Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2004 No wiec dzisiaj wysunolem troszke lagi z polek do gory (VX 800), a dokladnie 2 cm. Zastanawiam sie czy poprawi to zwrotnosc i wlasciwosci jezdne, za przemawia fakt ze: - rozstaw osi sie zmniejszyl- kat glowki ramy sie zaostrzyl- srodek ciezkosci sie obnizyl wiem ze te wartosci sa minimalne, ale jednak jakies tam sa, teraz czekam tylko na pogode i bede delikatnie testowal nowe ustawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2004 I tak nie zrobisz z VX`maszyny wyścigowej. A co wyjdzie w praktycze ? Pośmigaj i napisz, bo czasami okazuje się, że efekty są odwrotne od założonych w teorii. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2004 Mnie akurat skrocenie przodu o 1.5 cala bardzo pomoglo ( to w efekcie zrobiles ), ale poniewaz robilem wiele przerobek na raz to ciezko powiedziec co dokladnie pomoglo na co. Cala historie mozesz przeczytac na mojej stronce http://www25.brinkster.com/junakm10/Adam/default.htmltytul `tuning Suzuki`. Adam M.PS. Zacznij od wymiany lozysk wachacza i glowki ramy - nie maja one w Suzuki dlugiego zycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2004 Mnie akurat skrocenie przodu o 1.5 cala bardzo pomoglo ( to w efekcie zrobiles ), ale poniewaz robilem wiele przerobek na raz to ciezko powiedziec co dokladnie pomoglo na co. Cala historie mozesz przeczytac na mojej stronce http://www25.brinkster.com/junakm10/Adam/default.htmltytul `tuning Suzuki`. Adam M.PS. Zacznij od wymiany lozysk wachacza i glowki ramy - nie maja one w Suzuki dlugiego zycia. akurat lozyska wachacza i glowki ramy sprawdzalem dokladnie, sprawdzali tez mechanicy w serwisie suzuki, gdzie byly dokladne ogledziny przed kupnem, tak wiec lozyska wachacza i glowki ramy sa OK, luzow brak. Zastanawia mnie jeszcze inna rzecz, a mianowicie skad wziac twardsze sprezyny do przedniego zawieszenia, wiem ze sa zamienniki progresywne, ale np. Jacek(VX800) zalozyl takowe do swojego vx i szczerze mowiac dalej ma miekki widelec, troche lepiej jest ale to nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 15 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2004 Zmniejszając długość lag nie zmieniłeś kąta pomiędzy lagami a ramą. Zmniejszyłeś tylko rozstaw osi. Powinno to wpłynąć na zwrotność. Ale jak już słusznie koledzy zauważyli ścigacza to ty z VX i tak nie zrobisz, choćbyś sie starał niewiadomo jak. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2004 a gdzie ja napisalem ze chce zrobic z vx scigacza? nie to jest moim zamiarem, lecz poprawa wlasnosci jezdnych, zwrotnosci, a zaostrzenie kata glowki ramy nastapilo, pomysl przod motocykla obnizyl sie o niecale 2 cm, a jezeli tyl pozostaje w tej samej pozycji, to kat glowki ramy sie zaostrza, fakt ze minimalnie o moze kilka dziesiatych stopnia ale nie mow ze wcale, wiadomo w stosunku do ramy ten kat jest zawsze taki sam, ale w stosunku do podloza juz nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2004 Pokombinuj z gęstością oleju w przednim zaiweszeniu, metodą prób i błędów można wyparcować odpowienie tłumienie. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2004 jak zaloze twardsze sprezyny to oczywiscie wleje gestszy olej, do tych sprezyn ktore sa, tlumienie jest wporzadku.Aha zapomnialbym, moze warto by bylo zmienic lacznik miedzy dolna czescia zawieszenia (nie wiem jak to nazwac, do tego przykrecony jest blotnik) na jakis sztywniejszy, bo ten co jest to jakis lipny z wygladu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 16 Lutego 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Cala historie mozesz przeczytac na mojej stronce http://www25.brinkster.com/junakm10/Adam/default.html Adam, super stronka (tresc). Chyle czola. To sie nazywa prawdziwe "zycie motocyklisty" a nie Januszkowe banialuki i marzenia. