tmsa Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Bez nerwówki, będę w piątek w serwisie w Bielsku, możesz zadzwonić po południu do mnie.Nerwów, nie ma, dzwoniłem do serwisu w Bielsku w poniedziałek i powiedzieli mi że od stycznia zaczynają? Cytuj DUCATI nie są takie złe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 (edytowane) Powiem szczerze pierwszy kontakt z serwisem, tak jak się spodziewałem :) czyli jak to w Polsce "catch and run!"-"sprzedać i spie**alać"!!! Widzę, ża masz podobną opinie co do serwisu Azmotu. Ja właśnie przywiozłem moto z Motorowni w Poznaniu. Zrobiłem tam przegląd jednego Dukata w lipcu oraz zawiozłem drugiego, który stał w Azmocie miesiąc i pan fachman od Peugeota nie miał pojęcia co jest grane stosując dość często przerywnik na "K". Mocno wkurzony wziąłem ten motocykl i zawiozłem do Poznania gdzie Maciej poradził sobie bez wielkich filozofii. "Pan od Ducati" czyli Marek jest moim zdaniem akurat plusem w tym salonie. Oprócz Macieja, polecam Ci jeszcze (niestety) Czechów, bo jak mniemam potrzebujesz serwis autoryzowany (moto na gwarancji). Ja byłem w Pradze i pełen profesjonalizm + ceny przystępne a nasz klubowicz był Ostrawie i też bardzo zadowolony. Zerknij tu:http://ducati-klub.pl/ForumDucati/viewtopic.php?f=19&p=4497&sid=6c10a9d3c26aa33522c90c09e0e4b1d4#p4497 Edytowane 31 Października 2011 przez duke75 Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmsa Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 polecam Ci jeszcze (niestety) Czechów, bo jak mniemam potrzebujesz serwis autoryzowany (moto na gwarancji). Ja byłem w Pradze i pełen profesjonalizm + ceny przystępne a nasz klubowicz był Ostrawie i też bardzo zadowolony. Dzięki Duke75, właśnie rozpocząłem współpracę z Chłopakami z Bielska Białej, mają otwierać w Styczniu ale już co nieco mogą i mają pasję w oczach, chyba coś z tego będzie :D Cytuj DUCATI nie są takie złe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoluka Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Drodzy koledzy jak wygląda średnie spalanie w nowej Multistradzie 1200? Wiem, że w motocyklu zależy przede wszystkim od sposobu jazdy, ale znalazłem w internecie absolutnie skrajne wartości. Bardzo proszę użytkowników o wypowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmsa Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 U mnie to 6,4 l/100km Cytuj DUCATI nie są takie złe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morvan Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Koledzy. Mam nadzieję, że nie potraktujecie tego posta jako odgrzewanego kotleta. nadszedł czas, kiedy trochę na bok odrzuca się rozsądek i wrodzony pragmatyzm, a wtula się w ramiona szalonej miłości...To pewnie lekka nadinterpretacja, jednakże oczarowała mnie pewna czerwona dama w kwiecie wieku. Może nie najpiękniesza z rodziny, jednak wciąż urokliwa jak diabli... I tak postanowiłem porzucić (oddać w dobre ręce) swoją dotychczasową ukochaną (piękną, wierną, wyrozumiałą...) CBFę i dać się ponieść Multistradzie... No może zostawię ten liryczny ton i przejdę do konkretów :-D 1000 vs 1100 zastanawiam się jaka jest między nimi różnica? W który model pójść? czy bać się suchego sprzęgła (trwałość)? czytam o tym już dość długo i udało mi się wyłuskać różnice w postaci:- zmiana zawieszenia z Schowa na Marzocchi- 6.8 Nm wiecej- wydłużony okres międzyserwisowy ale jak faktycznie porównać te dwa motocykle? jak je rozróżnić? Cóż to jest zamknięty układ wtryskowy (który zastąpił otwarty "open