Skocz do zawartości

CRF 450 ?


Ice
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Mam problem ... a zatem planuje zakupić CRF i chciał bym sie dowiedzieć jak jest z eksploatacja co po jakim okresie sie wymienia itp . ( takie pytanie zadaje ponieważ zaczynam przygodę z takimi sprzętami smile.gif ) Mam już upatrzony nawet i mam prozbe rzucili byście okiem czy nic niepokojącego na tych zdjęciach nie widać ? Czy warto jechać oglądać . Z góry dziękuje smile.gifWitam .

 

http://moto.allegro.pl/item523717529_honda_crf450_2003r.html

Edytowane przez Ice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Mam problem ... a zatem planuje zakupić CRF i chciał bym sie dowiedzieć jak jest z eksploatacja co po jakim okresie sie wymienia itp . ( takie pytanie zadaje ponieważ zaczynam przygodę z takimi sprzętami smile.gif ) Mam już upatrzony nawet i mam prozbe rzucili byście okiem czy nic niepokojącego na tych zdjęciach nie widać ? Czy warto jechać oglądać . Z góry dziękuje smile.gifWitam .

 

http://moto.allegro.pl/item523717529_honda_crf450_2003r.html

 

 

Nie radzę ci zaczynać przygody od 4,5 mozna sobie zrobić krzywdę. Lepiej kup 250F mam na sprzedaj jak coś :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety mam inny tok myślenia !!! Wole zacząć od mocnej maszyny niz po sezonie zmieniac ja na mocniejsza !!!! A doświadczenie przyjdzie z czasem :) proszę o wypowiedzi ktore mi pomoga !

A co jak nie przyjdzie? a co jak wylądujesz w szpiatlu zanim się czegoś nauczysz? Nie wiesz chłopcze jakie durnoty wypisujesz, na jaką mocniejszą maszynę chcesz wymienić CRF450? Coraz większe idiotyzmy można poczytać na tym forum, ręce opadają. Moja rada to słuchaj starszych, bo możesz nie mieć drugiej szansy.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie motocykl wygląda na zadbany, boki silnika nie są praktycznie w ogóle wytarte, W sumie dziwne jak na 6letni motor, albo był mało używany albo te części były zmieniane z jakiś powodów. Lewa plastikowa osłona chłodnicy jest pofałdowana co najczęściej jest powodem wygięcia chłodnicy. Ale jeżeli nie cieknie to nie ma się czym przejmować. Po za tym wydaje mi się że ciężko jest powiedzieć coś więcej, trzeba jechać oglądać. Może jeszcze ewentualnie ktoś zna to moto :buttrock: :crossy:

Ale jeżeli masz rzeczywiście 13 lat i nie latałeś zbyt wiele to sobie odpuść, ja sam się osobiście takiego moto boje

Edytowane przez Ryjek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o wymianę tej 250 na mocniejsza !!!! A czemu zakładasz z góry ze nie przyjdą z czasem ? jeżeli jesteś rozsądny i nie podejmujesz pochopnie decyzji myślę ze nic mi sie nie stanie !!!

Rozsądek to jedno a doświadczenie to drugie, czasami rosądek nie wystarcza, od dawna wiadomo że do pewnego prowadzenia 60KM maszyny crossowej trzeba pewnej reki i tu rozwaga jej nie zastąpi. W tym sporcie decyzję podejumje się w ułamku sekundy często od tego zależy czy wracasz na, czy z tarczą. Zacznij od mniejszej pojemności i szlifuj technikę bo bez niej taka CRF zrobi z ciebie pasztet. Jak już musi to być 450 to celuj raczej w WR albo EXC, a cross to w 250 4T albo 125 2T.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie motocykl wygląda na zadbany, boki silnika nie są praktycznie w ogóle wytarte, W sumie dziwne jak na 6letni motor, albo był mało używany albo te części były zmieniane z jakiś powodów. Lewa plastikowa osłona chłodnicy jest pofałdowana co najczęściej jest powodem wygięcia chłodnicy. Ale jeżeli nie cieknie to nie ma się czym przejmować. Po za tym wydaje mi się że ciężko jest powiedzieć coś więcej, trzeba jechać oglądać. Może jeszcze ewentualnie ktoś zna to moto :buttrock: :crossy:

Ale jeżeli masz rzeczywiście 13 lat i nie latałeś zbyt wiele to sobie odpuść, ja sam się osobiście takiego moto boje

 

 

Te dekle są wytarte do zera ! Ale nie dziwne bo onesię wycieraja tak po 30 MTH średnio.

 

 

A co do autora tematu. Na 4,5 sie poprostu nie nauczysz techniki. I będzie cię tylko na prawo i lewo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z tym wiekiem to nieporozumienie mam 16 skonczone rocznikowo 17 ^^

 

 

Dobra poprawek wstawiłem ... sie dziwie czemu każdy negatywnie do tego tematu podszedł xD a jak jest eksploatacja co po ilu powinno sie wymieniać itp ? a co do tego moto z allegro to ze zdjęć jest ok ?

