pcbr125 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Witam, mianowicie wymieniałem tarcze sprzęgła w CBR 125 wszystko cacy silikon od wyschnięcia zalałem olej ,płyn chłodniczy itd ... "jazda próbna" niestety wajcha od skrzyni biegów " ochlapła " zrobiła się luźna jedynka wchodzi na samym dole zdecydowanie za nisko to samo z luzem i 2 ... nie wspomnę o 3 bo jej po prostu nie ma ... tak jakby miała tylko 2 biegi. co mogło się stać ? proszę o pomoc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Jest takie stare powiedzenie: "Dobry BÓG zrobił co mógł a teraz trzeba zawołać fachowca". Podczas wymiany tarcz prawdopodobnie rozleciał Ci się mechanizm zmieniacza biegów. Wypada rozebrać jeszcze raz od strony kosza sprzęgła i porównać z manualem czy wszystkie elementy zmieniacza wraz ze sprężynami są na swoim miejscu a następnie poskładać tak jak powinno być. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcbr125 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Można prościej jak sie da ? :icon_eek: chodzi o taka jakby zębatkę o każdym zębie innym ? Gdziej to sie znajduję ? proszę o pomoc ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Ale Piotrek napisał wyraźnie- musisz sprawdzić z manualem ustawienia poszczególnych elementów. Masz go ? Bo to podstawowe pytanie :) Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcbr125 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Wybaczcie ale nie wiem co to " manual " :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 service manual - czyli taka mądra książeczka, która ci powie, jak krok po kroku rozebrać motórz na pewno znajdziesz odpowiednią w dziale z serwisówkami :cool: Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 A wiesz co to instrukcja serwisowa ? Angielski znasz ? Jeśli nie to chyba tylko dobry serwis pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcbr125 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Spokojnie ... każdy przecież zaczynał tak ? :wink: przejrzałem tą moją mądrą książeczkę i nic nie ma :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 a moze poprostu zle zalozyles te ciegno ktore laczy walek z nozka zmiany biegow o ile nie jest ona w cbr 125 bezposrednio na walku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Spokojnie ... każdy przecież zaczynał tak ? :wink: przejrzałem tą moją mądrą książeczkę i nic nie ma :banghead: User's manual to nie service manual. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcbr125 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 a moze poprostu zle zalozyles te ciegno ktore laczy walek z nozka zmiany biegow o ile nie jest ona w cbr 125 bezposrednio na walku. Tam nic nie ruszałem ... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 i liczysz że ktoś da ci cudowną rade typu klepnij w błotnik z lewej strony a później przekręć trzecią śrubkę o dwa obroty w prawo i gotowe ??? Piotr już ci odpowiedział gdzie może być przyczyna a ty wykaż odrobinę inwencji i w odpowiednim dziale ściągnij manuala do swojego moto i odp rocznika . Z manualem w ręku musisz sprawdzić mechanizm zmieniacza biegów . Nikt przez forum nie widząc tego ci nic więcej nie doradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 http://www.mmra.org.uk/marci/cbr125/cbrtech/ e17gearshiftdrum.jpg Może to coś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pcbr125 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 http://www.mmra.org.uk/marci/cbr125/cbrtech/ e17gearshiftdrum.jpg Może to coś pomoże Dzięki wielkie :smile: będę działał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.