Adrian220 Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Witam posiadam motocykl Aprilia RS 80. Było zimno więc nie jeździłem. Po miesiącu chciałem odpalić motocykl lecz nie odpalał na rozrusznik. Naładowałem akumulator, sprawdziłem świece i dalej nie palił... na popych też nic. Nie znam się na tym kompletnie i nie mam czasu na grzebanie w motorku oddałem go do znajomego mechanika. On twierdzi, że jest przytarty cylinder i nadaje się do szlifu lub do wymiany. :icon_eek: Trochę się zdziwiłem, że motocykl nie był używany miesiąc i nagle sam od siebie padł cylinder. Co o tym sądzicie? Jaka może być jeszcze przyczyna, że nie odpala? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiotrekRR Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Witam posiadam motocykl Aprilia RS 80. Było zimno więc nie jeździłem. Po miesiącu chciałem odpalić motocykl lecz nie odpalał na rozrusznik. Naładowałem akumulator, sprawdziłem świece i dalej nie palił... na popych też nic. Nie znam się na tym kompletnie i nie mam czasu na grzebanie w motorku oddałem go do znajomego mechanika. On twierdzi, że jest przytarty cylinder i nadaje się do szlifu lub do wymiany. :icon_eek: Trochę się zdziwiłem, że motocykl nie był używany miesiąc i nagle sam od siebie padł cylinder. Co o tym sądzicie? Jaka może być jeszcze przyczyna, że nie odpala? Jest iskra i paliwo? Nic sie nie odzywal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian220 Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 Tak, jest iskra i paliwo. Rozrusznik kręci, ale nie chce załapać. Tak samo na popych, słychać jak pracuje tłok, ale nie łapie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafael Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 (edited) zapłon sprawdz Edited February 2, 2009 by rafael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...