Seba Opublikowano 18 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2004 "Właściwą regulację wolnych obrotów w gaźnikach sprawdza się "na słuch", odłączając od świecy i zwierając do masy przewód wysokiego napięcia jednego, a następnie drugiego cylindra. Jeżeli stwierdzimy wyraźne różnice w pracy cylindrów to należy jeden gaźnik podregulować "******** Ja się nie znam, ale wydaje mi się, że na jednym cylindrze silnik nie utrzyma wolnych obrotów - po prostu zgaśnie :roll: Trzeba by odkręcić trochę gazu, ale wtedy już nie sprawdzimy regulacji, a przecież to mamy na celu... Więc jak to jest z opisaną w ŚM metodą :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropelka_350 Opublikowano 18 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2004 Dla pewności można wykręcić świece z nie sprawdzanego cylindra i wtedy wał będzie kręcił bez niepotrzebnych oporów, następnie zmiana dla drugiego cylindra i powinno grać :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2004 Jezeli ten pierwszy jest dobrze wyregulowany to bedzie chodzil. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 19 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2004 Jesli wykrecisz świece z jednego cylindra to faktycznie nei badzie oporów spowodowanych spręzaniem. Jednak powietrze wydobywajace sie z cylindra z wykreconą swiecą bedzie w znaczny sposób zagłuszalo testowany cylinder i utrudni diagnozę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 19 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2004 Gościu troszkę uprościł. Faktem jest że motocykl prawdopodobnie zgaśnie po zdjęciu jednej z fajek. Jeszcze jedno jeżeli motocykl ma oryginalną dwustrzałową cewkę rosyjska to nie trzeba zwierać fajki z masą ponieważ ma ona specjalne zabezpieczenia przed przebiciem. Inna sprawa z starszymi motocyklami które maja cewkę pojedynczą i rozdzielacz. Osobiście regulowałem w ten sposób że ściągałem na przemian fajki , doprowadzałem regulacją do równych obrotów na obu cylindrach przy zdjętej fajce to z jednego , to z drugiego cylindra , a później przy pracujących obu cylindrach trzeba je było równo obniżyć , np. o ¼ obrotu śrub regulacyjnych obu gaźnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.