loop FI system"?Jestem z Warszawy więc szybko wpadła mi w oko http://otomoto.pl/ducati-multistrada-1000-gwarancja-M3607818.htmlAle można również kupić całą okufrowaną od Forumowicza z Desmo wersję z 2003 roku... Dajcie proszę znać na co zwrócić uwagę kupując MST z 2 ręki?Przyznam, że zależałoby mi na w miarę świeższym sprzęcie, stąd ten 2007-8 rocznik wydaje się ciekawszy...ale jak zwykle jest jakieś "ale" pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 To i ja się pochwalę. Wróciłem do marzeń sprzed 5 lat i dziś zaliczkowałem multistradę :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) http://olx.pl/oferta/sprzedam-ducati-multistrada-1200-s-CID5-ID7KC3H.html#b1ccf612a3 ale już za późno.. Pozostaje życzyć wspaniałych tras... Pozdr. J-999 P.S. na zdjęciach widać jak pojemne są kufry.... Edytowane 7 Grudnia 2014 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Już jest :laugh: :laugh: :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Elo. Panowie, kupiłem sobie multi 100ds z 2004 roku z przebiegiem (o dziwo prawdziwym) 15k km. Moto ściągnięte z salonu z Niemiec, wygląda jak nowe, jeździ lepiej jak wygląda - jestem w wniebowzięty. Zonk jest taki, że mam odcięcie zapłonu przy 7500 rpm - o co kaman? Możliwe, że kastrat?Pytanie 2 - co ile radzicie wymieniać paski i napinacze - serwisówka pisze jedno, ale często praktyka sugeruje zmiany w stosunku do jej rozkładu. Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 (edytowane) Poszperałem w Internecie i okazuje się, że przyczyną niskich max. rpm może być uszkodzony czujnik luzu. ECU myśli, że motocykl nie ma zapiętego biegu i ogranicza tym samym max rpm właśnie do 7.5k.Dam radę sam wymienić czujnik, czy trzeba do tego jakiś magicznych narzędzi? Ewentualnie - może można go jakoś zmostkować, żeby sprawdzić czy to na pewno o to chodzi?nie wiem dlaczego nie mogłem edytować poprzedniej odpowiedzi... Edytowane 8 Maja 2017 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Hejka... Paski wymienia się co 20 tys km lub co 2 lata, z tym, że co 10 tys km ( podczas wymiany oleju i sprawdzenia- regulacji zaworów), powinno skontrolować się ich stan, napięcie i wygląd...Napięcie pasków ok. 110 Hz na zimnym silniku, ludzie maja patenty ze stroikiem od gitary + ściągnięty z netu program i lapek...Co do czujnika luzu całkiem jest to możliwe, co opisałeś wczoraj, ale także być może prędkość obrotowa silnika ograniczona jest z poziomu kompa serwisowego ( np. w celu oszczędzania silnika Multi 1000 jak każdy chłodzony powietrzem silnik nie lubi ciągłego pałowania na max. obrotach- ponieważ w końcu silnik się skończy), jako ciekawostkę podam, że z kolegą lata temu podpięliśmy tuningowe ECU z 999 do Multi 1000 - odcinki nie było ( to było w ramach experymentu- 1 razowe, motocykl do tej pory jeździ i ma się dobrze )... jeśli czujnik uszkodzony, to najlepiej jest go wymienić, ja kiedyś używałem do wykręcenia ruskiego klucza nasadowego przeciętego wzdłuż - żeby zmieścił się kabelek - nie było mi go szkoda, bo to ruski hehehe... nie pamiętam czy tam będzie dobre podejście, musisz sam pokombinować, i pamiętaj tam jest jak się nie mylę o-ring, ja to dodatkowo odtłuszczam wszystko i smaruję lekka mgiełką dirko szarego...Co do samej exploatacji, to silnik L-2 potrzeba do niego trochę serca, czyli:- nie pałować na zimnym, trzeba wstępnie go rozgrzać, dopiero od ok. 56-60 stopni można lekko pociskać, a właściwa temperatura to przynajmniej 75-85 stopni ( w zależności od warunków zewnętrznych)- każdy postój