tomekjzg Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 :banghead: ledwo kupiłem a już coś popsułem ale do tematu odpaliłem motorek popracował na ssaniu ok 10 min nagle zaczęły spadać obroty aż w końcu zgasł próbuje więc odpalić i nic daje gazu i zaczyna łapać ale tak jakby nie na wszystkich garach i co tu robić czyżby świece padły? prosze o rady :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 :banghead: ledwo kupiłem a już coś popsułem ale do tematu odpaliłem motorek popracował na ssaniu ok 10 min nagle zaczęły spadać obroty aż w końcu zgasł próbuje więc odpalić i nic daje gazu i zaczyna łapać ale tak jakby nie na wszystkich garach i co tu robić czyżby świece padły? prosze o rady :banghead: Sprawdź czy w gaźnikach jest paliwo Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 No wyglada na to, ze na wlasne zyczenie masz swiece do wymiany :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjzg Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 paliwko jest.. świece sprawdze za tydzień musze rozebrać moto no ale cóż przynajmniej potwierdziłem teze :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjzg Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 a więc po rozebraniu motocykla wymontowałem świece przeczyściłem papierkiem ściernym i odpaliłem... no ale niestety pochodził rozgrzał się dodałem pare razy gazu i znów to samo...chodził na 3 i zgasł czyli chyba potwierdziłem chyba swoją teze ŚWIECE poprawcie mnie jak sie myle pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Moze za długo trzymasz na ssaniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 yo! i tam. rownie dobrze mozesz miec spaprane odpowietrzenie ze zbiornika, lub podwieszone ssanie i Ci go zalewa. swiece sobie wymien dla spokojnosci ale ja bym stawial na uklad zasilania. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjzg Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 na początku (jak kupiłem) na ssaniu trzymałem długo ale przy ostatnim odpalaniu krótko. właśnie sie dziwie bo gość od którego ją kupiłem normalnie na nim jeździł i nie narzekał a przy zakupie był mój znajomy który na motorach się zna i osobiście odpalał (był zimny silnik) jazda próbna była w sumie to z godzine badał sprzęt i nic a ja się dorwałem i popsułem nawet nie jeżdżąc na nim... zobaczymy co będzie jak wymienie świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 tylko nie NGK jesli jeszcze masz z tym problemy. przy okazji nie zdziwilbym sie na pompe paliwa, bo to ustrojstwo z wiekiem zaczyna coraz mniej miec checi do wspolpracy... efekt- zazwyczaj swiece do wymiany. pzdr;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjzg Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 tylko nie NGK jesli jeszcze masz z tym problemy. przy okazji nie zdziwilbym sie na pompe paliwa, bo to ustrojstwo z wiekiem zaczyna coraz mniej miec checi do wspolpracy... efekt- zazwyczaj swiece do wymiany. pzdr;) a czemu nie ngk? myślałem tylko o ngk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Czemu nie NGK? bo to syf z gilem. Nadaje sie tylko do sprzetow zrobionych tak jak powinny byc zrobione, czyli ustawiane nietyle na oko, co za pomoca profesjonalnego sprzetu. A takich sprzetow u nas raczej niewiele jest. poza tym trzeba potrafic sie obslugiwac maszyna, zeby ich nie zalac, ale to przychodzi z czasem. roznica jest taka, ze jak zalejesz NGK to idziesz i kupujesz nowe. jak zalejesz inne, to wyczyscisz i jedziesz dalej. najlepiej celowac w DENSO, jest pelna gama zamiennikow, zreszta pod siedzeniem bedziesz mial naklejke z podanymi wartosciami zarowno do swiec NGK jak i DENSO. mozesz celowac tez w inne, mozesz i kupic NGK, ja tylko mowie to co wiem a nie uslyszalem od kogos. zreszta nietylko ja na to wrzucam. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Czemu nie NGK? bo to syf z gilem. Nadaje sie tylko do sprzetow zrobionych tak jak powinny byc zrobione, czyli ustawiane nietyle na oko, co za pomoca profesjonalnego sprzetu. A takich sprzetow u nas raczej niewiele jest. poza tym trzeba potrafic sie obslugiwac maszyna, zeby ich nie zalac, ale to przychodzi z czasem. roznica jest taka, ze jak zalejesz NGK to idziesz i kupujesz nowe. jak zalejesz inne, to wyczyscisz i jedziesz dalej. najlepiej celowac w DENSO, jest pelna gama zamiennikow, zreszta pod siedzeniem bedziesz mial naklejke z podanymi wartosciami zarowno do swiec NGK jak i DENSO. mozesz celowac tez w inne, mozesz i kupic NGK, ja tylko mowie to co wiem a nie uslyszalem od kogos. zreszta nietylko ja na to wrzucam. pzdr:) Racja, jak raz zalejesz NGK to raczej możesz je wyrzucić. Ja też kilka razy zalałem swoją cebulę ledwo po zakupie nie umiejąc jej odpalić... hehe. Jeśli koniecznie chcesz NGK to zainwestuj w irydowei, ale są znacznie droższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 przy okazji nie zdziwilbym sie na pompe paliwa, bo to ustrojstwo z wiekiem zaczyna coraz mniej miec checi do wspolpracy... efekt- zazwyczaj swiece do wymiany. pzdr;) eeee ale F2 nie ma pompy paliwa . Dopiero F3 ją ma :bigrazz: a tak bardziej w temacie - po co zapalasz moto na kilka minut ??? tak bardzo go nie lubisz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 też mam F2... świece NGK... nawet jak długo na ssaniu stoi to wszystko jest jak najbardziej ok. Więc powinieneś chyba gdzie inidziej szukać przyczyny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioter900 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 ... roznica jest taka, ze jak zalejesz NGK to idziesz i kupujesz nowe. jak zalejesz inne, to wyczyscisz i jedziesz dalej. ... Witam! Nie rozumiem, zalana świeca NGK nadaje się do wyrzucenia?! Raz na jakiś czas, zalewa mi świece, ale w takim przypadku, zwykłe przetarcie/wysuszenie świecy, lub odczekanie kilkunastu minut zawsze pomagało. W jaki sposób zalanie, zalanie niszczy świece ?! Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.