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Cala historie mozesz przeczytac na mojej stronce http://www25.brinkster.com/junakm10/Adam/default.html Adam, super stronka (tresc). Chyle czola. To sie nazywa prawdziwe "zycie motocyklisty" a nie Januszkowe banialuki i marzenia. pzdr Ej Dominik, ta stronka juz byla na forum omawiana, Adam wiadomo jest super gosc, ale zbaczasz z tematu wywolujac w dodatku upiora Janusza :) , zaraz sie tu znowu zrobi klotnia, a ja sie czegos chce dowiedziec. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 No coz, mnie sie wydaje ze jedynym radykalnym sposobem poprawy dzialania przodu jest po prostu jego zmiana na GSXR i to na komplet z przednim kolem i hamulcami. Jesli w tej chwili nie stac cie na to to mozesz tylko stosowac polsrodki.W takim wypadku jeszcze przed kupieniem sprezyn zastosowalbym dystanse zrobione z plastikowej rury kanalizacyjnej miedzy sprezyna a korkami. Koszt zaden, trzeba tylko dobrac srednice i dlugosc rurek, tak aby z kolei nie bylo za twardo. Dodatkowo mozna utwardzic przod podnoszac poziom oleju w kazdej ladze.Zmiana jego lepkosci na wieksza ( olej amortyzatorowy oznaczony jest od najmniej lepkiego do najbardziej numerami 5, 10, 15, 20 ) spowoduje z kolei mocniejsze tlumienie.Lacznik / wspornik blotnika tez warto zalozyc - podnosi on sztywnosc przodu i u mnie jest w tej chwili solidna aluminiowa plyta o grubosci 12 mm, przy grubosci oryginalu 6 mm. Nie wiem w jaki sposob sprawdzano stan twoich lozysk tylnego wachacza, ale zeby naprawde widziec co sie dzieje trzeba go odpiac od amortyzatora, bez tego wydaje sie ze wszystko jest OK. Jezeli masz jakiekolwiek objawy niestabilnosci, w jezdzie po nierownosciach, zakretach to one wlasnie sa tego przyczyna. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Dzieki za rady, zwlaszcza te dotyczace tylnego wachacza, wprawdzie z tylem motocykla sie nic nie dzieje, ale warto te lozyska sprawdzic, bede mial co w sobote robic. a co do przodu z gsxr to czy chodzi Ci o to stare konwencjonalne zawieszenie, tak jak w Twoim GS? bo jesli tak to moze nawet lagi wejda w orginalne polki. W sumie niezly pomysl z tym zawieszeniem od starego GSXR. A poki co to sie zastanawiam jeszcze nad inna mozliwoscia, czyli zamowienia sprezyn w profesjonalnym zakladze, zrobionych na wzor orginalnych, tyle, ze o kilkadziesiat procent twardszych, koszt takich sprezyn u nas to ok. 150 zl za sprezyne, czyli nawet taniej by wyszlo niz dokupowanie markowych sprezyn progresywnych, ktore i tak niewiele daja.Jeszcze raz dzieki za fachowe rady. ps. gdzie mozna kupic takie zawieszenie od GSXR ? na ebay szukac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Tak, EBay.de to bedzie najtansze miejsce. Poza tym trzeba na to troche popolowac i liczyc sie z kosztem przesylki ( waga ). Dalej z tymi wszystkimi kosztami zaplacilem 1/3 tego co chca u mnie na zlomie za taki przod. Najlepiej jest znalezc rocznik 88 / 89. Byly to jeszcze przody normalne, nie upside down, ale mialy juz cartridge zamiast dampingu i wzwiazku z tym o klase lepsze od rocznika 86 / 87. Taki przod kupujesz z polkami i sztyca i albo on pasuje do twojej glowki ramy ( 90% przypadkow ), albo przekladasz sama sztyce z twoich polek.Oprocz przodu z GSXR mozna kupic z serii RF 600 / 900.Nie kupuj przodu Katany / GSXF bo jest na poziomie twojego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.