kornol Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 choć wiadome że długie powerslidy to strata czasu ale jakie przyjemne :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaha91 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 A takie pytanko jaka powinna być prawidłowa mieszanka powietrza gdy jest zimno??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 (edytowane) 4 łyżki powietrza i 6 łyżek paliwa tylko muszą to być łyżki stołowe dla dodania smaku możesz dać musztardy. :icon_razz: :icon_razz: Tak na prawdę nie da się określić jaka powinna być prawidłowa mieszanka dobierasz to indywidualnie do warunków i motocykla. Zimą powietrze jest gęstsze więc mieszanka powinna być uboższa. Po prostu kręcisz testujesz jak nie pasuje to powtarzasz aż będzie dobrze :lalag: http://img384.imageshack.us/my.php?image=38431525ut8.jpg Edytowane 6 Stycznia 2009 przez Ryjek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 ale jakie przyjemne :D ojjj tak, a gleby dopiero :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Sam przód to raczej do zabawy bo żeby poszaleć to tył jest niezbędny. Chociaż driffting jest przyjemny :D No i uczy trochę kierowania gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 mieszanke regulujesz pod kolor świecy (ceglasty) i dobre osiągi i to jest bardzo ważne w 2t bo jak zubożasz mieszanke to osłabiasz smarowanie i jak świeca robi sie biaława to sygnał żeby dodać paliwa bo innaczej możesz spodziewać sie remontu.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Ja z moją ekipą jeszcze w tą sobotę ostro polataliśmy po lasach na 4 motorki,nie powiem zabawa czasami lepsza niż w lecie,co prawda nie idzie podjechać pod długie podjazdy,ale krótkie,takie gdzie leci się tylko 'rozpędem' praktycznie robi się tak jak w lecie. A co do chłodu to powiem tyle ze po 30 minutach załowalismy ze nikt nie wział zadnej wody,po prostu w terenie jest ciągła walka z motorem,a jak ktos juz polegnie pod górką i trzeba pomóc mu zdjać z niej moto to w ogóle nie ma mowy o zimnie. Martwi mnie jedynie,że silnik w mojej hondziawce moze byc niedogrzany,normalnie nie można się zbytnie dotknąć główki ramy,a teraz jest tylko trochę cieplejsza niz np. kierownica. Oczywiście teraz przy -15*C juz nawet do lasu by szło dojechać...,ale do -5*C jest OK :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Witam Da się, byle nie asfaltem. Co więcej moje (prawie) emeryckie gnaty ten mróz znoszą chyba lepiej niż młodze. Fakt człek ugrzany brakiem jakiś tam kolcy w gumach czy co? Gorzej jak śnieg głębszy jak do osi...., albo gęsty, nawiany lub przemrożony firn. To już "...jaka masturbacja..." jak mówił pewien znajomek. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.