Edytowane przez Ice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zacznie stukać i dymić to rozbierasz,proste.60 konna 450tka nie pojezdzi tak długo jak np. 600 45konna lub 450tka 40 konna,ta moc przeciąża silnik nie ma cudów.

 

Co do kolegów którzy straszą cię mocą crfa to moim zdaniem wszystko zalezy od tego co masz w głowie,jak ktoś jest jebnięty to się i na wuesce zabije,ale nie znam cię więc też dołączam się do ich rad czyli zakupu mniejszej pojemności lub nie tak wyżyłowanego silnika np. WR.

4T ma tę zaletę,że nie ma tego gwałtownego przypływu mocy jak 2T i jeździ się po prostu łatwiej,nie trzeba kręcić aby miał moc,ale 60KM na początek może cię bardzo zaskoczyc,jezdziłeś juz czymś podobnym?

 

Ja także jestem na kupnie mocnego 4T ale raczej mierzę w yzf,jezdziłem juz kilkoma u sprzedajacych i jest super lekkie,nie to co moja krowa.

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to 2-sowa nie chce sie bawić mailem okazje jeździć przez tydzień KTM 360 . ( Kolega na wakacje wyjechał i zostawił mi w moje ręce xD) To przez ten tydzień spukalem prawie wszystkie oszczędności na wachę :/ I ten KTM taki extra super nie był , szalu nie było ... dlatego celuje w ta CRF !!! A 4- suwy potrafi łyknąć do 14 litrów a tamto bydle palilo 25 !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jeśli chcesz sporo jezdzić to 2T odpada,chyba że masz kasy jak lodu,bo palą naprawdę dużo<te wyczynowe>,moja koza zadowala się 8l

w ciężkim terenie,podczas gdy kolegi kx 250 2t łyka wtedy ze 2 baki po 8l albo i więcej

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o wymianę tej 250 na mocniejsza !!!! A czemu zakładasz z góry ze nie przyjdą z czasem ? jeżeli jesteś rozsądny i nie podejmujesz pochopnie decyzji myślę ze nic mi sie nie stanie !!!

 

Bezpieczna jazda w terenie czy na torze nie zależy tylko od rozsądku. Tutaj jeździsz po nierównościach, skaczesz, łapiesz uślizg koła itd. Uwierz mi, że moja 20-konna motorynka potrafi wyskoczyć spod dupy a Ty chcesz na start takiego smoka? Jedno nieplanowane szarpnięcie rolki i może Ci się odechcieć jazdy do końca życia.

Poradź się jakiegoś zawodowca. Pojedź na jakieś zawody, niech ktoś kumaty powie Ci jak mało umiesz i jak długo będziesz się uczył.

 

Z tego co wiem to 2-sowa nie chce sie bawić mailem okazje jeździć przez tydzień KTM 360 . ( Kolega na wakacje wyjechał i zostawił mi w moje ręce xD) To przez ten tydzień spukalem prawie wszystkie oszczędności na wachę :/ I ten KTM taki extra super nie był , szalu nie było ... dlatego celuje w ta CRF !!! A 4- suwy potrafi łyknąć do 14 litrów a tamto bydle palilo 25 !!!!

 

Jeśli po tygodniu nie miałeś kasy na wachę to skąd Ty weźmiesz na remonty??? To jest wyczyn, to się zużywa w oczach. Wymaga drogich środków eksploatacyjnych, części są drogie i nie naprawisz tego meslem i młotkiem. Jeśli nie będziesz regularnie serwisował takiej maszyny, a to kosztuje, to bardzo szybko zamienisz ją w kupę złomu. Tydzień w zupełności wystarczy.

Szczerze radzę zacząć od enduro. XR 400, DR 350 to są mocne sprzęty na początek. Jak zacznie brakować Ci już mocy to sprzedaż je bez problemu i kupisz coś mocniejszego.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to 2-sowa nie chce sie bawić mailem okazje jeździć przez tydzień KTM 360 . ( Kolega na wakacje wyjechał i zostawił mi w moje ręce xD) To przez ten tydzień spukalem prawie wszystkie oszczędności na wachę :/ I ten KTM taki extra super nie był , szalu nie było ... dlatego celuje w ta CRF !!! A 4- suwy potrafi łyknąć do 14 litrów a tamto bydle palilo 25 !!!!

Ahaaa... to myslisz że taka CRF to serwis bedzie przez pół tańszy niz ktm?? A nie robił szału pod jakim względem? Chyba nie mowisz o mocy? bo ma jej więcje niz CRF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to za smietnik musi byc ze gosc za 6900 go goni ?, my w salonie sie cieszymy jak klient kupuje 'gdzies' motorek tego typu i przychodzi do nas po czesci pozniej, a crossy po nas i po eleganckim serwisie stoja w dobrych cenach i sie kurza, wyglada na sciagniety i po zawodniku, na dzien dobry naped, opony, itp. do wymiany zapewne... a co do serwisu to rzeczywiscie tani jest, pilnujesz dokladnie tego co powinno byc serwisowane i nic sie z motocyklem nie ma prawa stac !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...