Olsen Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Cześć! Trudne pytanie .Kiedyś zasada była taka 1 garnek 30000 , 2 cylindry-60000 4 cylindry 120000 km do naprawy głównej<ale nie do wszystkich moto można stosować taką miarę(cały czas myślę o czterosuwach).Weź(cie) mnie nie strasz(cie), bo rozważam zakup singla (maksiskutera - Yamahy YP 250 Majesty; zresztą "400", którą również biorę pod uwagę, to też singiel) i nie chciałbym, żeby jego żywotność wynosiła 30 czy 40 tys. km. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 40 tys to malo ?? to ile ty nim chcesz robic km rocznie ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Wiekszosc starej japonii osiagala 100 tys mil bez wiekszego wysilku, jezeli wlasciciele olej zmieniali, wiele z tych motocykli moglo dobic do 200 tys km bez remontu. Na liscie SabMag byli ludzie z przebiegami pod 300 tys km, sadze ze podobnie bedzie z niezbyt wysilonymi turystykami jak Goldas, Concourse, GSX1100G. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 single nie zyja dluzej jak 50 tys km - potem szilif i uszczelniacze zaworowe , wyjatkiem moze byc tu DR BIG 800 zadbany powinien polatac 100 tys bez zagladania w garnek. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 SR250 schoolbike '02 zrobiła u nas pod kursantami niecałe 70 tys km, osiągając katalogowe 125 km/h bez kłopotu.Wymiana oleju przeprowadzana była co 300 godzin pracy. Motul 15W50.Maszyna pracuje dotychczas w ośrodku szkolenia kierowców w Garwolinie.Kolor granatowy, gdyby ktoś chciał namierzyć sprzęta... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 wyjatkiem moze byc tu DR BIG 800 zadbany powinien polatac 100 tys bez zagladania w garnek.Pożyjemy - zobaczymy :) Olej zmieniam regularnie - syntetyk. Po generalce zrobił ze mną nieco ponad 15 000 km w jednym sezonie i na razie nie mam zastrzeżeń. Licznik pokazuje teraz ok. 56 000 zużycie oleju brak-100 ml/1000 km.Moja poprzednia Honda CB900 Bold'or '82 miała na liczniku ok. 52 000 jak ją kupowałem w 1999 r. Robiłem w niej tylko regularny serwis i sprzedając ją 4 sezony później miała na liczniku ok. 78 000 i latała dalej katalogowe 200 km/h. Zużywała 200-500 ml oleju/1000 km i nic nie pukało w silniku.hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markon13 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Witam jestem posiadaczem BIG-a i powiem że ma już 40 000 i nic.Kolega ma 53 000 i nic .Ma orginalne śrubki na silniku ja również. Na początku obawiałem sie singla -ale teraz smiem twierdzić że jest to kapitalme MOTO. TYLKO BIG 800 :) BIG MA U MNIE DOŻYWOCIE !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 (edytowane) Z tego co słyszałem to jednym z najbardziej żywotnych plastików jest VFR z rozrządem na kołach zębatych.. Kumpel miał VFR 800 z przebiegiem 90 tys i pomimo ciągłego latania na kole nie było z nią żadnego problemu. Podobno 200tys dla tego silnika nie stanowi problemu.Chociaż żadko który motocykl w polsce ma więcej niż 40tys:)Pozdrawiam Mikołaj Edytowane 22 Lipca 2007 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Kumpel Yamahą XT600 nastukał 70 tys. bez zaglądania i sprzedał udzielając jeszcze gwarancji ... inny koleżka na GSXR 1100 miał 250 tys... łańcuszek rozrządu zmieniał co 100 tys. po wysiadce drugiego biegu sprzedał szpeja... z opowieści pod Ace Cafe słyszałem że jeden kolo jeżdząc jako kurier w Londynie na vfr750 miał 400 tys mil ...:P ale to tylko zasłyszane i nie potwierdzone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 (edytowane) Stifler ale tu o singlach jest..... Może i w 2002 było tylko o singlach ale teraz nie jest co widać poniżej.. Odgrzebałem jeden z najstarszych tematów na forum, by było o czym dyskutować w zimowe wieczory.Ciekawy jestem który motocykl ma miano sprzęta nie do zajechania. Jaki jest rekordowy przebieg na jednośladzie bez remontu silnika?Jak się komuś chce troche podyskutować to bardzo chętnie się czegoś dowiem.Osobiście to spotkałem się z przebiegiem 120 tyś. km na goldasie.Kto da więcej? :notworthy: Dziękuje za uwage i pozdrawiam Edytowane 22 Lipca 2007 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Akuratnie śmigam NX 650 i z tego co się orientowałem to przy normalnej eksploatacji 50000 bez problemu. Wiadomo, im więcej garów tym teoretycznie powinien być dłuższy przebieg. Przy kupnie bardziej bym się sugierował stanem technicznym niż fabrycznym rozwiązaniem ilości cylindrów itp. Suzuki RF 600 ma 4 gary a nie rzadko przy 30000 trzeba kapitalke silnika strzelać tak więc nie ma reguły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.