powyżej 3 minut, kolejna procedura "zimnego startu" nawet jak "ssanie " nie jest używane, po prostu należy dać olejowi grzecznie dostać się na wałek rozrządu tylnego cylindra- używać oleju najwyższej jakości w tym przypadku tylko Shell Advance Ultra 15W50, lub podobnego Agip, lub Castrol ( tylko full syntetyk), nigdy Motul- jeśli motocyklem mało się jeździ to dobrze wymianę oleju robić raz na rok + oczywiście wymiana fitra oleju oraz czyszczenie filtra wstępnego ( tego co jest z boku- pod śrubą niedaleko filtra oleju)- do wszelkich prac używać serwisówek- nie myć motocykla "kraszerem" tylko normalnym wężem z kranu + delikatne szczoteczki i gąbeczki, a i tak uważać na połączenia elektryczne szczególnie te u góry, jeden nadgorliwiec tak często mył kraszerem, że cały czas podświetlały mu się kontrolki, + miał problemy z przyciskiem startu, musiał wymienić zegar i naprawic "start"...to chyba tyle...tutaj znajdziesz w pdf-ie katalog części, pomocny jest, jak nie jesteś pewien, czy była pod śrubą jakaś podkładka, czy nie...lub np. czy są śrubki blokujące oś wahacza tylnego... no i jak wyglądają niektóre narzędzia.... no i owners manual, tam są wskazówki dla uzytkownika.. http://www.ducati.com/services/maintenance/index.do no i tutaj może cos ciekawego znajdziesz... http://carlsalter.com/ducati-service-manuals.asp pamietaj, że Multi 1000 silnikowo jest tożsama z :-Monster 1000-SS1000-SC 1000-GT 1000 Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 (edytowane) Jan - dzięki, jak się kiedyś spotkamy do flaszkę wiszę za wyłożenie tematu ;)Z opisu wynika, że po mieście muszę się z kiblem przeprosić ;) Edytowane 21 Maja 2017 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) Spoko...Jak będziesz miał jakieś pytania, to w miarę mej wiedzy bezproblemowo odpowiem :-) ...Teraz na upały do miasta lepsze coś na "wodę" , chociaż te silniki DS 1000 są naprawdę bardzo wytrzymałe... Ja wczoraj z kumplami robiłem Mazuski trip: ja na Gran Canyon 900 - silnik Ducati 900 na powietrze ( taki poprzednik Multi 1000 - nawet ten sam projektant hehee), Adam BMW R 100 Scrambler z 1977 i Rych Multistrada 1200 S...Trasa zróżnicowana: asfalty dobrej jakości, asfalty kiepskiej jakości, dziurawe i przełamane, kostka brukowa, szuter , no i podjazd pod Szeską Górę...W sumie pękło 420 km, jazda od 10 do 21, 2 dłuższe postoje i 2 małe... nic nikomu się nie urwało, nie wysypało...silny boczny wiatr ograniczał na powrocie nieco prędkość szczególnie tego staruszka... ale i tak czasem parzył 1,50 hehee... Pozdr. J-999 Edytowane 22 Maja 2017 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Spoko...Jak będziesz miał jakieś pytania, to w miarę mej wiedzy bezproblemowo odpowiem :-) ...Teraz na upały do miasta lepsze coś na "wodę" , chociaż te silniki DS 1000 są naprawdę bardzo wytrzymałe... Ja wczoraj z kumplami robiłem Mazuski trip: ja na Gran Canyon 900 - silnik Ducati 900 na powietrze ( taki poprzednik Multi 1000 - nawet ten sam projektant hehee), Adam BMW R 100 Scrambler z 1977 i Rych Multistrada 1200 S...Trasa zróżnicowana: asfalty dobrej jakości, asfalty kiepskiej jakości, dziurawe i przełamane, kostka brukowa, szuter , no i podjazd pod Szeską Górę...W sumie pękło 420 km, jazda od 10 do 21, 2 dłuższe postoje i 2 małe... nic nikomu się nie urwało, nie wysypało...silny boczny wiatr ograniczał na powrocie nieco prędkość szczególnie tego staruszka... ale i tak czasem parzył 1,50 hehee... Pozdr. J-999 Niedawno znalazłem: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.