motomariusz Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 kiedy samemu mozna rozpoznac ze jest najwyzszy czas na ten zabieg-jakie sa pierwsze obiawy(nie uwzgledniajac samego przebiegu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Czasami zaczyna delikatnie cykac(którys luz wychodzi za górną granice) - niegroźne zjawisko. Motocykl troszke traci na mocy. Zaczyna gorzej palic ipt itd. Ale jeśli luz się zaciesnia to zanim to rozpoznasz to niestety będzie już zapóźno :eek: Szkoda głowicy, nerwów i jazdy na tzw czuja która i tak nic nie da. Dobry szczelinomierz to koszt około 60zł i tak naprawdę nic wiecej z profesjonalnych narzędzi Ci nie jest potrzebne. Oczywiście serwisówka to podstawa :biggrin: Także pomierz luzy a jesli bedą do regulcji to wtedy bedziesz szukał dobrego serwisu w okolicy. Regulacja regulacją, ale pomiar luzów zaworowych to banał, także powodzenia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 motocykl japoński to nie polonez- tu pierwszym objawem mogą już byc wypalone zawory. Masz motocykl, jest zima- pomierz luzy i zobacz czy trzeba je regulować, jeśli Ci sie nie chce to oddaj do mechanika :). Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motomariusz Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 ok...a powiedzcie mi gdzie znajde w internecie taka serwisowke-z regulacja zaworow do gsx 750 f 04r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 ok...a powiedzcie mi gdzie znajde w internecie taka serwisowke-z regulacja zaworow do gsx 750 f 04r. W dziale: Dane techniczne i serwisowe motocykli Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 A masz jakiekolwiek doświadczenie w mechanice? Tak tylko pytam, bo po postach wydaje mi się że niekoniecznie. A jak z narzędziami? GSX-F nie naprawia się kombinerkami i młotkiem. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motomariusz Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 A masz jakiekolwiek doświadczenie w mechanice? Tak tylko pytam, bo po postach wydaje mi się że niekoniecznie. A jak z narzędziami? GSX-F nie naprawia się kombinerkami i młotkiem. Pawel cos sie tam liznelo mechaniki :icon_razz: zadalem takie pytanie bo kazdy silnik pracuje inaczej a po samych odglosach ciezko cos wywnioskowac-a olejaki???takiego jeszcze nie mialem-olejak ma swoj swiat,roznie pracuje i nierowno,olejak juz tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.