bocian81 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Witam wszystkich, jestem nowy i mam problem z moja wr 450f, po jezdzie w ciężkim terenie coś trzasło w silniku przy próbie uruchomienia. Mam teraz problem z odpalaniem. Odpala tylko na pych, a jak zaskoczy to brakuje mocy i grzeje się kolanko wydechu do czerwoności. Jezeli ktos wie lub pszypuszcza co może być nie tak proszę o pomoc. Sprawdziłem rozrzad-jest ok. Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 nie wiem czy dobrze mysle ale sprawdz zapłon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Wydaje mi sie ze pierścień pęk albo zapłon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 no i jak znam zycie to lepiejnie odpalac na pycha bo moze to byc cos powaznego i biedy mozna narobic w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Tzn co sprawdziles w rozrzadzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 wydaje mi się że może być coś z rozrządem jednak. Podparty zawór wydechowy... kolanko się do czerwoności rozgrzewa bo zawór się nie domyka, no i silnik przez to nie rozwija pełnej mocy. Albo Ci się rozrząd przestawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Własnie, jak sprawdziłes rozrzad? tylko wizualnie co pod pokrywa widać? Probowałes obracac silniekiem i patrzec jak zachowuja sie zawory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Stawiam na rozrzad, kiedy byl zmieniany lancuszek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocian81 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 witam ponownie kolejny dzien niepowodzen rozrzad sprawdzony znaki sie pokrywaja , chcialem dodac motocykl ma 3700km od nowosci . sprawdzilem luzy zaworowe jest ok zdielismy dzis glowice odpiolem zawory sa prosciutkie dotary sie rownomiernie tlok z wieszku jest w znakomitym stanie wraz z cylindrem pomuzcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 A gwarancji nie ma ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Adam nawet gdyby miał to teraz już nie ma :banghead: Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocian81 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 nie ma 2003 na 100 %to prawda mam dokumety pierwszy wlascicel mam pytanko a jak tam sprawdzic zaplon czy poprostu zamowic modul zaplonowy moze to to zglupialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 (edytowane) Kolanko to tam się normalnie grzeje do czerwoności. Patrz dokładnie, obstawiam, że coś się odkręciło, urwało i wpadło gdzieś między koła zębate. Ciężko coś powiedzieć jak się nie widzi tej usterki ;) Pozdrawiam EDIT: Zapłon się za bardzo nie ma jak przestawić bo płytka z cewkami jest na stałe przymocowana do silnika (tzn. tylko w jednej pozycji można ją przykręcić) Może impulsator, ale to musisz rozkręcić. Edytowane 14 Stycznia 2009 przez zielorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocian81 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 zdejmowalem pokrywke od zapolnu wszystko jet na miejscu na poczatku myslalem ze moze ten dekompresator ktory dziala sila odsrodkowa ale jest ok zalalem nawet glowice sprawdzic szczelnosc i jest ok mowie wam siedze wtym fahu kilka dobrych lat ale czegos takiego niemialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro-wolbrom Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 TRZASNIECIE W SILNIKU A POZNIEJ CIEZKIE ODPALANIE,BRAK MOCY MOGA BYC OBJAWAMI PEKNIECIA GNIAZDA ZAWOROWEGO LUB PIERSCIENI.W OBU PRZYPADKACH SPADA KOMPRESJA A SPADEK KOMPRESJI POWODUJE UTRUDNIENIA ZAPLONU NO I OCZYWISCIE SPADEK MOCY. SPRAWDZ DOBRZE GNIAZDA A POZNIEJ PIERSCIENIE. JA W SWOJEJ HONDZIE MIALEM IDENTYCZNE OBJAWY,POWOD?-PEKNIETE GNIAZDO :lalag: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi