ural_zgora Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 (edytowane) Chyba zaczynam rozumiec o co chodzi z tymi sygnalami z ECU. Jednostka wysyla rozne zgloszenia i na liczniku wyswietlaja sie kody bledow. Jezeli jednostka jest "martwa" to wtedy na liczniku wyskakuje automatycznie ten kod bledu : "No signal are received from the ECU." Edytowane 5 Lutego 2009 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Jeżeli aku jest za słaby to przy próbie odpalenia zostaje odcięte na chwilę zasilanie w celu ochrony elektroniki, a co za tym idzie reset komputera. Więc trykotanie??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Może być otwarty lub zwarty jakiś obwód do masy lub plusa. Niestety serwisówka w rękę i sprawdzanie kabel po kabelku. Chyba że masz dobrego elektryka motocyklowego. Z serwisówką mogę pomóc, w R6 elektryka jest ta sama od 2003 do 2005roku. Sprawdź wszystkie bezpieczniki najlepiej za pomocą żarówki, naładuj akumulator (powinien mieć 12,7V), nawet przy niskim napięciu (około 11,9V) nie powinno być tego kodu błędu. W razie pytań pisz na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Performer Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Dzisiaj zakupiłem i zamontowałem nówkę akumulator JMT bezobsługowy i korzystając z ładnej pogody polatałem trochę, tak więc błąd Er-1 nie oznacza końca świata :wink: Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Jesli to jest tak jak w samochodach to złacze bedzie oparte o szyne 3 przewodową lub swiatłowód. Bład który sie wyświetla naprowadzał by mnie na uszkodzenie tych kabli. Generalnie to masz kompa w trybie awaryjnym... wiec nie radził bym jeździc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Performer Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 (edytowane) Jesli to jest tak jak w samochodach to złacze bedzie oparte o szyne 3 przewodową lub swiatłowód. Bład który sie wyświetla naprowadzał by mnie na uszkodzenie tych kabli. Generalnie to masz kompa w trybie awaryjnym... wiec nie radził bym jeździc. Chyba się nie zrozumieliśmy. Po założeniu nowego aku błąd zniknął, nie pojawia się, wszystko jest OK, motocykl lata aż miło :buttrock: a tryb serwisowy ustawiasz sam, jak coś robisz z motocyklem np. wymieniasz akumulator, po czym z powrotem sam z niego wychodzisz odpowiednią sekwencją przycisków na pilocie. Edytowane 8 Lutego 2009 przez Performer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Tryb awaryjny to co innego niz tryb serwisowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Nie chodzi o tryb serwisowy alarmu, tylko o tryb awaryjny pracy komputera silnika. Tu raczej lampka MIL (pomarańczowa z silniczkiem) paliła by się cały czas. Polecał bym wykasować kody błędów, zdjęcie klemy tego nie zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.