cerber666 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 panowie mam do wymiany uszczelniacze w lagach,z tego co widze sprężyny są skrecone na maxa ale i tak są miekkie,musze kupic nowe spręzyny czy po wymianie uszczelniaczy wróci sztywnosć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Aby poprawiła się sztywność zawieszenia musisz kupić sprężyny akcesoryjne. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Co rozumiesz przez pojęcie miękkie sprężyny ? Może nie jest to kwestia sprężyn tylko oleju. Po wymianie oleju polecam jeszcze ustawić regulację na dobicie i odbicie. Olej wystarczy 10W. Czasami zużyty olej może powodować podobny efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Co rozumiesz przez pojęcie miękkie sprężyny ? Może nie jest to kwestia sprężyn tylko oleju. Po wymianie oleju polecam jeszcze ustawić regulację na dobicie i odbicie. Olej wystarczy 10W. Czasami zużyty olej może powodować podobny efekt. Napisałeś to poważnie czy raczysz sobie żartować? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Raczek dobrze pyta, co rozumiesz poprzez miękkie sprężyny? Przy wymianie uszczelniaczy zmierz długość sprężyn. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerber666 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Poprostu nie są sztywne,normalnie oddaja ale są za miekkie i moto troszke pływa przez to podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Bardzo wazny jest poziom oleju , przed wymianą spreżyn upewnij się że jest prawidłowy . Skorzystaj oczywiście z pomocy serwisówki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 sprężyny to koszt ok 300zł, najpierw wymieniłbym uszelniacze, wlał 10w, i wyregulował tłuminie, jeśli nadal skok, i ugięcie początkowe spręzyn będzie za duże, to dopiero rozejrzałbym się za sprężynami, zwłaszcza że do ich wymiany nie trzeba rozbierac przodu. PZDR Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 BellRay ma w swojej ofercie olej w zakresie 10 do 30W. Sama wymiana oleju nie spowoduje usztywnienia zawieszenia tylko spowoduje wolniejsze dobicie i jeszcze wolniejsze odbicie. Jeżeli teraz masz w zawieszeniu krótkie sprężyny i cieńkościenne tuleje dystansowe to wypada kupić akcesoryjne sprężyny. Jeżeli jednak sprężyny są do samego korka górnego wypada zastosować gęściejszy olej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Stycznia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Dokładnie. Nie robiłbym tutaj afery, w dziewiątce nie jest tak łatwo załatwić sprężyny, chyba, że moto latało non stop na kole z jakimś matołem na garbie, który nie potrafił porządnie opuścić motocykla, tylko walił nim na chama o glebę. Primo, zmień olej i uszczelniacze. Nie tylko za niski poziom oleju powoduje wężykowanie, dobijanie i inne nieciekawe historie. Sam olej do lag dość szybko się starzeje. Przez uszczelniacze wbrew pozorom łapie sporo wilgoci i zanieczyszczeń. Robi się breja kompletnie pozbawiona własności tłumiących. I problem z prowadzeniem się motocykla gotowy. Zacznij więc od najtańszych regulacji. Gdyby to nie pomogło, rozglądaj się za sprężynami. Najlepiej progresywnymi. Można kupić dedykowane aftermarketowe, niemniej są także polscy producenci, którzy naprawdę potrafią zrobić dobrą sprężynę. Tu jednak potrzebny jest dobry mechanik, który określi niezbędne parametry. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerber666 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Dzięki za podpowiedz.A gdyby okazało się ze jednak spręzyny macie jakis namiar z internetu gdzie moge zamówić,coś sprawdzonego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.