alarmu to mając przykład na sprzęcie kumpla wyglądało to tak , że alarm b. nie lubił mysia sprzęta , wymył sprzet i jechaliśmy gdzies , alarm wył podczasj azdy , dobrze, ze nie miał podłączonego odcięcia itd. inny koleś kupił Fazera, w fazerze padł immobilaizer (czy jak sie to pisze) i teraz zastanawia sie jak to urządzenie wypier.. całkiem ze sprzęta ... Dlatego planowałem blokade bo nie ingeruje w ukł. elektr. motocykla a hałas robi ... Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 A może ktoś wie gdzie można dostać czujnik położenia do Patroline i ile kosztuje? U importera - tu: http://www.electriclife.pl/html/kontakt.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Kupiłem ostatnio Xenę i z mojego punktu widzenia jest to idealne rozwiązanie zabezpieczające motocykl przed kradzieżą. Tańsze, skuteczniejsze i nie trzeba ingerować w elektrykę motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.