NiceTree Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Ciekawe co będzie gdy zlikwidują ten handicap pojemnościowy jaki czterotakty dostały dawno temu żeby mieć jakiekolwiek szanse z dwusuwami. Podejrzewam że wielu zawodników przesiądzie się z powrotem na 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 pisze o mechanizmie funkcjonowania, to ze sa dostepne w sieciach to nie znaczy ze produkuja, a to ze jedyna modyfikacja jest kanapa od 450 i brak jakiejkolwiek modyfikacji silnika to tylko znak ze nikt juz nie rozwija 2t, tylko pozbywa sie resztek. amerykanie sa nastawieni na 2t?? piszesz tu o profesjonalistach, wsrod ktorych od dobrych kilku lat nikt juz na 2t nie startuje? czy o amatorach, gdzie sprzedaz nowych crossow to 85% 4t i 15 2t (w roku 2008 kiedy jeszcze wszystkie firmy mialy w ofercie dwuduwy) ?? jezeli 15 % wyraza ogolny kierunek to tylko pogratulowac zdolnosci analitycznych ;) i własnie mowie o tym co modest napisal... cos masz złe dane chyba :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Prędzej elektryczne silniki wyprą spalinowe niż 4T zniszczy 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Przecież dyskusja o wojnie 2T i 4T jest jak dyskusja o wyższości Intela nad AMD albo omletu nad naleśnikiem ;] i taka dyskusja końca nie ma bo sa zwolennicy jednego i drugiego którzy nie dopuszczają myśłi o zmianie... Co do zakończenia produkcji to ja obstawiam ze 2T najbardziej wykańczają normy spalin i wszelkie E coś.... W zawodach 2T nie znikną.... poza tym zawsze są części zamienne :) przynajmniej przez 10lat heh jak ktoś chce to sobie złozy :P (głupoty gadam co? ) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Przecież dyskusja o wojnie 2T i 4T jest jak dyskusja o wyższości Intela nad AMD albo omletu nad naleśnikiem ;] i taka dyskusja końca nie ma bo sa zwolennicy jednego i drugiego którzy nie dopuszczają myśłi o zmianie... Co do zakończenia produkcji to ja obstawiam ze 2T najbardziej wykańczają normy spalin i wszelkie E coś.... W zawodach 2T nie znikną.... poza tym zawsze są części zamienne :) przynajmniej przez 10lat heh jak ktoś chce to sobie złozy :P (głupoty gadam co? ) to tylko ktm ma 10 lat reszta producentów ma do motocykli 2t z lat 80 częsci bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 to tylko ktm ma 10 lat reszta producentów ma do motocykli 2t z lat 80 częsci bez problemu to może na świecie w Polsce niebardzo :D do starej husqvarny podobno nie można dostać żadnych częsci a jak są to cena jest kosmiczno-nieludzka :D do ktma mx500 owszem możesz kupić korbe np kosztuje 2 tys zł :icon_twisted: mimo że jest 91 czy 92 czyli 10 lat już upłyneło to częsci są ale cena jest delikatnie mówiąc śmieszno-przerażająca( w ogóle KTm ma ceny z kosmosu ale to inna sprawa do cr 500 tłok jest tańszy niż do exc 300 :D ) gdyby było jak piszesz to czemu ja mam cz cross :D ?? już z 3 razy miałem okazje kupić wr 125 bardzo starą rzędu 84 86 itp (jedna była jakiś dziwny mix bo chłodzona cieczą a bęben z przodu pewno składak)za ceny typu 700 1500 zł 1000 zł jeźdząca ale mówie nie skończy sie tłok i co wyrzuce ?? to samo starych yz poniżej 90 i cr.........kup np tłok do rm500 czy cr480.....bez szans Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 to może na świecie w Polsce niebardzo :D do starej husqvarny podobno nie można dostać żadnych częsci a jak są to cena jest kosmiczno-nieludzka :D do ktma mx500 owszem możesz kupić korbe np