Skocz do zawartości

regulacja gaźników według Rafała Dmowskiego


Seba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

"Właściwą regulację wolnych obrotów w gaźnikach sprawdza się "na słuch", odłączając od świecy i zwierając do masy przewód wysokiego napięcia jednego, a następnie drugiego cylindra. Jeżeli stwierdzimy wyraźne różnice w pracy cylindrów to należy jeden gaźnik podregulować "

********

 

Ja się nie znam, ale wydaje mi się, że na jednym cylindrze silnik nie utrzyma wolnych obrotów - po prostu zgaśnie :roll: Trzeba by odkręcić trochę gazu, ale wtedy już nie sprawdzimy regulacji, a przecież to mamy na celu...

 

Więc jak to jest z opisaną w ŚM metodą :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gościu troszkę uprościł. Faktem jest że motocykl prawdopodobnie zgaśnie po zdjęciu jednej z fajek. Jeszcze jedno jeżeli motocykl ma oryginalną dwustrzałową cewkę rosyjska to nie trzeba zwierać fajki z masą ponieważ ma ona specjalne zabezpieczenia przed przebiciem. Inna sprawa z starszymi motocyklami które maja cewkę pojedynczą i rozdzielacz. Osobiście regulowałem w ten sposób że ściągałem na przemian fajki , doprowadzałem regulacją do równych obrotów na obu cylindrach przy zdjętej fajce to z jednego , to z drugiego cylindra , a później przy pracujących obu cylindrach trzeba je było równo obniżyć , np. o ¼ obrotu śrub regulacyjnych obu gaźnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...