Skocz do zawartości

nadal problemy ze startem


soban
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przeczyscilem swiece i lacza swiec - iskrza bardzo dobrze - ale moto niestartuje - a wlasciwie prawie staruje - da sie uslyszec ze silnik lapie ale nic z tego nie wychodzi - aku podladowane - chyba sam tego nie naprawie - nie mam juz pomyslow i chyb mechanik znow ze mnie zedrze gore funciakow za nic - moge jeszcze ewentualnie wymienic swiece z NGK na Denso jak ktos juz wczesniej mi radzil ale w tej sytuacji watpie zeby to pomoglo - niestety regulowac gaznikow itp nie umiem - macie jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczyscilem swiece i lacza swiec - iskrza bardzo dobrze - ale moto niestartuje - a wlasciwie prawie staruje - da sie uslyszec ze silnik lapie ale nic z tego nie wychodzi - aku podladowane - chyba sam tego nie naprawie - nie mam juz pomyslow i chyb mechanik znow ze mnie zedrze gore funciakow za nic - moge jeszcze ewentualnie wymienic swiece z NGK na Denso jak ktos juz wczesniej mi radzil ale w tej sytuacji watpie zeby to pomoglo - niestety regulowac gaznikow itp nie umiem - macie jakies pomysly?

 

a czym czyściłeś te świece ? szczoteczką do zębów ?

Może wymień świece na nowe i odpal ten nieszczęsny silnik, rozgrzej go do pełnej temperatury.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki tutaj radzą od siebie, ja dodam jeszcze :

 

Pisz po Polsku, z użyciem , . oraz klawiszy Shift i Alt.

 

PS. Zacznij od spuszczenia starego paliwa z gaźników, na starym nie odpali nawet na woych świecach itp. Zakładam że motocykl długo stał, ale oczywiście nie napisałeś o tym i muszę zgadywać. Mam rację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motor nie stal tak dlugo - jakies 3 tygodnie - samostart nie pomaga - silnik caly czas prawie zaskakuje ale nic z tego - caly czas wydaje mi sie ze za duzo paliwa dostaje sie komor spalania - wyciagnalem swiece tuz po probach odpalania i byly dosc mokre - czyscilem to wszystko WD40 - niestety regulowac gaznikow nie potrafie i nie wiem gdzie sie to paliwo spuszcza z gaznikow - niemoge uzywac polskich znakow bo mam angielskiego windowsa zainstalowanego - mechanika napewno zmienie, wlasnie szukam jakiegos polskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemoge uzywac polskich znakow bo mam angielskiego windowsa zainstalowanego

Witam

Brak ALTu u Ciebie mnie nie drazni, ktos moze nie przeczytal skad piszesz, a co sie tyczy Twojego problemu to bedziesz chyba musial skorzystac z pomocy kogos kto ma pojecie o mechcanie jesli wymiana swiec na nowe nie pomoze.

pozdrawiam

 

 

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietnie po polsku lepiej nie zmienia to postaci ze niektorzy na tym forum pisza jak wtorni analfabeci inni zas sa poprostu leniwi jak dla mnie to brak szacunku do innych ludzi zeby nie stawiac kropek nawet nie wiadomo gdzie sie zaczyna zdanie a gdzie sie konczy tak wiec nie wiem o co chodzi masz calkowita racja ze sie pisze po polsku z malej litery bardzo przepraszam za popelnienie tak karygodnego bledu wiecej sie to nie powtorzy wrazajac do tematu zeby nie bylo ze spamuje a nie chce wcale spamowac uwzam ze czyszczenie swiec wd40 to nie za dobry pomysl trzeba wypalic inaczej nie ma szans na ich dobre oczyszczenie

 

Dobrze się czytało? :)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł, jak już komuś zwracasz uwagę, niech to ma ręce i nogi :cool:

 

co do tematu - "czyszczenie swiec wd40 to nie za dobry pomysł" to i tak dość ostrożne stwierdzenie :]

 

soban - z Twoich postów wnoszę, iż nie po drodze Ci z mechaniką. Rada na to jest tylko jedna. Sciągnij sobie serwisówkę do swojego potwora i sumiennie zapoznaj się z jej zawartością. Objawy które opisujesz mogą znaczyć wszystko i nic. Możesz mieć zasyfione gaźniki, możesz mieć przestawiony zapłon, może to, może tamto.

 

ps. paliwo spuścisz odkręcając małą śrubke umiejscowioną w dolnej części gaźnika. Z dołu gaźnika, w jego najniższej częsci powinien wystawać mały "pypeć" zakończony rurką (choć niekoniecznie). Jeśli nie widać tego z jednej strony, zajrzyj z drugiej.

Odkręcisz śrubke, spuścisz paliwo, zakręcisz. Zrób tak ze wszystkimi gaziorami. Powinno pomóc.

 

Wykręć wszystkie świece, następnie pokręć trochę rozrusznikiem, niech cylindry się "przewietrzą".

 

przed ponowną próbą odpału, ustaw kranik w pozycję "pri" na jakąś minutę

 

serwisówka w dłoń i do boju

Edytowane przez saska251

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fakt, mechanikiem nie jestem, teraz to zaluje ze zamiast do LO nie poszedlem do technikum samochodowego - ale podstawowe sprawy jak wymiana klockow, oleju itp w samochodzie zawsze sam zalatwialem - przy motorze jednak nie chcialem niczego ruszac bez wczesniejszego skonsultowania sie z bardziej doswiadczonymi - serwisowke mam, ale po angielsku i chociaz studiuje tutaj w anglii to niestety terminologia mechaniki jest mi obca, juz ja nie raz przegladalem ze slownikiem nawet ale duzo mi to nie pomoglo - i te zdjecia sa kiepskie bo to tylko jest skan orginalu - chyba bede musial jednak znowu sie odezwac do angielskich naciagaczy - dzieki za zainteresowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czysto praktyczna rada... w UK albo wiemy co i jak w mechcnice albo kupujemy nowszy motorek, tak tez robia Anglicy i nie dlatego ze sa leniwi ale praktyczni.. wiec jak ma z Ciebie "zdzierac" (on nie zdziera to godzinowka pochlania kase takie realia) mechanik zastanow sie czy nie lepiej kupic nowszy motocykl...

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czysto praktyczna rada... w UK albo wiemy co i jak w mechcnice albo kupujemy nowszy motorek, tak tez robia Anglicy i nie dlatego ze sa leniwi ale praktyczni.. wiec jak ma z Ciebie "zdzierac" (on nie zdziera to godzinowka pochlania kase takie realia) mechanik zastanow sie czy nie lepiej kupic nowszy motocykl...

pozdrawiam

Albo niech kupi narzędzia i zacznie sam robić przy pomocy serwisówki.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...