kosztuje 2 tys zł :icon_twisted: mimo że jest 91 czy 92 czyli 10 lat już upłyneło to częsci są ale cena jest delikatnie mówiąc śmieszno-przerażająca( w ogóle KTm ma ceny z kosmosu ale to inna sprawa do cr 500 tłok jest tańszy niż do exc 300 :D ) gdyby było jak piszesz to czemu ja mam cz cross :D ?? już z 3 razy miałem okazje kupić wr 125 bardzo starą rzędu 84 86 itp (jedna była jakiś dziwny mix bo chłodzona cieczą a bęben z przodu pewno składak)za ceny typu 700 1500 zł 1000 zł jeźdząca ale mówie nie skończy sie tłok i co wyrzuce ?? to samo starych yz poniżej 90 i cr.........kup np tłok do rm500 czy cr480.....bez szans no prawde mowisz... Huska też..ale zapomniałem dodać do "w miare popularnych modeli" a cr 480 do nich nie nalezy raczej xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 I do takich excentrycznych maszyn jak CR480 kupisz... ale sa to tzw. Old Stock czyli nowe nie używane ale leżą na magazynieod lat 80... najczęsciej znajdziesz takie na ebayu hamerykanskim.... mozna naprawde fajne rzeczy znaleźć do maszyn z lat 70 i 80.... Co do CR500 to do niej jest sporo częsci :D no ale w końcu produkowali ja dłuuuuuuugo :D nawet plastiki sa prawie takie same jak w mojej CRm i pasują na śruby :D heh kupiłem komplet z Acerbisa i jest ok (po drobnym docinaniu plastiku i dodaniu PRLowskich 50gr)..... No ale o czym tu mowa.... nowe 2T bedą przez jakiś czas jeszcze na pewno wychodzić ... co np z włoskimi maszynami typu aprilia? Niemniej to i tak zalezy od producentów.... ;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 W sporcie zniknąć nie znikną, a nawet EXC 300 nowy poradził sobie z obecnymi normami EURO to i inni dadzą rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 (edytowane) A EXC 300 to co? Jedno 2T wiosny nie czyni. Wystarczy spojrzeć jak mało jest 2T w motocrossie a z wyscigow torowych asfaltowych zostaly juz dawno wyparte. No i jak juz napisalem,tylko Yamaha wypuszcza model 09. Niewazne czy ze zmienionym silnikiem czy tylko naklejka ale jeszcze jest model 09 a inni producenci z Japonii juz nawet starego modelu nie popchneli dalej. Po prostu z rokiem 2009 nie ma u nich juz 125 i 250 2t wyczynow. Zapewne w 2010 nie bedzie juz nawet u Yamahy dwusuwow - wiec to juz jest 'kropka nad i' bo kto zechce kupowac cos czego juz nie produkuja? Kilka lat temu 2t bylo korzystne - czteropaki nowe,awaryjne,nie tak mocno popularne,dwusuwy dalej rozwijane) a teraz ile jest osob ktorzy nie siedzac w ogole w tej dziedzinie (tzn offroad) mowia,ze jezeli juz by kupowali to tylko 4t bo "sa nowe i wszyscy nimi jezdza no i to jest czterosuw". I nie wiem co tu sie klocic o to skoro takie sa fakty. No i, za przeproszeniem, Gowno prawda ze chodzi o emisje spalin ( tak samo bylo z nisczeniem ozonu przez freon - czysty kit aby przejsc na co innego i potworna kase zbic) Po prostu przejscie z 2T na 4T to byl kolosalny interes dla producentow,dealerow etc. Jak juz napisalem,wiadomo,ze truja, ale tyle co jest ich w sporcie to jest tak maly procent,ze moglyby i olej wylewac pod siebie. 