Sopelblue Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Spoko motong, bardzo ładny :clap: Stary dbaj o niego :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandoo Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Koledzy krótkie pytanko: jakie żarówki do świateł mijania i drogowych w ST2? i czy ktoś kombinował z ksenonem? jak to funkcjonuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilust4s Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Koledzy krótkie pytanko: jakie żarówki do świateł mijania i drogowych w ST2? i czy ktoś kombinował z ksenonem? jak to funkcjonuje? Nie wiem jak w St2 ale w St4S (2001) swiatla mijania to H3 a drogowe H1, lampy chyba są identyczne wiec powinny być te same żarówki . Mam też xenony i przyznam żę świecą zajebiście :lalag: Oczywiście na światłach mijania :bigrazz: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 http://www.xenonowe.pl/ Dobiora do wszystkiego i zobaczcie na ceny!!!!!!!! Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandoo Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Dziękuję za odpowiedzi. A gdybym chciał biksenon, to musiałbym mieć dwa zestawy: H3 i H1? A i jeszcze jedno: Jaja barwa będzie pasować najlepiej, u mnie do granatowego moto, chyba 8000k? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 poczytaj trochę o ksenonach, choćby na forum; im wyższa temperatura, tym np. gorsza widoczność w deszczu - taką informację pamiętam z którejś z dyskusji o tym jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Pisz do Nich, gosc mi bardzo szybko i obszernie odpisal kiedys. J Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilust4s Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Dziękuję za odpowiedzi. A gdybym chciał biksenon, to musiałbym mieć dwa zestawy: H3 i H1? A i jeszcze jedno: Jaja barwa będzie pasować najlepiej, u mnie do granatowego moto, chyba 8000k? bixenon wystepuje w żarówkach H4, HB1, HB2, HB5 mając H1 długie i H3 krótkie musiał byś kupić 2 xenony czyli mialbyś 2 żarniki i 2 przetwornice. ale.... xenon musi sie rozgrzewać do kilku minut coś kolo 4, więc długie się nienadają bo jak bedziesz włączał na chwile lub mrugał to nie osiągną max światła, pozatym xenony nie lubia czestego włączania i wyłączania a barwa jak kto lubi ale najlepiej świecą te 5000k 6000k na xenony.pl wszystko pisze pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandoo Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 dziekuje bardzo i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandoo Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 No i mam mały kłopot. Dzwoniłem za waszą rada do xenonowe.pl i facet twierdzi że żarówki są H4. Mnie też wydawało się że lampa w ST2 jest identyczna jak w ST4 (do rocznika 2003), wiec powinna być H3. Mam do niego instrukcje obsługi ale pisza tam tylko jaka moc i napiecie, o rodzaju żarówki ani słowa. Chyba nie obedzie się bez sprawdzenia na moto.. Dzisiaj nie wytrzymałem. Wyprowadziłem motonga i jazda. Ale to czego doświadczyłem to był szok. Nie wiedziałem czy cieszyć się przepięknym, rasowym dzwiękiem z kominów czy oszałamiającą elastycznością. Trochę tak jakbym w ogóle nie używał manetki gazu. Zupełnie inna jazda. Jakbym nie jeździł nigdy motocyklem. Jedna tylko rzecz mi przeszkadza - dzwignia sprzęgła, czy da się ją jakoś poluzować? Po 5 min jazdy łapka naprawdę bolała. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekfilm Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Jedna tylko rzecz mi przeszkadza - dzwignia sprzęgła, czy da się ją jakoś poluzować? Po 5 min jazdy łapka naprawdę bolała. Kupujesz gumowe kółko albo takie coś : http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=569451653 Po tygodniu już tylko cieszysz się dudnieniem kominów :lalag: Albo przejedź się Junakiem, potem Duk to bułka z masłem :buttrock: Cytuj http://toniekoniecdrogi.wordpress.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 No i mam mały kłopot. Dzwoniłem za waszą rada do xenonowe.pl i facet twierdzi że żarówki są H4. Mnie też wydawało się że lampa w ST2 jest identyczna jak w ST4 (do rocznika 2003), wiec powinna być H3. Mam do niego instrukcje obsługi ale pisza tam tylko jaka moc i napiecie, o rodzaju żarówki ani słowa. Chyba nie obedzie się bez sprawdzenia na moto.. Dzisiaj nie wytrzymałem. Wyprowadziłem motonga i jazda. Ale to czego doświadczyłem to był szok. Nie wiedziałem czy cieszyć się przepięknym, rasowym dzwiękiem z kominów czy oszałamiającą elastycznością. Trochę tak jakbym w ogóle nie używał manetki gazu. Zupełnie inna jazda. Jakbym nie jeździł nigdy motocyklem. Jedna tylko rzecz mi przeszkadza - dzwignia sprzęgła, czy da się ją jakoś poluzować? Po 5 min jazdy łapka naprawdę bolała. Pozdrawiam Co do xenonów to dobierz się do żarówek i sprawdź co masz a wilu ma rację kupuj tylko zestaw do świateł mijania, do drogowych się to nie nadaje,mam gościa w Gnieźnie od którego kupowałem zestaw HID do auta 2 komplety po 100pln sztuka więc cena bardzo dobra,a kolor? -nie bież więcej niż 5000K bo im większa liczba tym bardziej niebieskie ze stratą jasności świecenia i natężenia światła,ja mam 5000 i jestem mega zadowolony.Co do klamki sprzęgła to w Ducatach tak jest i jest na to jeden sposób rozmontować sprzęgło i wyjąć jedną przekładkę pomiędzy tarczami i metodą prób i błędów albo 2-u mm albo 3mm-ą.Jesli będziesz miał więcej pytań adzwoń do mnie ,ja w swoich obu mam powyjmowane po jednej przekładce i jest lżej i sprzęgło nie ślizga. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 (edytowane) Jedna tylko rzecz mi przeszkadza - dzwignia sprzęgła, czy da się ją jakoś poluzować? Po 5 min jazdy łapka naprawdę bolała. Pozdrawiam Musi boleć. Nie ma lekko :) Idzie się przyzwyczaić. Twardym trza być. pozdr Edytowane 10 Marca 2009 przez jurjuszi Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 No i stało się. Dziś stałem się właścicielem pięknego Ducati ST2 z 2003 roku, od pierwszego właściciela, salon polska. Niestety granatowy ale karbonowe wydechy grają pięknie. Jest po pełnym przeglądzie więc gotowy do jazdy. Niebawem wrzucę jakieś fotki. Brandoo- co sie dzieje?: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1157090 Oddales czy co? :icon_rolleyes: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brandoo Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 No gdzie!!!! To jeszcze stare ogłoszenie z którego ja skorzystałem. Widocznie jeszcze nie zdjęte. Przy okazji dzis sprzedaję ale swojego starego Fazera. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.