Blood Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Nie, crash-pady są wymagane i jest już stosowny zapis w regulaminie. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vega_k Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 e tam... ostatnio widziałam 4 motocykle bez crash-padów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 (edytowane) sprawdzone... nie trzeba mieć kraszuf Panowie, Panie... Jaki jest rekord czasowy jeśli chodzi o motocykle w Radomiu? 45 sekund dobry wynik? Edytowane 10 Września 2012 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Jaki rekord nie wiem, ale koles mierzyl raz stoperem i agent na gixie mial 37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Poniżej 40 jest dobry. 45 to tak na okrągło bez dotykania hamulca i na wyższym biegu (3,4) Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Poniżej 40 jest dobry. 45 to tak na okrągło bez dotykania hamulca i na wyższym biegu (3,4) 3,4 to chyba 125 ccm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 To ciekawe z tymi crash-padami, bo z miesiąc temu czy może trochę wcześniej ktoś chciał jechać na tor i go nie wpuścili bo nie miał crash-padów i musiał specjalnie dodać. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Dwusuw 125 to tylko 2 na seryjnym przełorzeniu. SV650 wrzucam czasem 4 a nawet 5. W tedy tempo jest na poziomie 43s. I bez używania hamulca. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Dwusuw 125 to tylko 2 na seryjnym przełorzeniu. SV650 wrzucam czasem 4 a nawet 5. W tedy tempo jest na poziomie 43s. I bez używania hamulca. Święta Tereso nie jeździłem SV650 ale 4 i 5 bieg??? Gdzie i jaka prędkość? Ja 2 biegu do końca nie wykorzystuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) Ty masz rzędówkę, SV ma zupełnie inną charakterystykę silnika, który jest dużo bardziej elastyczny. Na 4 można sobie jechać 50km/h i na zakręcie odwijać, a pupcia nie ucieknie. Edytowane 13 Września 2012 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Chyba właśnie mniej elastyczny skoro się wachluje biegami. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) Św. Florianie! Żeby jechać szybko na Radomiu nie musisz jechać pełnym ogniem na dwójce. Rozumiem, że R6 jest jaki jest. Miałem przykrość jeździć taką (2001 lub 2002 r), ale spróbuj zapiąć 3 i pojechać ze spokojem na okrągło. Zdziwisz się jakie to łatwe.Kraszpadów wymagają. Zdarzyło mi się raz przekonać starszego pana żeby zezwolił bez, ale "było mu to ostatni raz".Luzik Yuby. Widziałem, że trenujesz zupełnie co innego i napadłem Cię z nie tej strony. Edytowane 13 Września 2012 przez koroviov Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) Chyba właśnie mniej elastyczny skoro się wachluje biegami. No jak. Bardziej elastyczny, bo możesz wpiąć 4 przy wspomnianych nawet niespełna 50 i będziesz przyśpieszał stosunkowo lepiej niż R6 Edytowane 13 Września 2012 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Elastyczność to zakres użytecznych obrotów w SV 4 - 10k, w R6 6 - 15k. To chyba R6 bardziej. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) Że 3 bieg na 650 to kumam, ale 4 albo 5 ... ???????????Coś mi się wierzyć nie chce że na 5 pociągnie i jeszcze będzie szedł dobrze. W sumie jak wypadasz na prostą to tam nawet nie ma czasu, żeby z 2 na 5 pozmieniać biegi. Nie wnikając nawet w sens takich zmian. Na Radomiu często bywa kloeś na czzarnym Ducati 748 i on pocina na 2 biegu. Edytowane 13 Września 2012 przez marcinrednose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.