2T juz jest wyparte a swiadczy o tym chociaz ten handicap dany czterosuwom w motocrossie. Niech startuja razem 250 2T i 4T :). No ale to jest czysty interes - czterosuwy w takim przypadku lepsze od dwusuwow i ludzie kupuja jak swieze bulki co zreszta widac jaki jest boom na czterosuwy Edytowane 19 Lutego 2009 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 (edytowane) A EXC 300 to co? Jedno 2T wiosny nie czyni. Wystarczy spojrzeć jak mało jest 2T w motocrossie a z wyscigow torowych asfaltowych zostaly juz dawno wyparte. No i jak juz napisalem,tylko Yamaha wypuszcza model 09. Niewazne czy ze zmienionym silnikiem czy tylko naklejka ale jeszcze jest model 09 a inni producenci z Japonii juz nawet starego modelu nie popchneli dalej. Po prostu z rokiem 2009 nie ma u nich juz 125 i 250 2t wyczynow. Zapewne w 2010 nie bedzie juz nawet u Yamahy dwusuwow - wiec to juz jest 'kropka nad i' bo kto zechce kupowac cos czego juz nie produkuja? Kilka lat temu 2t bylo korzystne - czteropaki nowe,awaryjne,nie tak mocno popularne,dwusuwy dalej rozwijane) a teraz ile jest osob ktorzy nie siedzac w ogole w tej dziedzinie (tzn offroad) mowia,ze jezeli juz by kupowali to tylko 4t bo "sa nowe i wszyscy nimi jezdza no i to jest czterosow". I nie wiem co tu sie klocic o to skoro takie sa fakty. No i, za przeproszeniem, Gowno prawda ze chodzi o emisje spalin ( tak samo bylo z nisczeniem ozonu przez freon - czysty kit aby przejsc na co innego i kase zbic) Po prostu przejscie z 2T na 4T to byl kolosalny interes dla producentow,dealerow etc. Jak juz napisalem,wiadomo,ze truja, ale tyle co jest ich w sporcie to jest tak maly procent,ze moglyby i olej wylewac pod siebie. 2T juz jest wyparte a swiadczy o tym chociaz ten handicap dany czterosuwom w motocrossie. Niech startuja razem 250 2T i 4T :). No ale to jest czysty interes - czterosuwy w takim przypadku lepsze od dwusuwow i ludzie kupuja jak swieze bulki co zreszta widac jaki jest boom na czterosuwy A za pare lat bedzie boom na 2T bo bedzie ich jak na lekarstwo :) Ceny pewnie też podskoczą. Oczywiście na rynku motocykli używanych przez amatorów. Edytowane 19 Lutego 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 A za pare lat bedzie boom na 2T bo bedzie ich jak na lekarstwo :) Ceny pewnie też podskoczą. Oczywiście na rynku motocykli używanych przez amatorów. Racja... zaczną znów produkować 2t bo nie kazdy bedzie juz do konca swiata bedzie chcial jezdzic 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Czy aby na pewno? Dobrze,ceny podskoczą,ceny częsci też podskoczą. I tak dalej będą chcieli ludzie kupić 2T? Kto kupi? Pasjonat. Normalny czlowiek bedzie wolal kupic to co pozwoli mu jezdzic w terenie i do czego jest dobra dostepnosc. I akurat bedzie chcial w miare nowe a nie jakiegos kilkunastoletniego dwujazgota. Ile takich ludzi bedzie co by kupili 2T? Niby to by mialo skłonić producentów do wznowienia 2T? Jakos w sporcie torowym nie ma juz 2T,ze hoho. A to,ze nie kazdy bedze chcial jezdzic 2T do konca swiata to jakis argument? Wiele osob chcialoby 2t 500 cc na droge i czy ktos sobie z tego cokolwiek robi? Nie. Boom na 2T? To chyba zart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 taaaak to koooonieccc 2T w motocyklizmie. ułaaaaaa BZDUURA ale to i tak przyszłość pokaże... ja się i tak pocieszam że największe silniki okrętowe są dwutaktami :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 (edytowane) Ja sie tu nie kloce. W przeciwienstwie do niektorych przedstawilem swoje argumenty i nie zalezy mi by ktos myslal podobnie. Wystarczy narysowac sobie wykres przestawiajacy udzial 2T i wystarczy spojrzec do czego zmierza ;) To niech ktoś przedstawi jeden argument dlaczego mieliby dalej sie meczyc z produkcja 2T skoro ludzie chca 4T. Edytowane 19 Lutego 2009 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.